Osa 2 tehtävä 3

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Vinkkejä tohon :D En osaa!! Sanokaa nyt joku :P

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

Minäkään en tiedä mitä siinä pitää tehdä. En nää kysymyksessä mitään järkeä.

Missä sääkuvissa?

Vierailija

Mene Ankkalinnan tietotoimistoon (klikkaa "Ompas kimurantti...")ja sieltä ensimmäinen uutinen (klikkaa "KATSO SÄÄKATSAUS TÄSTÄ>>") ja sieltä etsit eroavaisuuden.

SuperLupu
Seuraa 
Liittynyt3.5.2009

Auttakaa nyt joku! Oon yrittäne tehä 3 tehtävää varmaan 25 minuuttia please! ees joku vihje! (katon kyllä kokoajan taivaalle mutta en mie sieltä mitään löydä

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Osa 2 tehtävä 3

SuperLupu - 18.05.11 05:06 (ID 752224)

Auttakaa nyt joku! Oon yrittäne tehä 3 tehtävää varmaan 25 minuuttia please! ees joku vihje! (katon kyllä kokoajan taivaalle mutta en mie sieltä mitään löydä

hmm, keskimmäisen iso pilvi kumma on?

SuperLupu
Seuraa 
Liittynyt3.5.2009

kiitos kvaakku, tosin olin kyllä huomannu että siellä oli joku kone. en vaan tajunnu et sitä piti klikata ja siinä tuli.. no tiedät kyllä. mutta kiitos kuitenkin tiedosta että se varmasti löytyy -kolmosesta- =) Iloista kevättä, sekä.. HYVÄ SUOMI!!! MM 2011!!!! 16 VUOTTA MENI JA PÄÄTTYI 1-6 SUOMELLE!!!! WOOOOOOOO!!!!!!! (sori toi turha huuto. Olin vaan niin tulessa ku suomi voitti ;))

Vierailija

Jepjep :) Suomi voitti :D Mutta ite etin äsken täältä vinkkei kolmosee, ja kku joku sano et klikkaa sitä, siit tulee vastaus :D Eli klikatkaa lentokonetta

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat