Liittyvätkö edellisen nimimerkki ja profiilikuva yhteen

Seuraa 
Liittynyt4.5.2011

Elikkäs, varmaan otsikostakin jo selviää. Sopiiko edellisen käyttäjän profiilikuva ja nimi merkki yhteen.

Annattehan mielipiteenne topicista!

:D

Kommentit (5)

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Löllökebab: Tuplapostaaminen eli kahden viestin lähettäminen peräkkäin on kiellettyä. Nykyään, kun löytyy tuo muokaus mahdollisuus niin käytä sitä äläkä kirjoita uutta viestiä. Modet aina poistelevat tuplapostauksia yhdistämällä viestit yhteen eli vähennä modejen työtä ja muokkaa itse edelliseen viestiin sanottava asiasi, jos sitä tulee ennen jonkun ehtimistä väliin.

Muutenkin huomasin tuossa nupu ankan topicissa sinun ihannoivan viestimäärää. Viestimäärällä ei pitäisi olla mitään väliä eli ei ole pahemmin väliä onko sinulla 50 vai 100 viestiä vaan se on tärkeintä miten kirjoitat viestejä. Et voita suurella viestimäärällä yhtään mitään eli viestimäärää ei kannata ihannoida vaan ennemminkin keskittyä kunnon viestien kirjoitteluun.

Henrietta Hanhi oli aivan oikeassa. Tästä aiheesta on jo topic eli siinä olisi pitänyt jatkaa. Kyllähän tuo haulla löytyi. ; ) No tämä lukkoon ja leikki jatkukoon alkuperäisessä topicissa.

http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/12/viestiketju/8245/sopiiko_edel...

//GNR. ehtikin jo laittaa linkin.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat