arvostele uusin taskari

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Moi!Sain idean tähän topicciin siitä kun näin arvostele uusin aku ankka lehti keskustelun niin päätin sitten tehdä tälläisen arvostele uusin taskari keskustelun kirjoittakaa näin saa tehdä samasta taskarista useasti.

uusin taskari:aikahyppy

kansi:ihan ok annan 8½ piirtäjä oli andrea freccero

Roope-setä kosmisen viisauden kiikku: piirrokset olivat hyvät ja piirtäjänä oli Flemming Andersen arvosana 9+

taikaviitta ja ajankumous:tarinassa oli hyvä juoni eikä sitä saanut heti selville niinkun joskus ja oli kaksi osainen.piirrokset ja käsikirjoitus olivat mahtavat 10-

Roope-setä sietämätön keveys:hyvä tarina siinä oli hauska idea mielestäni mutta arvosana on 9½

mikki hiiri ja kapteeni kiisken salaperäinen sähke:siinä oli hyvä juoni sekä merirosvojen johtaja paljastui musta pekaksi 8+

hansu ansaitsee leipänsä:oli kiva kun N.A.M tuli pitkältä tauvolta en muistä nähneeni N.A.M tarinoita kun viime kesänä jos oikein muistan 10-

milla magia katala kiilloke:en pitänyt ollenkaan tarinasta siinä ei ollut hyvää juonta eikä niin hyvää piirrosjälkeä mutta arvosana on 7½

etsivä kaasi sisu hukassa:kiva vitsi kaasin vaisto oli aivan oikeassa 10

iines ankka tähtitoimittaja:tarina oli ihan ok piirtäjä oli Fecchi jälki oli sangen hyvä siitä löytyi sitä akua

ROOPE.ANKKA@LANTTI.COM RULES

Kommentit (5)

Vierailija

Tälläinen on jo varmasti.

Mutta aivan sama,

minulla ei ole uusinta, uusin mikä minulla on '373 Umpijäässä'

Minulta puuttuu aika paljon taskareita tuolta hyllyn välistä..

Vierailija

Lainaus:
Re: arvostele uusin taskari

Yöwissy - 08.05.11 09:41 (ID 747051)

Tälläinen on jo varmasti.

Mutta aivan sama,

minulla ei ole uusinta, uusin mikä minulla on '373 Umpijäässä'

Minulta puuttuu aika paljon taskareita tuolta hyllyn välistä..

Minunkin uusin taskari on tuo Umpi Jäässä! Minusta se oli ehkäpä kaikkien aikojen paras tuplataskukirja, ja hienoinkin :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat