vinkkejä koodinmurto 2011

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

minulta saa kysellä vinkkejä jos haluaa =)

Sivut

Kommentit (456)

Mikael McDonald
Seuraa 
Liittynyt6.5.2011

Lainaus:
Re: Re: vinkkejä koodinmurto 2011

nupu ankka - 11.05.11 04:45 (ID 748453) Taikaviitta! Ei saa kertoa koodinmurrosta mitään vinkkejä. Koodinmurto on sitä varten että se tehdään itse eikä toiisten vinkkien avulla! T:Nupu Ankka

Olen samaa mieltä. Jutun hienous ja jännittävyys piilee siinä että saa laittaa omat aivot käyttöön

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Tottakai vinkkejä saa antaa, mutta ei varsinaisia vastauksia. Ja vinkkejäkin vain niin, ettei niistä juuri mitään ymmärrä, eli pientä vihjailua vain mieluummin.

Vierailija

Esimerkiksi: 2 tehtävässä "palapelin palat alkavat loksahdella paikoilleen". Mutta ei kiitos enää koodinmurto- topiceja, sillä niitä on jo tarpeeksi.

JeFe1552
Seuraa 
Liittynyt2.7.2010

Lainaus:
Re: Re: Re: vinkkejä koodinmurto 2011

Mikael McDonald - 11.05.11 04:51 (ID 748462)
Lainaus:
Re: Re: vinkkejä koodinmurto 2011 nupu ankka - 11.05.11 04:45 (ID 748453) Taikaviitta! Ei saa kertoa koodinmurrosta mitään vinkkejä. Koodinmurto on sitä varten että se tehdään itse eikä toiisten vinkkien avulla! T:Nupu Ankka
Olen samaa mieltä. Jutun hienous ja jännittävyys piilee siinä että saa laittaa omat aivot käyttöön

Samaa mieltä!

EssuEnsku
Seuraa 
Liittynyt6.1.2010

Kysymykseni(tähän siis tarvii vihjeen): Mikä on ekan osan vika vastaus????? Löytyykö se siitä konna lehdestä vai kääklestä?????Voiko kysyä mikä se hakusana siihen Kääkleen on????

T ihmetteleväinen EssuEnsku

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
EssuEnsku: Kysymykseni(tähän siis tarvii vihjeen): Mikä on ekan osan vika vastaus????? Löytyykö se siitä konna lehdestä vai kääklestä?????Voiko kysyä mikä se hakusana siihen Kääkleen on????

Konnalehden avulla pääsee ratkaisun jäljille. Kannattaa klikata yhtä kohtaa...

Vierailija

Lainaus:
Re: vinkkejä koodinmurto 2011

Akufe2 - 11.05.11 08:04 (ID 748658) kuule taikis.koodinmurto on sitä varten et se tehään ite.

Ei ole. "Se pelataan itse" on vain hupaisuuden säilytys- sekä aivojen itsekäyttämis-sääntö. Koodinmurron tarkoitus on oikeastaan kehittää ongelmienratkomistaitoja, sekä olla hauska ja viihdyttävä.

EssuEnsku
Seuraa 
Liittynyt6.1.2010

Lainaus:
vinkkejä koodinmurto 2011

djlordi - 11.05.11 06:27 (ID 748546)
Lainaus:
EssuEnsku: Kysymykseni(tähän siis tarvii vihjeen): Mikä on ekan osan vika vastaus????? Löytyykö se siitä konna lehdestä vai kääklestä?????Voiko kysyä mikä se hakusana siihen Kääkleen on????
Konnalehden avulla pääsee ratkaisun jäljille. Kannattaa klikata yhtä kohtaa...

kiitoos vinkistä!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat