Roope Ankan elämän epäkohdat

Seuraa 
Liittynyt6.5.2011

Elikkä voitte laittaa kommentteja siitä ärsyttääkö se että Roopelle luodaan koko ajan uutta elämäntarinaa vaikka Don Rosa sen kattavasti on jo kertonut.

Kommentit (13)

Vierailija

Lainaus:

Mikael McDonald - 07.05.11 11:50 (ID 746567)

Elikkä voitte laittaa kommentteja siitä ärsyttääkö se että Roopelle luodaan koko ajan uutta elämäntarinaa vaikka Don Rosa sen kattavasti on jo kertonut.

Kyllähän Barksikin siitä kertoi. Mutta joo, esimerkiksi nämä Roope Ankan miljoonat -sarja, mitä ilmestyi tuossa jokunen aika sitten taskarissa, niin oli hieman ärsyttäviä.

~Spekkis, magic ninetynine~

Vierailija

Lainaus:

Spektro99 - 07.05.11 02:09 (ID 746661)

Lainaus:

Mikael McDonald - 07.05.11 11:50 (ID 746567)

Kyllähän Barksikin siitä kertoi. Mutta joo, esimerkiksi nämä Roope Ankan miljoonat -sarja, mitä ilmestyi tuossa jokunen aika sitten taskarissa, niin oli hieman ärsyttäviä.

~Spekkis, magic ninetynine~

Niin oli mutta olivat ne silti hyvää luettavaa.

Vierailija

Joo jotkut sarjat joissa näytetään Roopen nuoruudesta menevät päin mäntyä! Pitää silti myös katsoa kumpi tuli ensin. Don Rosan tarinat vai se tarina josta valitat.

Vierailija

No kyllä se vähän ärsyttää kun erilaisia historioita ilmestyy välillä. Itse pidän Don Rosan historiasta siinä on kerrottu monipuolisesti Roopen historiasta.

Vierailija

kyllä se vähän alkaa tympiä... mutta koskaanhan ei voi tietää liikaa roopesta eli ei se iso ongelma ainakaan minulle ole.

jalmari
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Enemmänkin tässä kirjaimellisesti sanoen kusettaa se,että tällaiset asiat ovat kirjaimellisesti jopa sarkastisia ja satiirisia,ja tekevät jonkinlaista pilkkaakin Roopesta ja hänen luonteestansa.

Vierailija

No itse ainakin erotan Rosan sarjat muiden tekijöiden sarjoista. Voin tavallaan katsoa että se minulle "aidoin" jatkumo on juuri Barks-Rosa. Lehdissä ja taskareissa esiintyvät sarjakuvat enimmäkseen vain viihdykesarjakuvia joissa on käytössä vapaata riistaa olevat hahmot. Jokaisella on oma näkemyksensä asioista.

Vierailija

kyllä minuakin ketuttaa, kun uusia versiota roopen nuoruudesta kehitellään. esimerkiksi yhdessä tarinassa roope kertoi pojankloppina tienanneensa rahaa nuohoamalla savupiippuja, mutta jokaisella piirtäjällä on oma meilipiteensä Barksin luomasta roope-hahmosta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat