Don Rosan seuraaja

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Don Rosaa on tekijöistä se, jota pidetään Barksin seuraajana. Rosa kiitettävästi teki ankkatarinoita ja selvensi esim. Roopen perhesiteitä ja antoi joilekkin hahmoille menneisyyden. Nyt kuitenkin Rosa on valitettavasti luopunut Ankkojen seikkailujen kirjoittamisesta. Nyt siis herää kysymys: Kuka on Rosan(ja Barksin)seuraaja? Kuka teidän mielestä on/olisi Rosan seuraaja? Minulle kysymys on niin vaikea etten voi vastata, mutta mitä mieltä te olette?

Sivut

Kommentit (36)

Vierailija

Don Rosa on lopettanut ankkojen seikkailujen piirtämisen ja kirjoittamisen jo vuonna 2006. Syinä ovat muunmuuassa Don Rosaa vaivannut silmävaiva ja riita palkasta. Seuraajaa en osaa itsekkään sanoa, mutta eiköhän sellainen/sellaisia rupea tulemaan ajan myötä.

Vierailija

olet oikeassa! niin suositulle piirtäjälle todennäköisesti tulee seuraaja, mutta minulla ei kyllä ole harmainta hajuakaan siitä, kuka se voisi olla.

JeFe1552
Seuraa 
Liittynyt2.7.2010

Lainaus:
Re: Re: Don Rosan seuraaja

akupoju - 08.05.11 08:38 (ID 747395) Don Rosa on lopettanut ankkojen seikkailujen piirtämisen ja kirjoittamisen jo vuonna 2006. Syinä ovat muunmuuassa Don Rosaa vaivannut silmävaiva ja riita palkasta. Seuraajaa en osaa itsekkään sanoa, mutta eiköhän sellainen/sellaisia rupea tulemaan ajan myötä.

Olen samaa mieltä!

~JeFe kohti kesää

Vierailija

Voisi olla mahdollisesti:

Piirtäjistä:

Giorgio Gavazzano, Vicar, Rodriques, Andrea Frecerro (kirjoitinko oikein) I'd Ippolito (kirjoitinko oikein), Massimo De Vita, Daan Jippes, Giolio Chierchini, Casty

Käsikirjoittajista:

Guido Martina, Vicar, Casty, Girogio Gavazzano

Tuossa oli paljon vaihtoehtoja, mutta epäolisin, että joku yksityiskohtainen piirtäjä, joka on ennenkin ylttänyt lähelle Rosaa, kuten Vicar, Rodriques, Andrea Freserro, I'd Ippolito (en muista kumpi kahdesta jälkimmäisestä oli parempi).

Vierailija

Voi olla että seuraava Don Rosan veroinen tulee vasta 1000 vuoden åäästä tai ei sitten koskaan, koska Don Rosahan on Barksin seuraaja.

PS:Ihan hyvä topa

DONUONTYHMÄ
Seuraa 
Liittynyt11.7.2010

Naurettavaa ja lapsellista spekulointia tässä topicissa. : D Itse olen varma siitä, ettei Rosalle mitään "seuraajaa" tule, etenkään mistään vanhoista tai jo kuolleista tekijöistä, joita Jac tuossa äsken mainitsi...

Miten määrittelette sanan "seuraaja"? Onko se henkilö, joka piirtää tai käsikirjoittaa samalla tavalla kuin Rosa, vai joka vain on yhtä suosittu? Egmonthan tavallaan irtisanoi Rosan, sillä hänen tyylinsä poikkesi niin paljon standardista, joten on äärimmäisen epätodennäköistä, että joku onnistuisi pääsemään jonkun kustantajan läpi tunnistettavalla tyylillä ja saisi suosiota... Minulle ainakin mahdoton ajatus. Ja erittäin naurettava. :P

Vierailija

Don Rosa on niin taitava että hänelle on vaikea sanoa seuraajaa. Ja hänen tyylinsä on erilainen muihin verrattuna joten luulen että hänen tulevaa seuraajaa ei vielä tunneta.

Vierailija

Lainaus:
Don Rosan seuraaja

DONUONTYHMÄ - 09.05.11 03:28 (ID 747537) Naurettavaa ja lapsellista spekulointia tässä topicissa. : D Itse olen varma siitä, ettei Rosalle mitään "seuraajaa" tule, etenkään mistään vanhoista tai jo kuolleista tekijöistä, joita Jac tuossa äsken mainitsi... Miten määrittelette sanan "seuraaja"? Onko se henkilö, joka piirtää tai käsikirjoittaa samalla tavalla kuin Rosa, vai joka vain on yhtä suosittu? Egmonthan tavallaan irtisanoi Rosan, sillä hänen tyylinsä poikkesi niin paljon standardista, joten on äärimmäisen epätodennäköistä, että joku onnistuisi pääsemään jonkun kustantajan läpi tunnistettavalla tyylillä ja saisi suosiota... Minulle ainakin mahdoton ajatus. Ja erittäin naurettava. :P
Lasken seuraajaksi sen, joka jatkaa ankkojen tarinaa. No kaikkihan nyt omalla tavallaan tarinaa jatkaa, mutta Rosa esim. selvitteli ankkojen sukulaissuhteita, toi mukaan uusia hahmoja ja jatkoi siitä mihin carl jäi. Eli kuka jatkaa siitä, mihin Rosa jäi. Se on minun silmissä seuraaja. Ja eikä tässä mitään lapsellista ole D: .

Vierailija

Mielestäni aika mahdotonta, että Rosalle tulisi seuraaja. Rosalla on niin erilainen piirrostyyli kuin muilla ankkapiirtäjillä, mutta toisaalta saattaahan joskus kauniina päivänä tulla uusi samantasoinen tai ainakin melkein samantasoinen piirtäjä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat