Hirsipuu

Seuraa 
Liittynyt18.8.2009

Eli ajattelin tehdä nyt paremmin järjestetyn hirsipuu-pelin kuin se aiempi. Tässä siis saa pisteitä ja se jolla on 2 pistettä, on voittanut. Sovitaan aina aihe. Tässä on nyt ekalla kaudella minä, joka laitan aina lauseen tai sanan jota arvataan. Eli leikkihän menee niin että jos minä valitsen vaikka lauseen "Tämä on hyvä topic" niin laitan teille vain näkyviin ---- -- ---- ----- ja te arvailette kirjaimia esim. "Onko siinä o?" ja sitten laitan aina kaikkien o: iden paikalle oon eli ---- o- ---- -o--- ja siis kirjain kerrallaan. Jos saa arvattua lauseen, saa pisteen. Jos ette ymmärtänyt niin selvennän aloitusviestiä.

Osallistujat 1. kaudelle:

1.Ton Roza

2.Daniel10

3.DeGe

4.Jac

5...::Aku Ankka::..

6.Veli Huilu

1. kauden voittajat:

1.

2.

3.

4.

5.

Saa osallistua milloin vain. Kun on 3 pelaajaa, voi aloittaa.

~Pööpötin jyrää~

Sivut

Kommentit (26)

JKP
Seuraa 
Liittynyt29.5.2008

Huoh... Tästäkin topicista tulee täyttä spämmiä, tai itse asiassa se on jo sitä.

Ei se viestimäärä oikeasti voi olla noin tärkeä, mainetta saa paremmin, jos keskustelee asiallisesti ja kirjoittelee pitkiä viestejä, eikä kirjoittele tämän tyylisiin arvaus-topiceihin, jotka ovat pelkkää viestimäärän kasvatusta.

Vierailija

Lainaus:
Re: Hirsipuu

kuukupööpötin - 30.04.11 10:25 (ID 744093) Jos jotkut tykkää hirsipuu-leikistä, saakoon he sitä pelata. Ei tarvitse tulla huomauttelemaan siitä että ei saisi pitää hauskaa. ~Pööpötin jyrää~

Olet tavallaan oikeassa mutta kasvattaahan tää aika paljon viestimäärää.

PS: Entä onko siellä S

Vierailija

Lainaus:
Huoh... Tästäkin topicista tulee täyttä spämmiä, tai itse asiassa se on jo sitä.

Ei se viestimäärä oikeasti voi olla noin tärkeä, mainetta saa paremmin, jos keskustelee asiallisesti ja kirjoittelee pitkiä viestejä, eikä kirjoittele tämän tyylisiin arvaus-topiceihin, jotka ovat pelkkää viestimäärän kasvatusta.
Niin, jotkut voivat vaan kirjoittaa viestinsä näin:

Lainaus:
o

Sitten myöhemmin:

Lainaus:
i

Ei tämä minusta kovin mukavaa ole..

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat