Kenellä on hienoin asunto Ankkalinnassa?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kenellä on hienoin asunto? Ehkä Pellellä.

Sivut

Kommentit (99)

Vierailija

Iineksellä on ehkä hienoin... tai Akulla? Tietysti myös Hannulla on upea talo!

Iineksen talo saa **** (4) tähteä.

Akun talo saa *** (3) tähteä.

Hannun talo saa ***** (5) tähteä, eli niukasti Hannu Hanhi voittaa Aku Ankan ja Iines Ankan.

-HH 00

Vierailija

Itse pidän eniten Roopen, Mummon ja Akun taloista. Vaikka Roopen säiliö onkin ulkoapäin katsottuna pelkkä betonikuutio, niin sisältä löytyy kaikkea. Kirjasto, Roopen oma "museo" joka on täynnä roopen retkiltä kerättyjä esineitä. Ja olen muutenkin kiintynyt rahasäiliöön.

Mummon talo on ihanan rauhallisella maaseudulla. Mummon talo on ihana pieni maalaistalo. Pihapiirissä on myös talli, navetta, kanala ja sikala sekä rutkasti laidunmaata. Sellaisista paikoista pidän kovasti.

Akun talo on keskellä kaunista Ankkalinnan kaupunkia. Myös Akun taloon olen kovasti kiintynyt. Akun talosta tulee mieleen minullekkin tuttuja harrastuksia kuten mm. penkkiurheilu, nukkuminen, syöminen ja riippumatossa löhöily. Muita perusteluja en löydä. Nuo ovat vain suosikkini.

Vierailija

Kroisos Pennosen yhtön(tm) päämajan sisustus ja ulkonäkö on hienoin mutta jos asuintaloista pitäisi valita ottaisin en rahasäiliötä koska raha ei kuulu sen sisustukseen valitsisin Akun talon koska se kuuluu lähiöön mutta taas toisaalta pellellä on hieno paja joten tähän kysymykseen on äärimmäisen vaikea vastata vaitsen yhdessä Paul Murryn sarjakuvassa eiintyneen Hyönteismiehen* salaisen tukikohdan joka lensi ilmassa mutta oli silti isokokoinen huvila pihoineen

*en muista tarkkaa nimeä

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat