Elokuva-visa

Seuraa 
Liittynyt18.8.2009

ENSIMMÄNEN KAUSI ON LOPPU! Voitajaksi tuli kuukupööpötin eli minä.

Kerro mielipiteesi (vain tämän ja mahdollisen seuraavan kauden osallistujat saavat vastata, eli jos vastaat, ja tulee uusi kausi, niin laitan sinut osallistujiin):

1. Aloitetaanko uusi?

a) aloitetaan uusi kausi

b) lopetetaan visa ensimmäiseen kauteen

2. Jos aloitetaan, niin...

a) ...tehdään uusi topic jokaiselle uudelle kaudelle ja lukotetaan vanha.

b) ...jatketaan samassa topicissa lukottamatta tai poistamatta mitään viestejä.

Minä vastaisin että aloitetaan uusi, ja tehdään uusi topa.

Eli tällainen topiikki jossa visaillaan elokuvista. Tai siis niin että aina kertoo jotain sen juonesta, ja sitten yritetään vastata. Voi myös kertoa mihin elokuvaan kysymys liittyy ja kysyä jotain kyseisestä elokuvasta. Yhden kauden voittaa, kun on 15 pistettä tai enemmän. Tässä on vähän sama järjestely kuin Veli Huilun SW-tietovisassa mutta eroaa silti säännöistään joissain kohdissa. Milloin vain voi tulla mukaan. Ja tässä säännöt:

§1 Älä ikinä lunttaa!

§2 Pisteitä voi saada asteikolta 1-6

§3 Jos kysymykseen ei ole vastattu pitkään aikaan, saa laittaa uuden

§4 Jos samaan kysymykseen on vastattu yli 5 kertaa väärin, laitetaan uusi

§5 Jos vastauksesi tulee samaan aikaan kuin toisella, parempi vastaus saa sanotun pistemäärän ja toinen 1 pisteen vähemmän

§6 Neljä osallistujaa riittää yhteen kauteen

§7 Jos rikkoo sääntöjä tai lunttaa, saatetaan

a) vähentää pisteitä

b) poistaa lupa vastata seuraaviin kysymyksiin

c) diskata visailija (pahassa tilanteessa)

§8 Jos et tiedä oikeaa vastausta, saat arvata

Siinä oli säännöt. Nyt tulee taulukot:

Osallistujat 1.kaudelle:

1. Jac.........11 pistettä

2. kuukupööpötin.........16 pistettä

3. Veli Huilu.........1 piste

4. Vilkku10.........0 pistettä

5. Tri £uromie$.........7 pistettä

6. timippa11.........5 pistettä

7. Paapoja.........0 pistettä

8. VillEetu.........2 pistettä

9. nupu ankka.........0 pistettä

10. Linnunpelätin.........1 piste

11. akuknakna.........0 pistettä

12. Verokarhu321.........0 pistettä

13. ABBA.........0 pistettä

14. akkarista.........0 pistettä

15. SuperÄijä.........0 pistettä

16. Simppu12.........1 piste

17. P.Nurminen.........2 pistettä

18. Läpä7*.........2 pistettä

19. Nikossi Ankka.........0 pistettä

20. camppu00.........2 pistettä

21. akselipoika.........0 pistettä

22. UrmA01.........4 pistettä

23. CrazyDuck12.........3 pistettä

Voittotilastot:

1. kuukupööpötin, 16 pistettä

2. Jac, 11 pistettä

3. Don Rosa1, 10 pistettä

~Pööpötin jyrää~

Sivut

Kommentit (161)

Veli Huilu
Seuraa 
Liittynyt4.1.2010

minä tulen mukaan, kivaa vastapainoa minun starwars- visalle! Mutta sovitaanko, että tähtien sodat pidetään siellä minun topiikkivisassani ja tänne kaikki muut elokuvat? Toivottavasti käy.

-VH

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Elokuva-visa

Veli Huilu - 28.04.11 07:30 (ID 743655)

minä tulen mukaan, kivaa vastapainoa minun starwars- visalle! Mutta sovitaanko, että tähtien sodat pidetään siellä minun topiikkivisassani ja tänne kaikki muut elokuvat? Toivottavasti käy.

-VH

Niinhän kuukuupööpötin tavallaan mainitsi. Minustakin se olisi mainio ajatus, mutta en oikein tiedä mistään. Eihän kaikki Star Wars- kysymykset edes välttämättä liity leffoihin, vaan yleistietoon esimerkiksi sarjakuvista, sun muista tuotteista.

Veli Huilu
Seuraa 
Liittynyt4.1.2010

juuri niin. Mutta voimme sopia silleen että täällä voi kysyä star wars -lefofista mutta ei muusta. ei tietenkään koska muut eivät liity elokuviin. mutta rajallinen määrä tähtien sota-kyssäreitä!

kjjsvvscyifod
Seuraa 
Liittynyt18.8.2009

Lainaus:
Mutta sovitaanko, että tähtien sodat pidetään siellä minun topiikkivisassani ja tänne kaikki muut elokuvat?
Sovitaanko niin että saa tulla SW: istäkin kyssäreitä mutta jos haluaa pelkää Star Wars-visaa niin sitten sinne sun topaan.

Ja Jac, osaatko lainata sillä toisella tavalla? Kun nuo kaikki tekstit vähän aina häiritsee viestiä. No toisenlainen lainaaminen tehdään näin [ i ] merkki ilman välejä viestin alkuun ja [ / i ] merkki ilman välejä viestin loppuun. Se on kätevämpää, koska silloin ei ole niitä kaikkia päivämääräjuttuja siinä häiritsemässä ja siten voi laittaa monta lainausta samaan viestiin.

Ja Jac ja VH, katsokaa av uudestaan siis se eka tekstimöykky siinä ylhäällä. Muuttelin vähän pisteisiin liittyviä juttuja ja myös sallittaviin kysymyksiin liittyviä juttuja.

~Pööpötin jyrää~

Don Rosa1
Seuraa 
Liittynyt11.2.2011

Tulen nyt tällä kertaa mukaan, koska pidän niin paljon elokuvista, mutta muuten en hirvittävästi pidä visoista, paitsi jostain =D

-Don Rosa1 kiittää ja kumartaa-

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Elokuva-visa

kuukupööpötin - 28.04.11 07:38 (ID 743661) Ja Jac, osaatko lainata sillä toisella tavalla? Kun nuo kaikki tekstit vähän aina häiritsee viestiä. No toisenlainen lainaaminen tehdään näin [ i ] merkki ilman välejä viestin alkuun ja [ / i ] merkki ilman välejä viestin loppuun. Se on kätevämpää, koska silloin ei ole niitä kaikkia päivämääräjuttuja siinä häiritsemässä ja siten voi laittaa monta lainausta samaan viestiin.

Tottakai osaan, mutta miksi olisi pakko?

Don Rosa1
Seuraa 
Liittynyt11.2.2011

Tämähän oli se trilogia, Toy Story. Kolmas osa oli selvästi paras, ja syvällisin, vaikkakin se oli varmaan kliseisin elokuvista, mutta vastaus on siis Toy Story.

-Don Rosa1 kiittää ja kumartaa-

Vierailija

Hän oli mielisairas, hänelle ei kasvanut partaa ja hän ei tiennyt tekevänsä pahaa muille ihmisille? Pelkkää veikkausta, sillä en ole nähnyt kyseistä elokuvaa, sekä ainahan voi saada oikeat vastaukset veikkaamalla.

Vierailija

Ääähh!!Mä oon aina myöhässä kaikista visoista joihin voisi osallistua...tietäisin tämänkin. : ((((

Sorry,nyt mutta voisko nyt tämän kerran jos pääsisin vielä. : <

Sorry!Turha viesti...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat