Haluaako joku Nokkakirjan tänne sivustolle?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Haluaisiko joku "Nokkakirjan" tänne sivustolle.Nokkakirja on koodinmurron ekassa osassa.Joten siis sieltä voit katsoa minkälainen se on ja sitten voit sanoa mielipiteesi.

Sivut

Kommentit (44)

Vierailija

Olisihan se kiva, mutta eikö ankkaprofiili riitä? :( Tosin itselläni on jo facebook, joten ei se minulle olisi välttämätöntä.

Vierailija

Mulle tuli tää juttu mieleen koska melkein mun kaikilla kaverilla on facebook.Ja haluaisin oman mutta sitten tuli mieleen että voisi tehdä tällaisen topicin missä sanottais mielipitetä jä äänestettäis.Ja muutenkin ei tarttis kun kirjautua ankkaprofiiliin ja sitten sai sinne oman profiilin.

Vierailija

Mulla on facebook ja se on ihan ok paikka. Kaikilla kavereillani ei kuitenkaan ole facebookia, koska eivät ole saaneet siihen lupaan. Jotkut niistä ovat Aku Ankassa, joten ajatus olisi ihan hyvä, mutta se tarvitsisi vähän muokkaamista, jottei kuitenkaan olisi niin facemainen.

Vierailija

Enpä nyt oikein tiedä haluaisinko tänne Nokkakirjaa. Minulle Facebook riittää hyvin. Ymmärrän kyllä että jotkut tälläkin sivustolla haluaisivat Facebookin ja Nokkakirja korvaisi sen, mutta silti Nokkakirja ei minusta olisi kovin tarpeellinen. Keskusteluhan on periaatteessa sama asia. Keskustelussakin voi jutella kavereilleen.

Vierailija

Kyllä!!!

Tämä olisi loistava uudistus!

Tietenkin rekistöröityisimme sinne tämän sivuston ankkaprofiili nimellä. Se olisi hauskaa.. voisin kuvitella mitä kaikkea voisi tehdä yms.. =D

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Arvasin että jos kysyy täällä tällaista asiaa niin tottakai kaikki kannattavat. Itse en kuitenkaan kannata tätä ehdotusta.

Ensinnäkään en usko että Disneyllä on lupaa mennä kopioimaan Facebookia. Toisekseen, niin tuo Nokkakirja-sivusto ei edes ole kunnollinen. Siinä on vain monta kuvaa, jotka on laitettu Facebookin tyyliseksi, mutta ei siinä ole mitään toimintoja tms. Ja vielä kirjoitusvirhekin löytyy sieltä, lukee "Velmu Viirusilmä", kun se on oikealta nimeltään "Velmu Viurusilmä".

Vaikka olenkin joskus ehdottanut että tätä sivustoa pitäisi tehdä yhteisöllisemmäksi, niin ei mielestäni kuitenkaan tuohon suuntaan, että tulisi Facebook-kopio. Ja tärkeämpiäkin uudistuksia olisi... vaan kun niitäkään ei koskaan tehdä.

Ps. tämän topicin olisi voinut tehdä Aku Ankan nettisivut -osioon.

Vierailija

Lainaus:
Re: Haluaako joku Nokkakirjan tänne sivustolle?

djlordi - 19.05.11 09:02 (ID 752614)

Arvasin että jos kysyy täällä tällaista asiaa niin tottakai kaikki kannattavat. Itse en kuitenkaan kannata tätä ehdotusta.

Ensinnäkään en usko että Disneyllä on lupaa mennä kopioimaan Facebookia. Toisekseen, niin tuo Nokkakirja-sivusto ei edes ole kunnollinen. Siinä on vain monta kuvaa, jotka on laitettu Facebookin tyyliseksi, mutta ei siinä ole mitään toimintoja tms. Ja vielä kirjoitusvirhekin löytyy sieltä, lukee "Velmu Viirusilmä", kun se on oikealta nimeltään "Velmu Viurusilmä".

Vaikka olenkin joskus ehdottanut että tätä sivustoa pitäisi tehdä yhteisöllisemmäksi, niin ei mielestäni kuitenkaan tuohon suuntaan, että tulisi Facebook-kopio. Ja tärkeämpiäkin uudistuksia olisi... vaan kun niitäkään ei koskaan tehdä.

Ps. tämän topicin olisi voinut tehdä Aku Ankan nettisivut -osioon.

No siihen voisi lisätä joitain toimintoja ja voihan Facebookilta kysyä luvan, kunhan emme vain tee siitä niin Facabookmaista. Siinä voisi siis olla vähemmän toimintoja esim. ei pysty laittamaan mitään kuvia koska jotkut voivat laittaa kuvia jotka ovat... No tiedätte kyllä mitä!

Viitatar2 - ? ? ?

Vierailija

Mutta huomioikaa se oli vain ehdotus.Mulla alkaa mennä hermo!Kaikissa topiceissa riidellään ja kinastellaan ja ennen kaikkea ajatellaan itseään!!!!!!!!!!!!!!!!!!ÄRHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!

Kuten vaikka djlordi!Hyvä esimerkki itsekkyydestä!!;)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat