Kesäviestimaraton (Kausi 12): Tallit ja muut tärkeät asiat

Seuraa 
Liittynyt9.7.2008

Olkoon viesti numero 1000. tämän topicin avaus.

On kulunut kaksi viikkoa Viestimaratonin yhdennentoista kauden päättymisestä ja kuten lupasin, talli-ilmoittautumisille ja muille tärkeille asioille tarkoitettu topic ilmaantuu tänne sunnuntaina 15. toukokuuta. Tämä tuleva kahdestoista Viestimaraton-kausi ei kuitenkaan ole mikään tavallinen kausi, vaan kyseessä on historian ensimmäinen Kesäviestimaraton, joka nimensä mukaisesti järjestetään kesällä ja se kestää KOKO KESÄN sisältäen kolme viikon mittaista taukoa, niin että mukana olevat kahdeksan osakilpailua järjestetään niin että aina kaksi osakilpailua putkeen ja sitten tulee viikon tauko.

Kesäviestimaratoniin otetaan totta kai talleja mukaan ja mielellään enemmän kuin viime kaudella, jolloin tallikisa jäi aika vaisuksi. Jos haluat perustaa oman tallin, niin ilmoita tallistasi tässä topicissa seuraavat asiat:

- Tallin nimi ja lyhenne (Jos tallin nimi on SuperWrighters, niin lyhenne voisi olla vaikka SW)

- Tallipäällikkö (= tallin perustaja)

- Kilpailijat (jos tiedät jo etukäteen jonkun tulevan talliisi ja asia on sovittu, voit lisätä ko. kilpailijan jo valmiiksi. Lisäksi jos itse olet toinen kilpailijoista samalla kun olet tallipäällikkö, lisää itsesi mukaan)

- Mahd. vaatimukset(?) (jos talliisi pääsyyn on joitain tiettyjä edellytyksiä tai vaatimuksia, ilmoita niissä tässä)

Muistutan vielä, että on olemassa kahdenlaisia talleja: niitä joissa on tallipäällikkö ja kaksi kilpailijaa ja niitä joissa on kilpaileva tallipäällikkö + yksi kilpailija.

Jos sinua sattuu kiinnostamaan joku ilmoittautumiseen laitetuista talleista, sinun täytyy vain tässä topicissa kysyä tallipäälliköltä, pääsetkö ko. talliin - tallipäällikön on ilmoitettava tässä topicissa kantansa. Tallipäällikkö voi myös itse pyytää kilpailijoita talliinsa ja kilpailijoiden tulee luonnollisesti vastata pyyntöön tässä topicissa.

Itse perustan heti alkuun oman tallin. Aion nyt luoda Viestimaratonin kenties yhden kovatasoisimmista talleista ja tähän talliin pääsee minun itseni lisäksi yksi sellainen kilpailija, joka on oikeasti valmis taistelemaan tallille tallimestaruudesta. Jonkinlaisia meriittejä täytyy olla, eli mitään viime kauden hännänhuippua en ota talliini, enkä myöskään sellaista kilpailijaa, jonka aktiivisuus on ailahtelevaa ja joka ei välttämättä edes osallistu kaikkiin osakilpailuihin.

Talli-ilmoittautuminen päättyy lauantaina 4. kesäkuuta ja Kesäviestimaraton alkaa seuraavana päivänä, eli sunnuntaina 5. kesäkuuta.

Kesäviestimaratoniin (kaudelle 12) ilmoittautuneet tallit:

Uncle Vankka's Individual Supermassive Supremacy (UVISS)

Tallipäällikkö: Aku Vankkis

Kilpailijat: Aku Vankkis

NeverGiveUp (Ngu)

Tallipäälikkö: Tapsa99

Kilpailijat: Tapsa99 ja JKP

SpeedHurricanes (SHC)

Tallipäällikkö: Jonikuusysi

Kilpailijat: Jonikuusysi ja DonRosa1

Powerduckers (PD)

Tallipäällikkö: Veli Huilu

Kilpailijat: Veli Huilu ja VillEetu

theRandomBox (tRB)

Tallipäällikkö: CrazyDuck12

Kilpailijat: CrazyDuck12 ja cxv

Team Opnagers (TO)

Tallipäällikkö: "Hiidenkirnu"

Kilpailijat: hessu hissu! ja Sohvaperuna

Newcomer Stable (NS)

Tallipäällikkö: Ton Roza

Kilpailijat: Ton Roza ja ?

**

Kuten topicin nimikin jo sanoo, tässä topicissa käsitellään talli-ilmoittautumisten lisäksi myös muita tärkeitä Kesäviestimaratonia koskevia asioita. Ensinnäkin, koska Kesäviestimaratonissa tulee olemaan kahdeksan osakilpailua, tarvitaan myös kahdeksan aihetta, enkä minä kyllä itse sellaista määrää keksi. Siksi aihe-ehdotuksia täytyy antaa, viime kaudella kaksi ehdotusta hyväksyttiin (Ankkaharrastukseni alkuaskeleet & Pukeutuminen Ankkalinnassa), joten nyt vaan uusia ehdotuksia kehiin - ehdottakaa erityisesti sellaisia aiheita, joista itse haluaisitte kirjoittaa tulevalla kaudella.

Aiemmin on ollut puhetta niin sanotuista syynäreistä, eli tuomaristosta, jonka tehtävänä on valvoa että sääntöjä ei rikota ja huomautella sääntöjen rikkomisista hyvissä ajoin ja jos niitä ei korjata, niin jakaa myös rangaistuksia. Idea on mielestäni hyvä, se on toiminut myös esimerkiksi Ankkiksen Viestimaratonissa, mutta kun ongelma on se, että syynäreiden tulisi ilman muuta olla sellaisia henkilöitä, jotka eivät kilpaile tulevalla kaudella eivätkä myöskään toimi tallipäällikköinä. Jos siis jostain ihmeestä löytyy sellaisia henkilöitä, jotka vieläpä kaiken lisäksi tuntevat säännöt hyvin, ovat olleet aiemmin Viestimaratonissa mukana ja tietävät mikä on sallittua viestissä ja mikä ei, niin ilmoittautumisia syynäreiksi otetaan vastaan.

Kaikki mukaan ehdottelemaan aiheita, muita juttuja ja tieysti talleja perustamaan ja niihin liittymään!

Sivut

Kommentit (81)

Vierailija

Nyt osallistun:

Tallin nimi: SpeedHurricanes (SHC)

Kilpailijat: Jonikuusysi ja DonRosa1

DonRosa1: sen kanssa sovittiin Sarjiksessa sitten ns. tallitoveruus. Eiköhän oteta edes jonkun luokan poika kotiin : )

Fort Tripla
Seuraa 
Liittynyt5.4.2010

VM ei enää kiinnosta minua oikein kirjoittamisen osalta, aikaa ei enää riitä kaikelle ja siksi jätän osallistumatta Kesäviestimaratoniin. Talliakaan en enää laita mukaan kilpailuun, CadEs saattaa palata vielä joskus mutta nyt on tauolla.

Ja ihan muille tämä:

Miksi jokaisen pitää saada tehdä oma talli? On aina nähty että ennen kauden alkua on moni talli ilman vaadittua määrää kilpailijoita.

Mutta syynärinä voin toimia, aikaa on sentään siihen lukuunottamatta paria viikkoa jolloin en pääse koneelle. Ja jos pitää jotain meriittejä olla niin tässä niitä on:

-Olen ollut mukana jo viidellä kaudella

-Tunnen säännöt hyvin

-Olen kilpaillut aiemmin rehellisesti ilman huomauttamisia

Lisäksi koska en ole missään puolueellisuuteen saattavassa tehtävässä olen tasapuolinen kaikille.

Vierailija

Tripla ois mun mielestä hyvä syynäri : ) Mutta itse aion osallistua kesä VM:n, ja en nyt omaa tallia jaksa tehdä, vaan myöhemmin ilmottaudun jonkun muun talliin.

~Hissu

Aku Vankkis
Seuraa 
Liittynyt9.7.2008

Jjoo, Tripla ehdottomasti syynäriksi kelpuutetaan, kun on kerran asianmukaiset meriitit ja puolueeton ja lisäksi vielä häneltähän se ehdotus syynäreiden palauttamisesta tuli.

Ja tosiaan, kannattaa sitten ajatella vähän ennen kuin alkaa uutta tallia tekemään, että kannattaako jokaisen värkätä omaansa, jos muissa talleissa on tilaa. Monilla aiemmilla kausilla tallikisa on jäänyt aika vaisuksi kun puolet kilpailijoista on perustanut oman tallinsa puoliin niistä ei ole riittänyt kilpailijoita.

Veli Huilu
Seuraa 
Liittynyt4.1.2010

joo, hyäv kun teit.

ja tripla syynäriksi!

ja tässäpä tulee:

tallin nimi: poowerduckers

tallipäällikkö: veli Huilu

Kilpailijat: Veli Huilu ja Villeetu?

Villeetu tulee lähes varmalla talliini, mutta jos hän peruu, niin joku muu voi tulla.

-VH

Don Rosa1
Seuraa 
Liittynyt11.2.2011

Joo meikäläinen ilmoittautuu mukaan. Pitkään tässä pohdin haluanko tulla tähän ollenkaan, mutta lopulta tahto voitti. Ja jotenkin harkkoja valmentaja on vähentänyt, niin nyt on vielä enemmän aikaa. Eli aloitan tässä nyt jonkinmoisen kisailun, mutten lupaa täydellisesti kirjoittavan jokaiseen osakilpailuun pitkiä viestejä. Luultavasti kilpailen yksilökilpailussa vain, mutta kyllähän jonin talli kiinnostaisi...En tiedä vielä. Ja minkäköhän tallikilpailijan Vankkis saa..? Saatan ehdottaa myöhemmin jotain ehdottaa jotain aihetta, kun vähän pitempään mietiskelen.

-Don Rosa1 kiittää ja kumartaa-

Vierailija

Lainaus:
DR1: Luultavasti kilpailen yksilökilpailussa vain, mutta kyllähän jonin talli kiinnostaisi...
Tervetuloa, jos vaan kiinnostaa : ) Vielä ei ole tullut pyyntöjä/omia pyyntöjä, mutta katsotaan nytte, kuka kiinnostuu paikasta : )

JKP
Seuraa 
Liittynyt29.5.2008

Tapsa olikin jo merkinnyt minut oman tallinsa kilpailijaksi ja siihen talliinhan minä todellakin tulen, niin kuin jo Tapsalle aiemmin sanoinkin.

Tallin nimeä näköjään vaihdoit SpeedDuckers: sta NeverGiveUp:iin(tai jotain sinnepäin).

Uusi nimi kuulostaa hyvältä, ja toivottavasti se tullaan näkemään kauden 12 voittajatallin nimenä. : ).

Veli Huilu
Seuraa 
Liittynyt4.1.2010

hienosti on lähtenyt tämä topa käyntiin:

kaudelle 12 ilmoittautuneet tallit:

1:

Destination: Victory (DesVic)

Tallipäällikkö: Aku Vankkis

Kilpailijat: Aku Vankkis & (?)

2:

Tallin nimi: NeverGiveUp (Ngu)

Tallipäälikkö: Tapsa99

Kilpailijat: Tapsa99 ja JKP

3:

Tallin nimi: SpeedHurricanes (SHC)

Kilpailijat: Jonikuusysi ja (?)

4:

Tallin nimi: PowerDuckers (PowerDuck)

tallipäällikkö: Veli Huilu

Kilpailijat: Veli Huilu ja VillEetu

hienoa!

Vierailija

Olen tehnyt päätökseni, että tulen Veli Huilun PowerDuckers talliin kilpailemaan. En voi luvata, että kirjoitan jokaisessa osakilpailussa, mutta yritän kirjoittaa monessa.

Veli Huilu
Seuraa 
Liittynyt4.1.2010

Lainaus:
Kesäviestimaratonin Tallit ja muut tärkeät asiat

VillEetu - 16.05.11 03:47 (ID 751051)

Olen tehnyt päätökseni, että tulen Veli Huilun PowerDuckers talliin kilpailemaan. En voi luvata, että kirjoitan jokaisessa osakilpailussa, mutta yritän kirjoittaa monessa.

minulle on aivan sama kuinka paljon kirjoitat. Minulle on tärkeintä vain se että saan jonkun tallilaisen mukaan kilpailuun! En minäkään voi luvata että pystyn kirjoittamaan kaikkiin, sillä olen 2 viikkoa lomalla bulgariassa!

-Vh

Vierailija

Tulisin jonin talliin, jos pääsen..

Yritän kirjoittaa paljon! Ja 18.6 -> melkein kesäkuun loppuun en pääse osallistumaan, koska olen mökillä juhannuksen vietossa.

Vierailija

Lainaus:
Tulisin jonin talliin, jos pääsen..
Paljon hakijoita, mutta nimi on kirjoitettu jo DonRosa1:_sen alle.

Ja AV, olisiko mitään ideaa varakisailijoilla? Katsos, hän voisi pitää tallia pystyssä, jos vaikka toinen kisailija lähtee 2 viikoksi vaikka nyt sinne Bulgariaan, niin tuo varakuski ottaisi tuoksi aikaa paikan hänen poissaollessaan?

//: Oman lomani aikana on tauko : )

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat