Floyd Gottfredson

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Lyhyesti ja ytimekkäästi - mitä mieltä te olette?

Henkilökohtaisesti Gottfredson lempipiirtäjäni, Al Taliaferro hyvänä kakkosena. ~Akuholisti

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Floyd Gottredson on PAKKO tietää! Itselleni hän on yksi parhaista piirtäjistä ja hänen käsikirjoituksena olivat aivan nerokkaita!

JeFe1552
Seuraa 
Liittynyt2.7.2010

Lainaus:
Re: Re: Floyd Gottfredson

nupu ankka - 15.05.11 08:06 (ID 750858) En ole kuullut koko piirtäjästä. T:Nupu Ankka

Minäkään en ole kuullut!¨

~JeFe kohti kesää

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Floyd Gottfredson

JeFe1552 - 15.05.11 09:37 (ID 750920)

Lainaus:
Re: Re: Floyd Gottfredson

nupu ankka - 15.05.11 08:06 (ID 750858) En ole kuullut koko piirtäjästä. T:Nupu Ankka

Minäkään en ole kuullut!¨

~JeFe kohti kesää

Miten ette ole kuulleet noin tunnetusta piirtäjästä? Hänhän on yksi parhaista mikki piirtäjistä, joka koskaan on ollut. itse luin viimeksi eilen hänen sarjojaan.

Vierailija

Ei voi olla totta.Floyd Gottfredson on pakko tietää.

Hän oli/on yksi parhaista mikki piirtäjistä.Rakastan hänen piirtämiään ja käsikirjoittamiaan tarinoita.

//Saalistaja-Ankalle: Joo,ilmeisesti sekoitin.Olen pahoillani.

Vierailija

Mukavaa, kun muutkin ovat posiitivisia häntä kohtaan. Seuraavaksi: Lempisarjanne häneltä? Oma suosikkini taitaa olla Mikki Hiiren juhlakirjasta Seitsemän kummitusta (The Seven Ghosts) muistaakseni vuodelta 1937. Vastauksia! :) ~Akuholisti

Vierailija

Minun parhaimmistoni kuuluu: Seitsemän kummitusta, Mookin Aarre, Kilpakosija ja Kakosisolento, sekä mies tulevaisuudesta.

Seitsemän kummitusta on muuten vuodelta 1936.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Floyd Gottfredson

Tri £uromie$ - 16.05.11 02:38 (ID 750986)

Ei voi olla totta.Floyd Gottfredson on pakko tietää.

Hän oli/on yksi parhaista mikki piirtäjistä.Rakastan hänen piirtämiään ja käsikirjoittamiaan tarinoita.Varsinkin niistä joissa Mustakaapu juonii jotain ja Mikki yrittää ratkaista sen.Hänhän on ilmiömäinen.

Oletko sekoittanut Gottfredsonin johonkin muuhun piirtäjään, hän nimittäin käytti Mustakaapua vain kerran sarjassa Mustakaavun ensirötökset vuonna 1939.

Vierailija

Minun lempisarjani häneltä ovat Mikki ja herra lipevä vuodelta 1930, Mikin ja peti petterin nyrkkeily ottelu 1931, Postilentäjä ?, Seitsemän kummitusta 1936 ja Mustakaavun ensirötökset 1939.

Vierailija

Floyd Gottfredson on tosi hyvä piirtäjä.Hän on yksi parhaita Mikkipiirtäjiä, ja musta häntä huomioidaaan aivan liian vähän.Sais olla edes muutamia kirjoja, joissa olis pelkkää Gottfredsonia.Kuten vaikka joku kolme osainen kirjasarja, jossa olis Gottfredsonin klassikko-sarjoja.Semmonen ois hyvä.Ostaisin heti.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat