Opetusta uusille käyttäjille

Seuraa 
Liittynyt1.3.2011

Tällä hetkellä uusia käyttäjiä lisääntyy paljon eli on aika auttaa niitä. Vanhimmat käyttäjät voivat kirjoittaa uusille käyttäjille miten pääsisi tosi aktiivieksi ja muuta sellaista.

Ps.moderaattoritkin saavat osallistua.

Ps.2.Jos tämä on turha topic niin sanotkaa.

T:Nupu Ankka

Kommentit (5)

Vierailija

tämä on kyllä turha topic, koska kyllä jokainen uusi käyttäjä oppii itse aku ankan sivuilla olemisen. Ja voihan aina käyttää akupediaa jos ei tiedä mitä joku sana tarkoittaa.

JKP
Seuraa 
Liittynyt29.5.2008

Lainaus:
nupu ankka: Tällä hetkellä uusia käyttäjiä lisääntyy paljon eli on aika auttaa niitä. Vanhimmat käyttäjät voivat kirjoittaa uusille käyttäjille miten pääsisi tosi aktiivieksi ja muuta sellaista.

Sinun kuule Nupu kannattaisi vain itse kuunnella kokeineiden ja hyvin kirjoittavien käyttäjien neuvoja sinulle, sillä sinähän et itse osaa keskustella kunnolla näillä keskustelupalstoilla, sillä sinulle on sanottu varmaan miljoona kertaa noista viesteistäsi, mutta et ole edes huomioinut niitä ohjeita, ja sitten teet tälläisen topicin.

Toinen juttu on sitten se, että kirjoituksesi perusteella sanot, että "vanhimmat käyttäjät voivat kirjoittaa uusille käyttäjille miten pääsisi tosi aktiiviseksi". Se on kummalista, sillä aktiiviseksi ei voi opettaa kukaan ketään. Ja näytät pitävän aktiivisuutta hyveenä. Aktiivisuus ei tarkoita viestimäärää saati sitten lyhyitä viestejä. Paras käyttäjä on sellainen, joka kirjoittaa aina pitkiä viestejä ja kirjoittaa niitä vain tarkasti valikoituihin topiceihin.

Vastaa tähän viestiin NUPU ANKKA, sillä haluan kuulla mielipiteesi tähän viestiin!

~JKP

tupu,hupu,lupu ja rupu
Seuraa 
Liittynyt8.2.2011

Niin,olen samaa mieltä sinun kanssasi JKP.Aluksikin tämä tuntui ihan turhalta topikilta ja kyllä kaikki varmaan osaavat käyttää oikein näitä netti sivuja jos he vain käyttäytyvät asiallisesti.Toinen asia on,että ei tarvi tulla aktiiviseksi näillä sivustoilla.Pääasia on,että on mukana!PS.Älä Nupu ota tätä tosissasi.Alussa saattaa mennä huonosti mutta lopussa kiitos seisoo!

Vierailija

Kuinka vanhemmat käyttävät voivat opettaa uusia aktiiviseksi??

Kaikilla on oma tahti kirjoittaa, eli aktiivisuutta ei voi oikeastaan katsoa minään tärkeänä asiana. Jotkut kirjoittavat pitkiä, ja jotkut muut tiheään lyhyitä.

Lainaus:
Pääasia on,että on mukana!
Sekin, mutta pääasia on ne viestit ja sen laatu :/

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat