Jalkapallon EM 2012

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

***************JALKAPALLON EM 2012 - TOPIC*********************

Elikkä keskustelua Jalkapallon EM 2012 -kisoista. Varsinaiset kisat alkavat 2012, mutta karsinnat ovat jo käynnissä. Karsintojen veikkaukset toimivat täällä, mutta varsinaisten kisojen veikkaus tapahtuu Tulosveikkaus-Topicissa. Täällä tapahtuuu rakentava kesksutelu.

Lisää tietoa aloitusviestiin tulee lähempänä kisoja.

Sivut

Kommentit (112)

Vierailija

Itse aijon mennä katsomaan kisoja :) Itse en harrasta jalkapalloa, mutta olen kiinnostunut jalkapallosta. Pelaan joka päivä kaksi tuntia jalkapalloa...

-Minnie-Mouse-

Vierailija

Eikö tämän voisi laittaa Urheilu-topiicciin?

Itse en seuraa jalkapalloa, olen joskus harrastanut mutta en pidä siitä. Mutta sitä en sitten tiedä, jospa vuoden kuluttua on mieli vaihtunut =)

Ps: voisit korjata kirjotusvihreitä aloitus viestistäsi Vilkku!

Vierailija

Kurja juttu, kun Suomi ei enää voi päästä kisoihin. Oli se kyllä kivaa katseltavaa, kun Suomi kaatoi San Marinon 8-0. Toivottavasti samoin käy kesäkuussa, kun pelataan San Marino - Suomi.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
VillEetu: Kurja juttu, kun Suomi ei enää voi päästä kisoihin.

Voipas päästä. Suomella vielä kuusi ( 6 ) peliä jäljellä. Niistä on mahdollisuus saada enintään kahdeksantoista ( 18 ) pistettä. Suomella on tällä hetkellä kolme ( 3 ) pistettä neljästä ( 4 ) ottelusta. Lohkoa johtaa Hollanti, jolla on kahdeksantoista ( 18 ) pistettä. Toisena lohkossa on Ruotsi, jolla on yhdeksän ( 9 ) pistettä. Kolmantena olevalla Unkarilla on myös yhdeksän ( 9 ) pistettä. Unkari ja Hollanti ovat pelanneet jo kuusi ( 6 ) ottelua, kun Ruotsilla ja Suomella on vain neljä ( 4 ) pelattua ottelua. Suomen edellä lohkossa on vielä Moldova kuudella ( 6 ) pisteellä. Takana on ainoastaan San Marino, jolla ei ole yhtään pistettä.

Mielestäni jalkapallokarsinnoissa turhan usein luovutetaan jo muutaman hävityn ottelun jälkeen. Kaikki ottelut pitää pelata loppuun, ja vasta sitten näkee miten lopulta käy. Alankomaat voittaa aika varmasti lohkon, mutta toisesta sijasta tulee vielä kova taistelu todennäköisesti Ruotsin, Unkarin ja Suomen välillä. Ja toinen sija on se, millä pääsee jatkopeleihin.

Suomen seuraava karsintapeli on jälleen San Marinoa vastaan (3. kesäkuuta). Toivottavasti maalinteko sujuu yhtä hyvin kuin viimeksi.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Jalkapallon EM 2012

djlordi - 01.05.11 01:06 (ID 744539)

Lainaus:
VillEetu: Kurja juttu, kun Suomi ei enää voi päästä kisoihin.

Voipas päästä. Suomella vielä kuusi ( 6 ) peliä jäljellä. Niistä on mahdollisuus saada enintään 18 pistettä. Suomella on tällä hetkellä kolme ( 3 ) pistettä neljästä ( 4 ) ottelusta. Lohkoa johtaa Hollanti, jolla on kahdeksantoista ( 18 ) pistettä. Toisena lohkossa on Ruotsi, jolla on yhdeksän ( 9 ) pistettä. Kolmantena olevalla Unkarilla on myös yhdeksän ( 9 ) pistettä. Unkari ja Hollanti ovat pelanneet jo kuusi ( 6 ) ottelua, kun Ruotsilla ja Suomella on vain neljä ( 4 ) pelattua ottelua. Suomen edellä lohkossa on vielä Moldova kuudella ( 6 ) pisteellä. Takana on ainoastaan San Marino, jolla ei ole yhtään pistettä.

Mielestäni jalkapallokarsinnoissa turhan usein luovutetaan jo muutaman hävityn ottelun jälkeen. Kaikki ottelut pitää pelata loppuun, ja vasta sitten näkee miten lopulta käy. Alankomaat voittaa aika varmasti lohkon, mutta toisesta sijasta tulee vielä kova taistelu todennäköisesti Ruotsin, Unkarin ja Suomen välillä. Ja toinen sija on se, millä pääsee jatkopeleihin.

Suomen seuraava karsintapeli on jälleen San Marinoa vastaan (3. kesäkuuta). Toivottavasti maalinteko sujuu yhtä hyvin kuin viimeksi.

Aa... no sitten olen lukenut väärää tietoa. Kiitos selvennyksestä.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jalkapallon EM 2012

innokas Roope-fani - 01.05.11 05:50 (ID 744673)

Mä kyllä veikkaan että Espanja vie.

En usko. Ei nekään aina voi voittaa. Saksa vie.

~Spekkis, mgic ninetynine~

Vierailija

Paulautetta:

Eh... Mitäs ideaa tässä topicissa on? Jos tässä keskustellaan Jalkapallon EM:stä 2012, melko turha aihe, sillä on olemassa tuo urheilu-topic. En enempää aiheesta jupise, sillä minulla ei suurilta osin ole mitään valittamista, eikä kyllä siihen pienimäänkään valittamiseen oikeuksia.

Keskustelu:

Itse en ole kuullutkaan koko kisoista... Eh... EM.. Suomentaisiko joku minulle sen? Olen kuitenkin jalkapallon ystävä, todella useasti pelataan veljen kanssa sitä pihalla. Itse kyllä olen enemmän nykyään lätkän perään.

Vierailija

Lainaus:
Jac: Itse en ole kuullutkaan koko kisoista... Eh... EM.. Suomentaisiko joku minulle sen?
EM = Euroopan Mestaruus, jos sitä tarkoitit Jac.

Voisi olla urheilu-topicissa, mutta onhan myös Jääkiekon MM-kisat 2011- topic ja Jalkapallon MM-kisat 2011- topic, niin ne voisi olla siellä urheilu- topicissa, eikä niitäkään ole lukotettu. Niin ei tätä minusta ainakaan lukkoon pitäisi laittaa.

Veikkaan, että Hollanti voittaa kisat, koska olisi voittanut MM-kisat(kin), jos Iniesta ei olisi filmannut. Ja siksi, koska Hollannillahan on kahdeksantoista pistettä, niin kun djlordi sanoikin. Silloinhan Hollanti on voittanut kaikki pelit.

Vierailija

Lainaus:
Re: Jalkapallon EM 2012

Jessse P - 02.05.11 12:26 (ID 744876) Missä maassa ne pidetään?

Eikös ne ollut Puolassa ja Ukrainassa, kait.

Vierailija

SUOMEN OTTELUT

Perjantai 3.9.

Moldova - Suomi 2-0

Tiistai 7.9.

Hollanti - Suomi 2-1

Tiistai 12.10.

Suomi - Unkari 1-2

Torstai 17.11.

Suomi - San Marino 8-0

2011

Perjantai 3.6.