Talouden Roolipeli

Seuraa 
Liittynyt1.3.2011

Eli tämä on tavallaan roolipeli jossa on vain yksi aihe. Tämän topicin aiheena on talouskilvat. Voittajaa ei ole mutta me päivitetään viikoittain kuka on sillä hetkellä rikkain. Tulot voi vaikuttaa siihen että jos joku haluaa olla tavallinen kaupunkialainen niin miten paljon se ostaa. Eli tässä on säännöt.

Säännöt:

Jokaisella pelaajalla on alussa 500 000e.

Eli minä kirjoitan jotain paikkoja mitä voi ostaa ja teidän pitää tehdä päätöksiä esim. minä ostan kahdella millillä saippuatehtaan, ja myyn karkkikioski ketjun. Ja voit jopa tehdä sopimuksia toisten pelaajien kanssa esim.

Sopimus

Ketkä sopivat sopimuksen esim. Erkki ja Tuomo Ankka

Mitä kukin lupaa toiselle esim.Erkki myy koripallotehtaan ja Tuomo Ankka ostaa sen.

Hinta esim.00 000

Ja tässä on minun hahmoni:

Nimi:Nupu Ankka(ei pidä olla oma oikea nimi)

Ikä:En tiedä (ei pidä olla oma oikea)

Laji:Ankka

Talousnimi:N&A yhtiö

Tässä on myytävät asunnot ja tehtaat:

Fazer tehdas(suklaa, karkki, leivos, soitin tehdas) (Myytävänä 10 kappaletta per jokainen yritys)

Saippua tehdas (Myytävänä 10 kappaletta)

Auto tehtaat (Myytävänä 10 kappaletta)

Pallotehdas (Myytävänä 10 kappaletta)

Marketit (S-market, K-market, Super-market)(Myytävänä 10 kappaletta per jokainen marketti)

Kioskit (Lehtikioskit, jäätelökioskit, kirjakioskit, R-Kioskit) (Myytävänä 10 kappaletta per jokainen kioski)

Sähkölaitos (Myytävänä 10 kappaletta)

Nukkekaupat (pehmolelut, lego-tuotteet, puulelut, lautapelit, muovilelut, pelikonsolit ja sähkölelut 10 kappaletta per jokainen)

Kun kaikki ovat ostettuja niin tulee tietenkin uusia tai vanhoja yrityksiä. Voit palkata jonkun tähden esim. Lady Gaga.

Hinnasto(leikkiraha tietenkin):

Fazer.....................200.000€ per yritys

Saippua...................100.000€ per yritys

Auto......................400.000€ per yritys

Pallo.....................100.000€ per yritys

Market....................300.000€ per yritys

Kioski....................200.000€ per yritys

Lelu......................200.000€ per yritys

Sähkölaitteet/laitokset...400.000€ per yritys

Jos on kysyttävää, kysy vaan.

T: Nupu Ankka

Sivut

Kommentit (97)

Vierailija

Mikä hinku sulla on tehdä roolipelejä? Tietääkseni yksikään monista roolipeleistäsi ei ole menestyvä... Miksi myös edellinen samanlainen pelisi olisi lukossa vaikka se ei ole ja tämä on aivan samanlainen?

En tule mukaan.

nupu ankka
Seuraa 
Liittynyt1.3.2011

DeGe hyvä kyllä MAJ topic myös on tavallaan roolipeli jossa on yksi aihe, ja sama tässäkin tämä on tavallaan roolipeli jossa on yksi aihe :D . Ja kirjoita valituksia muualle kiitos.

T:Nupu Ankka

Veli Huilu
Seuraa 
Liittynyt4.1.2010

Lainaus:
Re: Re: Talouden Roolipeli

nupu ankka - 03.05.11 01:50 (ID 745293) DeGe Ja kirjoita valituksia muualle kiitos. T:Nupu Ankka

Kokkoi, minne sitten? Luuletko että menen johonkin UKK:hon kirjoittelemaan valituksia?

-VH

Vierailija

Nupu miksi sinä teet niin usein roolipelejä ja i h a n sama idea kaikissa. Voisitko lopettaa topicejen teon, mitkä ovat roolipelejä?

PS. Olin ennen Lupu10, mutta tein uuden profiilin.

JKP
Seuraa 
Liittynyt29.5.2008

Lainaus:
angry bird: PS. Olin ennen Lupu10, mutta tein uuden profiilin.

Teit uuden profiilin?

Se ei ole sallittua näilläkään sivuilla ja siitä voi saada bännit. Tuplanickeily on siis kielletty ja siitä voi saada bännit, joten miksi teit uuden profiilin?

Niin miksi siis teit uuden profiilin?

//:

Lainaus:
Näytä se kohta säännöistä missä kielletään tuplanickeily.

Yritin, mutta en löytäny sitä. :|

///: Wondy on ainakin huomautellut tuplanickeilystä ja sanonut, että se ei ole toivottavaa. Niin ja sitten Scoore Highman taisi saada bännit tuplanickeilyn takia. Joten ei se livallista ole.

Vierailija

Näytä se kohta säännöistä missä kielletään tuplanickeily. Siksipä, koska sitä ei ole. : P Joten ihan sallitua on.

-??CrazyDuck12©

Vierailija

Lainaus:
Re: Talouden Roolipeli

CrazyDuck12 - 03.05.11 04:46 (ID 745405)

Näytä se kohta säännöistä missä kielletään tuplanickeily. Siksipä, koska sitä ei ole. : P Joten ihan sallitua on.

-??CrazyDuck12©

No, minullakin on toinen nicki täällä, mutta en ole ikinä ollut rekisteröityneenä sillä näillä sivuilla =D

Niin, nupu. Miksi teet aina näitä roolipelejä?

~Spekkis, magic ninetynine~

Vierailija

Lainaus:
No, minullakin on toinen nicki täällä, mutta en ole ikinä ollut rekisteröityneenä sillä näillä sivuilla =D Niin, nupu. Miksi teet aina näitä roolipelejä?
Ei mielestäni tuplanickeillä ole kyllä minkään valtakunnan älyä, aivan varmasti voi mennä maine, kun paljastuu, että se olet sinä. Eikä se ole kyllä järin mukavaa. En tajua, yritetäänkö päästä toisella aktiivisuuteen ja toisella asiallisuuteen. Eikös noihin 1 käyttäjä riitä?

kjjsvvscyifod
Seuraa 
Liittynyt18.8.2009

Joo ensinnäkin nupu, älä tee enää roolipelejä koska joko ne olet kopioinut oikean Ropen tai sitten se on vain ropeen sisältyvä uusi topa. Ja ei tuplanickeissä ole ainakaan minun mielestäni mitään pahaa.

~Pööpötin jyrää~

JKP
Seuraa 
Liittynyt29.5.2008

Lainaus:
Jos wondy olis tehny tän tää olis suositumpi.

Ei olisi, sillä ei kukaan tykkää huonoista topiceista, vaikka mode olisi ne tehnyt.

Ja Wondy ei ikinä tee näin huonoja topiceja, joten turha tuollaista on edes ajatella.

Vierailija

okei myönnetään ettei mikään paras topa itse asiassa(Sori) aika huono so what jos ei ole parempaa asiaa niin älä valita tässäkin topicissa on KAKSI sivua pelkkää itkemistä, Spämmäystä ja viesti määrän kasvatusta. Kattokaa peiliin.

Ja jostoi tuplanicki on noin mielenkiintoinen aihe niin tehkää erillinen (Turha) topa tai KYSYKÄÄ TOIMITUKSELTA TAI MODEILTA.

En halua riitaa mutta sanoin mitä ajattelen

TT

Ps. Tuplanickit on kielletty.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Talouden Roolipeli

Transvaanin tuittupää - 04.05.11 06:26 (ID 745731)

okei myönnetään ettei mikään paras topa itse asiassa(Sori) aika huono so what jos ei ole parempaa asiaa niin älä valita tässäkin topicissa on KAKSI sivua pelkkää itkemistä, Spämmäystä ja viesti määrän kasvatusta. Kattokaa peiliin.

Kerromme faktat. Autamme nupua lopettamaan turhien topiccien teon. Onko se spämmiä?

//Ja kukaan tuskin ajattelee tässä että: "Joo mä kasvatan viestimäärää ja musta tulee stara! Vähäks mageet!" Uskotko niin?

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat