Arvaa seuraavan käyttäjän nimimerkkien määrä

Seuraa 
Liittynyt1.3.2011

Eli tässä pitää arvata seuraavan käyttäjän nimimerkkien määrä, tässä on malli.

1.käyttäjä:seuraavalla käyttäjällä on 60 nimimerkkiä.

2.käyttäjä:väärin. seuraavalla on 30 nimimerkkiä.

Ymmärsittekö no aloitetaan. Seuraavalla käyttäjällä on 37 nimimerkkiä.

T:Nupu Ankka

Sivut

Kommentit (19)

nupu ankka
Seuraa 
Liittynyt1.3.2011

Katos kuin kun sä kirjoitat niin lähetä viesti napin ylä puolella lukee viestin pituus ja jokin luku niin minä kirjoitan että onko seuraavalla käyttäjällä vaikka 60 merkkiä niin jos se on oikein sinä vastaat oikein ja jos se on väärin niin vastaat väärin, ja sen jälkeen sinä kirjoitat seuraavalle käyttäjälle että sillä on vaikka 70 merkkiä. No tajusitteko? No kysykää jos ette tajunnut.

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Otsikko johtaa aivan harhaan. Nimimerkki ei suinkaan tarkoita tuota määrää mikä viestilaskuri näyttää vaan nimimerkki meinaa jokaisen käyttäjän nimeä täällä eli esimerkiksi juuri nupu ankka on nimimerkki. Viestilaskuri laskee merkki määrää eli yksi kirjain on yksi merkki.

Muutenkin minusta hieman ihmeellinen leikki, koska kaikkien viestithän on melkein saman pituisia eli merkkimäärältäänkin lähes samanlaisia. No en ole mode eli en voi päättää tämän topicin jatkosta mitään.

Sen kuitenkin voin sanoa, että leikit kuuluu edelleen peleihin ja leikkeihin eikä pulinoihin eli laita topicit oikeisiin osoihin äläkä teetä modeille lisää työtä laittamalla niitä vääriin osoihin. Nythän tämä pitää taas siirtää peleihin ja leikkeihin, koska tämä kuuluu sinn eikä tänne pleihin eli jatkossa tälläiset tuonne peleihin ja leikkeihin, kiitos.

Minä jään nyt tästä välistä.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

nupu ankka
Seuraa 
Liittynyt1.3.2011

Hups en ehtinyt.Kiitos että vastaat Löllökebab, muuten tuo kuva sopii sinun nimimerkin kanssa. Eli nyt vastaan väärin mulla on nyt 186 merkkiä.

Seuraavalla on 14-40

nupu ankka
Seuraa 
Liittynyt1.3.2011

Väärin. Jac muuten olit kauan poissa et ole enää viikon aktiivisin. Muuten olen kolmannella sialla viikon aktiivisimmien listalla. No seuraavalla on varmaan 3-120.

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat