vanhin aito taskarisi

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

kerro vanhin ehjä taskarisi mun on nmr 7

Sivut

Kommentit (42)

Vierailija

Mun vanhin ehjä taskari on.......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................... MIKKI KIIPELISSÄ TASKARIN NUMERO 1!!!!!

Vierailija

vanhin taskarini, joka on alkuperäispainoksena on tietenkin taskari numero 1 mikki kiipelissä. Ja se on alkuperäinen painos vuodelta 1970.

Vierailija

Voih, kaikilla on melkeinpä Mikki kiipelissä... Minulla kun ei ole sitä. No, vanhin numeroni on 20, mutta se on uusitapainos. Eli vanhin numeroni on joko 23 tai 29. En ole varman, onko tuo 23 uusintapainos, mutta 29 ei ainakaan ole. En jaksa nyt sieltä pohjalta ottaa tuota.

-Scrooge McD, World the richest duck and King of the Klondike-

Vierailija

kun mulla on mikki kiipelissä ekapainos (kai) niin siin etu sivulla lukee vuosilukuja: 1966 ja 1970. ja kun en ihan tiiä onks se eka painos, mutta nehän painettiin vasta vuonna 1970 joten uskon että on alkuperäinen. voisiko joku jolla on taskari num. 1 ja ekapainos kertoa että lukeeko hänellä siinä kirjassa ne vuosiluvut.

PS: siin mun kirjas ei lue et ois toka painos (kai, kun en muista ku se on mökillä)

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat