Halloo

Seuraa 
Liittynyt1.3.2011

Eli tässä on halloo topic, tässä on malli.

1.Käyttäjä:Hei Tupu, Hupu, Lupu ja Rupu sinua odotellaan esim. ankka-hanhi sota topicissa.

2.Tupu,Hupu,Lupu ja Rupu: Tulen sinne klo:15 00.

Eli aihe on sellainen että voi kutsua toisia käyttäjiä toisiin topiceihin silloin kun niitä odotellaan. Toivoisin että mahdollisimman moni osallistuu tähän topiciin koska silloin ei tarvitse odotella toisia ja toisiin topiceihin ei voi kirjoittaa että tule VS topiciin. Kannattaa välillä vilkaista tätä topicia jos joku on vaikka kutsunut sua kirjoittamaan toiseen topiciin.

Toivottavasti kaikki ymmärsi, jos ei niin sitten kysytkää niin kirjoitan tarkemmin.

Muuten Tupu,Hupu,Lupu ja Rupu sinua odotellaan Ankka-Hanhi sota topicissa.

T:Nupu Ankka

Sivut

Kommentit (28)

kjjsvvscyifod
Seuraa 
Liittynyt18.8.2009

Ihan hyvä aihe. Tämänhän voisi itse asiassa liimata ensimmäiseksi kun sitten aina voisi käydä katsomassa pitääkö vastata johonkin kysymykseen tai jotain muuta.

~Pööpötin jyrää~

Vierailija

Joo, hyvä aihe nupu! Olen itsekkin ajatellut tehdä tällaisen, mutta enpä ole muistanut.

Lainaus:
Re: Re: Re: Halloo

Jac - 11.05.11 02:36 (ID 748267) Tärkeä tiedotus! Halloojaa, kaikki käyttäjät, klo 15.00 alkaa Koodinmurto 2, linkki KÄÄKS!- topicissa.

Jep, sama tiedotus minultakin.

kjjsvvscyifod
Seuraa 
Liittynyt18.8.2009

Lainaus:
Hei Kuukkupööpööpötin haluatko tulla yhteen kivaan topiciin?Se on roolipeli kannattaa vilkaista.

No voin tullakin. Mikä roolipeli on kyseessä? Onko se se Ankka-Hanhi Sota? Olen itsekin harkinnut sinne liittymistä mutta en tiedä käynkö useasti sitten siellä. Mutta arvasinko oikean Ropen nyt?

~Pööpötin jyrää~

Vierailija

Ei kiitos tuplapostia, nupu.

Tietääkseni se tulee aivan lopussa, riippuu aivan miten nopeasti on tehnyt tehtävät, miten hyvin, monta kertaa on epäonnistunut ja onko niitä ylipäätänsä tehty. Lisäksi olisi extraa Toimitukselta, että he viitsisivät katsoa onko käyttäjä kysellyt apua. Ja kaikki aikanaan, kärsivällisyyttä.

Veli Huilu
Seuraa 
Liittynyt4.1.2010

okei, mä tuun sinne ankka-jhanhi sotana vaikak en tykkääkkää sodast!:( :( ihmisiä tapetaan...:(

ilmoittautukaa kaikki sukupuolenvaihdos-topaan! pelit ja leikit-osio!

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Kattokaa vähän ton otsikon perään, nytkin oli hirveän monta replyä eli Re: merkkiä, yksi tuollainen riittää, koska replyhän meinaa vastausta. Ainoastaan topicin avausviestissä ei kuuluisi olla yhtään Re: alkua.

Enpä nyt tiedä onko tämä kovinkaan tarpeellinen topic, jokainen menee niihin topiceihin mihin haluaa eikä tarvita mun mielestä mitään tälläistä paikkaa missä voi käydä sanomass amihin jonkun täytyisi mennä. Foorumilla kuuluu mennä vapaasti minne haluaa. Eivät kaikki tälläistä topicia seuraa.

Nupu ankka voisi viimein kuunnella muita ja lopettaa sen tuplapostaamisen eli älä lähetä monta viestiä peräkkäin vaan muokkaa edellistä viestiä, jos tulee jotakin asiaa ennen kuin joku ehtii kirjoittaa jotakin väliin. Myöskin se, että ilmoitat lähteväsi koneelta jollekin on turhaa, tämä ei ole chat eli tuollaista ei tarvitse ilmoitella, varsinkaan jos se on ainut viestin asia.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat