Outoja tapoja

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli kuten otsikko kertoo, kerro täällä outoja tapoja.

Itse puhun aina englantia kun puhun itsekseni.

Minulla on seinällä Aku Ankka - lehden välissä olevia Ankka aiheisia mainoksia :D

Kommentit (9)

Vierailija

Mulla ei oikein ole outoja tpoja, mutta aina kun olen hermostunut, syön kynsiäni.. Tai oikeastaan syön niitä muutenkin. Syön niitä melkein koko ajan! (Huom. melkein!) Siis aika usein.

Vierailija

Lainaus:
Re: Outoja tapoja

akkari11 - 08.05.11 09:40 (ID 747049) Mulla ei oikein ole outoja tpoja, mutta aina kun olen hermostunut, syön kynsiäni.. Tai oikeastaan syön niitä muutenkin. Syön niitä melkein koko ajan! (Huom. melkein!) Siis aika usein.

Sama täällä :D

Vierailija

Lainaus:
Re: Outoja tapoja

akkari11 - 08.05.11 09:40 (ID 747049) Mulla ei oikein ole outoja tpoja, mutta aina kun olen hermostunut, syön kynsiäni.. Tai oikeastaan syön niitä muutenkin. Syön niitä melkein koko ajan! (Huom. melkein!) Siis aika usein.

Mulla on täsmälleen sama vika

Vierailija

Tässä muutama..

- joskus kaivelen nenääni, tiedän että se on ällöä, mutta minä vain teen sitä..

- puren kynsiäni _melkein koko_ ajan..

- laulan _aina_ suihkussa

IL2- Iduilemassa 4ever ;)

Vierailija

no mä esim

-puhun englantia itekseni ja muille (esim huuan jolleki: i am over hereeee!) >: D

-kaupas painelen niitä "try me" juttuja xDDDD

-puhun meijän koiralle Piiville ja mun deguille Tipsulle ja Viirulle :''')(esim "kulta pieni, nukuttaako..." ;D)

-huuan mun kännykälle aina ku se alkaa lagiin >: )

-tanssin ja laulelen joskus ku oon yksin : D

-(en tiiä onx tää outoo mut) kasvatan kynteni aina pitkiks, ja raavin niil (vahingos YLEENSÄ >: DDDD) en muista millo viimex leikkasin kynteni ; )

juupz : D on it kai viel jotakin :'''''''D

yoda - on outo omena-bowweli :''')

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
innokas Roope-fani: Noo... tämä on omituisia tapoja topic ja se on hauskoja tapoja. Eli niin tai näin...

Ja sitten voisi olla vielä Hassuja tapoja ja Hullunkurisia tapoja ja ehkä vielä Erikoisia tapoja.. Oleellista ei ole sanatarkka samanlaisuus vaan sisällön samanlaisuus. Näillä on sama tarkoitus (hauska topic sinänsä, ei siinä mitään), joten täällä jatkuu:

http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/12/viestiketju/22082/kertokaa_ha...

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat