Nokkakirja & Kääkle Koodinmurto Apu sivustot

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Minusta olisi hyvä tehdä tälle nokka kirja & konnasanomat&kääkle jutulle jo oma palsta koska melkein kaikilla koodinmurto sivuilla puhutaan siitä.

Tänne voi laittaa kaikkea nokkakirjasta/Kääklestä ja kaikista näistä koodinmurto linkeistä.

Minusta oli tosi hyvä keksintö tehdä Facebookista nokkakirja ja Googlesta Kääkle.Seuraavaksi ne varmaan tekee jonkun ankka version Messingeristä ;)

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Nokkakirja & Kääkle Koodinmurto Apu sivustot

Moope Ankka - 13.05.11 05:39 (ID 749667)

Miksi ne ei tekis nokka kirjan silleen että aku fanit vois käyttää sitä?

Niin miksei. :D

Vierailija

Mulla on ongelma aina kun mä yritän päästä konna sanomiin mä en pääse ja mä pelaan tätä koodijuttuu mutten siltikään pääse, voisko joku kertoo miks ja miten mä sitten pääsen sinne

Vierailija

Minun mielstäni Nokkakirjan pitäisi tulla käyttöön, samanlailla kuin Naamakirja. Voisi käyttä esimerkiksi akuankka.fi :n Ankkaprofiileja siellä.

Vierailija

Ja Nokkakirja ankkafaneille oli minun ideani *silmien pyöritystä- hymiö*. Eihän näistä nyt mitään varsinaista keskustelua voi saada, sillä onhan nämä niin suppeita aiheita. Oikeastaan eihän täällä muuten sivuja lisäänny, kuin että tänne tulee jokainen käyttäjä sanomaan jotain tämän tapaista: "Nokkakirja oli hauska idea. Toivottavasti oikeasti sellainen tulisi ankkafaneille, mutta kunhan se olisi paljon turvallisempi kuin Facebook.

- Ystävällisin terveisin,

Jac

Vierailija

Eikö Kääklen sijasta voisi käyttää Googlea? Nehän ovat yksi ja sama asia! (Tosin ne toimivat eri nimillä, muuta eroa en ole huomannut.)

Saattaaapi olla, että Kääkle etsii tietoa VAIN AA:n nettisaitilta.

T-Loorietta

Vierailija

Lainaus:
Re: Nokkakirja & Kääkle Koodinmurto Apu sivustot

loorietta - 14.05.11 07:36 (ID 750162) Eikö Kääklen sijasta voisi käyttää Googlea? Nehän ovat yksi ja sama asia! (Tosin ne toimivat eri nimillä, muuta eroa en ole huomannut.) Saattaaapi olla, että Kääkle etsii tietoa VAIN AA:n nettisaitilta. T-Loorietta

Ei aivan. Googlessa on kuvahaku jne ja "kokeilen onneani"- jutut.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat