KÄÄKS!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Ankkalinnan ilmatila on tyhjiä puhekuplia väärällään! Kuka kelmi vohki ankkalinnalaisten puheen? Minne se oikein on kätketty? Ja kuinka kummassa puheet saadaan palautettua oikeisiin kupliinsa?

Koodinmurto 2011 käynnistyy keskiviikkona 11.5.2011 klo 15… Kysy, vinkkaa, keskustele - täällä!

Sivut

Kommentit (407)

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Innolla jo odottelen Koodinmurron alkamista. Ja olihan täällä viime vuonnakin oma osionsa Koodinmurrolle.

Viime vuonna katsoin suurimman osan vastauksista täältä, kun muut niitä jakelivat. En nimittäin itse oikein ehtinyt viime vuonna mietiskelemään noita arvoituksia. Tänä vuonna on kuitenkin enemmän aikaa, joten en välttämättä tarvitse apua.

kjjsvvscyifod
Seuraa 
Liittynyt18.8.2009

Minäkin odotan Koodinmurtoa innolla. Sehän alkaa jo 1½ tunnin päästä! Eikö viime vuonna tullutkin vaikka kuinka monta keskustelua koodinmurrosta? En muista oliko se sitten siitä mutta toivoisin että ei tehtäisi SAMASTA aiheesta taas sata topicia.

~Pööpötin jyrää~

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
djlordi: Viime vuonna katsoin suurimman osan vastauksista täältä, kun muut niitä jakelivat.

Tänä vuonna pyritään siihen, että muut eivät pääse torpedoimaan toisten koodinmurtelua, vaan suoria vastauksia poistellaan. Auttaa ja keskustella saa, mutta vastausten toitottaminen ei ole tarkoitus.

Lainaus:
kuukupööpötin: Eikö viime vuonna tullutkin vaikka kuinka monta keskustelua koodinmurrosta? En muista oliko se sitten siitä mutta toivoisin että ei tehtäisi SAMASTA aiheesta taas sata topicia.

Täällä ollaan oltu valmiustilassa ja hälytysvalmiudessa jo..: ) Jonkinlainen roti ja kuri on ehdottomasti tarkoitus pitää myös Koodinmurto-jutuissa.

Vierailija

Mahtavaa, et uusi Koodinmurto tulee! Aion tällä kertaa pitää lunttaukseni kurissa, viime vuonna meni hauskuus vastauksien kertomisen takia... :P.

Ja kiitokset Toimitukselle uudesta Koodinmurrosta, uusia käyttäijä varmasti tulee =D!

-LH8-

AkeMake
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
Wondy:

Täällä ollaan oltu valmiustilassa ja hälytysvalmiudessa jo..: ) Jonkinlainen roti ja kuri on ehdottomasti tarkoitus pitää myös Koodinmurto-jutuissa.

Samat sanat myös täältä suunnalta. Keskusteluja tullaan valvomaan, ettei kukaan vie hauskuutta toisilta ja kertoile vastauksia.

Täytyy tunnustaa, että itsekin jännityksellä odotan millaista ongelmia ja tehtäviä koodinmurrossa tulee olemaan. : )

Vierailija

Kun tulin äsken jostain topasta, ihmettelin, miksi aihealueita oli niin paljon! What? Uusi aihe alue siis tuli.

No, itse odotan innolla kooodinmurron alkamista Ja siihenhän on aikaa... Enäää noin 50 minuuttia!

Vierailija

45 min päästähän se alkaa. Tässä koneella aijon suurella jännityksellä sitä odotella lukien uutta akkaria. Muuten, onnea kaikille tehtävien ratkomisessa! = )

//: Joku ehti jo lukottamaan tuon "Koodinmurron huvi ja hyöty"- topicin, johon aijoin kirjoittaa viestin. Kerrompa vaan, että viestiini sisältyi kysymys: "Miksi sitten tehdä Koodinmurrolle oma aihe, jos pitäisi vain aiheesta olla yksi topic?"

Vierailija

Toivottavasti tällä kerralla ei sorruta vastausten kertomiseen, tai taatusti joku kertoo, sen verran pessimistinen olen. Muuten tulee tämä uusi Koodinmurto aika nopeasti. Mutta eihän se todellakaan huono juttu ole. Nyt pääsevät ne kin käyttäjät kokeilemaan, jotka eivät päässeet viime kerralla mukaan. Enään pitää odottaa 35 minsaa, ja silloin se lähtee.

-Tuplis-

Vierailija

Aika menee nopeasti ja viestejä satelee tähän topiciin. Odottelen yhä edellisen sivun kysymykseeni vastausta, jos sellaista kukaan osaa kertoa. Kohta enää 30 min. Jännitys sen kuin kohenee.

Olisiko halukkaita "mitalikisaan"? Parhaalle on luvassa aivan varmasti mainetta, mutta jos: Odotan että tämän vuoden on vaikeampi kuin viime vuoden, joten odotan myös että mitaleita on vaikeampi saada, mutta jos ei ole, silloin on vain hauska katsoa, miten eri käyttäjät ovat pärjänneet. 31 min enää...

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
Jac: Kerrompa vaan, että viestiini sisältyi kysymys: "Miksi sitten tehdä Koodinmurrolle oma aihe, jos pitäisi vain aiheesta olla yksi topic?"

Ota huomioon, ettei Koodinmurto ole vielä edes alkanut. Mitä pidemmälle mennään, sitä enemmän tulee varmasti syitä uusille topiceille. Millaisille, sitä ei vielä tiedä, kun homma ei ole alkanutkaan.

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Viime vuonnakin tämä erillinen osio tälle tapahtumalle osottautui hyväksi ideaksi, joten kerkesinkin tässä jo pikkasen odotella, koska uusi osio ilmestyykään. No turhaahan se olisi ollut laittaa pystyyn liian aikaisin eli juuri sopivaan aikaan tämäkin ilmestyi.

Viime vuonna hieman kuitenkin oli huonolla tasolla toi lukottaminen eli toivottavasti Wondy ja Make nyt homman pitää siistinä, koska turhilta topiceilta ei varmasti tulla tänäkään vuonna välttymään, mutta onneksi sentään suurimmaksi osaksi ne kaikki tulee tähän osioon eikä kaikkialle foorumilla kuten kultaryntäyksessä aikanaan. : D

Vastasin jo tuonne Hissun topiciin, että mukana olen ja edelleen ollaan samoilla ajatuksissa, pitäähän sitä tää läpi mennä, kun kerran tälläinen sivuille taas saatiin. : )

No onnea kaikille koodinmurtoon! : )

Make: Jos nyt luet tän niin viittisitkö vastata mun sähkikseen : D?

//Jac vois jättää ton Akupedian siivoamisen ihan modejen tehtäväks.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Vierailija

Lainaus:
Hodari: Jac vois jättää ton Akupedian siivoamisen ihan modejen tehtäväks.

Höh... Nykyään Akupediaan kirjoittaminen on lempipuuhiani. En minä sille voi mitään jos itse et ehdi tekemään mitään, vaikka siellä modena oletkin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat