Mitä olet löytänyt kääklestä?!?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Vastaa viestiin jos olet löytänyt jotain kääklestä,voit myös kertoa oletko löytänyt kääklestä mitään!Mun mielestä kääkle ei auta mitään,en ole ainakaan löytänyt sieltä vastausta mihinkään kysymykseen.1 tehtävässäkin painoin "onpas kiemurantti!"Ja se auttoi,(tavallaan!)

Kommentit (12)

Vierailija

Lainaus:

keke2246 - 15.05.11 03:41 (ID 750557)

Vastaa viestiin jos olet löytänyt jotain kääklestä,voit myös kertoa oletko löytänyt kääklestä mitään!Mun mielestä kääkle ei auta mitään,en ole ainakaan löytänyt sieltä vastausta mihinkään kysymykseen.1 tehtävässäkin painoin "onpas kiemurantti!"Ja se auttoi,(tavallaan!)

minun mielestäni kääkle ei auta myöskään mitään tehtävissä ainakaan.

-Hannu Hanhi 00

Vierailija

koitin löytää kääklestä tupun hupun ja lupun isän mut tämmöstä tekstiä tuli

-Tupun, Hupun ja Lupun isä on Ankkalinnan salaperäisin hahmo, koska Aku Ankan sukupuussa lintu peittää ankanpoikien isän kasvot, sekä tämän etunimen. Tiedetään vain, että hän on sairaalassa, koska Tupu, Hupu ja Lupu räjäyttivät raketin hänen tuolinsa alla. Della ilmoitti tästä kirjeessään Aku Ankalle, jossa kertoi myös että pojat tulevat Akun luokse asumaan, koska hän menee poikien isän luo sairaalaan, eikä oikein kestä poikia.

Samassa tarinassa ankanpojat lähetettiin myös takaisin Dellan luo, mutta Tupu, Hupu, ja Lupu halusivat silti jäädä Akun luokse. Jos Della nyt näkisi pojat kunnon sudenpentuina, hän varmaan pyörtyisi onnesta. Don Rosan epävirallisen tiedon mukaan tämä voisi olla Iineksen veli.-

Niille jotka ei tiiä kuka Della ankka on nii tupu hupun ja lupun äiti:D

Vierailija

Mitäkö olen löytäny kääkelästä?

No suoraan sanottuna en mitään osaan 1 tehtävään 2.

:O Ja tartteen helppii en osaa tätä.

T:Salluli

Vierailija

no, en mie ainakaa oo löytäny sielt kääklest mitää hyödyllistä siihe koodinmurto seikkailuu, enkä erikoisemmi oo muihikkaa juttuihi sitä raaskinu käyttää. mut tietäiskö kukaa mistä johtuu et mie oon kyl selvittänyy siit koodinmurrost osa ykkösen, mut en mie saa mitää mitallii siit miu profiilii, vaik siin pitäis saaha onko kenelläkää muulla sama ongelma???? ois kiva jos voisitte kertoo -petunia99-

Vierailija

Lainaus:

keke2246 - 15.05.11 03:41 (ID 750557)

auttaa se jos osaat vain hakea oikealla hakusanalla

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat