Tarvitsen vinkkejä osa 2 teht. 2!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Moi! Tarvitsen ihan hirveästi apua tuossa osa 2 tehtävä 2! En osaa sitä ollenkaan! Antakaa vinkkejä!

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

Lainaus:
Tarvitsen vinkkejä osa 2 teht. 2!

Tuuliturkki - 19.05.11 05:27 (ID 752885) Moi! Tarvitsen ihan hirveästi apua tuossa osa 2 tehtävä 2! En osaa sitä ollenkaan! Antakaa vinkkejä!

Kannattaa miettiä niitä vastauksia. Kysy, vaikka vinkkejä vanhemmilta. :)

Jotkut vastaukset on yllätävän yksinkertaisia.

Vierailija

Joo... Minullakin meni sen tekemiseen tosi kauan... kannattaa miettiä niiden sanojen synonyymejä eli samaa tarkoittavia asioita. Kaikkien kohtien vastaus ei välttämättä ole synonyymi. Toivottavasti tästä oli apua... Onnea!

Vierailija

Niin, minullakin kesti todella kauan siinä

Lainaus:
Sokrumelooni: Kysy, vaikka vinkkejä vanhemmilta

Niin, minäkin kysyin yhteen vastauksen vanhemmiltani.

~Spekkis, magic ninetynine~

Vierailija

No kuule mä yritin sitä tehtävää kaks tuntia SIIS KAKS TUNTIAA!!! Mut vinkki eka sana on ****

// Annetaan jokaisen ratkaista ne vastaukset itse. Vihjeitä saa toki antaa, mutta valmiit vastaukset jätetään pois. : )

AkeMake

Vierailija

Käännä vaikka google kääntäjässä **** suomeks ja siinä on vastaus siihe ristikkoon.

// Englanninkielisen vastauksen antaminen on lähes sama asia kuin sanoisit oikean vastauksen suoraan. Annetaan jokaisen etsiä ne vastaukset itse ja tyydytään me läpi päässeet opastamaan apua tarvitsevia. : )

AkeMake

Vierailija

mul kävi samallai mitä teit sit? Mul tuli ku olin ratkassu sen ni siihe teksti et : Hyvin tehty, ristisana ratkaistu! Ratkaisemasi ristikot: Viikko 7

Vierailija

Voitko antaa mulle tietoja osasta 2 ja tehtävästä 1, kun olet kerran minua pidemmällä, olisitko kiltti ja antaisit lisätietoa tuosta tehtävästä ? Kiitos ! :D

Vierailija

mulla EI toiminut sana ****

// Oikea vastaus löytyy ristikon vihjeettömistä kohdista. Piilotin tuon englannista käännetyn melkein oikean vastauksen, jotta ratkaisun keksimisen ilo säilyisi muillakin.

AkeMake

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat