Vertauksia edelliseen Koodinmurtoon

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

No, kun kerran toisen kerran Koodia murretaan, niin pitäähän tietenkin katsoa, mitä samaa edelliseen koodinmurtoon verrattuna on. Itseäni ainakin kiinnostaa tietää, oliko viime koodinmurto samanlainen, kun en tällöin päässyt osallistumaan. Saattaako edellisen koodin ratkaisseet olla etuasemassa tämänkin vuoden tehtävän ratkaisussa?

Yleistä keskustelua ja vertailua molempiin koodinmurtoihin.

Kommentit (5)

Vierailija

Ööh, viime vuoden konkari vastaa miten itse muistaa : D

Eli siis ihan samanlainen oli, tehtävät tietysti ihan erilaisia, aihe erilainen (kuka ryösti Roopen taisi olla viime vuoden ja vastaus oli muistaaksnei Karhukopla!). Ulkoasu on myös muistaakseni vaihtunut ja on tullut lisää ominaiksuuksia, mm. Nokkakirja ja Konnasanomat. Viime vuonna oli Luskun konnakonepuoti, joitain muita kait ja tietysti Kääkle.

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Ei viime Koodinmurto takaa etulyöntiasemaa..: ) En oikeastaan tarkalleen muista, mitä viime kerralla oli, mutta ei tällaisia tehtäviä kuitenkaan.

Lainaus:
tuplanolla 2@KÄÄKS!-topic: Olen muuten monien muiden kanssa samaa mieltä, että tuo ensimmäinen osio oli todella helppo, viime Koodinmurtoon verrattuna. Siinä sai sentään edes pähkäillä.

Tästä oon päinvastaista mieltä, sanoisin että tänä vuonna tehtävät ovat mielikuvituksellisempia ja hienoisesti haastavampia. Ehkä teillä on aivokapasiteetti kasvanut viime kerrasta..: ) Tosin mä oon niin ikäloppu, että on erittäin mahdollista, että mä oon vaan tyhmentynyt.: P

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat