Aku Maailmalla

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kuinka suuria valtioiden ja maanosien välillä on Aku Ankan suosiossa. Onko eri hahmot suositumpia eri puolilla maailmaa ja jos on, niin voidaanko sitä jotenkin tulkita kansakunnan historian/maantieteellisen sijainnin/elinkeinon/maailmankuvan yms. kautta.

Onko käsikirjoitusten aiheissa ja teemoissa samankaltaisuuksia saman kansalaisuuden omaavien kirjoittajien keskuudessa? Entä piirrostyylissä?

Keskustelua, pohdintaa, mielipiteitä, ajatuksia jne. jne.

Kommentit (1)

Vierailija

"Tutusta" Amerikasta:

Olen saanut sellaisen kuvan että Akkarit eivät ole paljoakaan esillä jenkeissä. Lehdet on lähinnä roskalehtiä. Akkareita myös ymmärtääkseni lukee myös melko pieni ikäluokka verrattuna suomeen. Jenkeissähän jyllää "vakavat" supersankarisarjikset.

Hahmoista olen saanut sellaisen kuvan että suosittu on Mikki Hiiri. Ilmeisesti amerikkalaiset katsovat mielummin onnistujaa kuin antisankari Ankkaa. Tämähän sinänsä tukee tulevia supersankarisarjiksia.

Vaikka en Akkaria enään aktiivisesti luekkaan olen saanut sen kuvan, että suurin osa (Suomen lehden) piirtäjistä on eurooppalaisia (vain mielikuva, en ole varma todellisuudesta).

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat