Vinkkejä osaan 2

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tehtävä1 klikkaa "onpas kiemurantti!"Ja lue sen akkarin s 10 joka on siinä kuvassa.Tehtävä2 paina MENE TEHTÄVÄÄN jolloin pääset ristikkoon tässä muutamia vastauksia vaelluskala=lohi kanalintu=kiiruna kohti=päin sähköposti=email parku=itku hävitys=tuho.Muuta en kerro.Tehtävä3.Paina "onpas kiemurantti!"ja mene ankkalinnan tietotoimistoon paina sielä "katso sää katsaus tästä"ja vedä hiirtä ympäriinsä kuvan tiistai21.3.2011 klo 15.00.Ja minulta saa kysyä lisää vinkkejä,jos tarvitset:):):):)

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

en tajua sitä ristikkoa.siinä on ehkä vähän liian vaikeita sanoja eikä niistä apu jutuista oo kauheasti apua.onko kukaan vielä ratkaissut sitä??en tajua yhtään!!!

Vierailija

Tykkäsin ensimmäisestä Koodinmurrosta, kun silloin löytyi kasapäin topicceja, joissa neuvottiin valmiit vastaukset. Harmittavasti nämä NYT TÄMÄ LUKKOON!-kirjoittelijat ehtivät pilata koko jutun. Nyt kaikki tuntuvat olevan sitä mieltä että on hauska selvittää itse kaikki vastaukset. Minusta ei ole! Minusta oli hauskaa vain katsoa niistä topicceista oikeat vastaukset. Jos kaikki noudattaisivat tätä kaiken ratkaisevaa elämänfilosofiaa niin:

- maailmaassa olisi rauha

- keltaset mustat ja valkoiset pitäisivät hauskaa keskenään (ei olisi rasismia)

- ei olisi sotia

- ei olisi ananasta pizzassa (yäk)

Valitettavasti minulla ei ole pokkaa neuvoa missään topicissa valmiita vastauksia. (Pelkään että käyttäjätilini poistetaan.)

Mutta jos sinulla on pokkaa kertoa valmiita vastauksia olet TODELLA HYVÄ IHMINEN!

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
teevee: Tykkäsin ensimmäisestä Koodinmurrosta, kun silloin löytyi kasapäin topicceja, joissa neuvottiin valmiit vastaukset. Harmittavasti nämä NYT TÄMÄ LUKKOON!-kirjoittelijat ehtivät pilata koko jutun. Nyt kaikki tuntuvat olevan sitä mieltä että on hauska selvittää itse kaikki vastaukset. Minusta ei ole! Minusta oli hauskaa vain katsoa niistä topicceista oikeat vastaukset. Jos kaikki noudattaisivat tätä kaiken ratkaisevaa elämänfilosofiaa niin:

- maailmaassa olisi rauha

- keltaset mustat ja valkoiset pitäisivät hauskaa keskenään (ei olisi rasismia)

- ei olisi sotia

- ei olisi ananasta pizzassa (yäk)

Valitettavasti minulla ei ole pokkaa neuvoa missään topicissa valmiita vastauksia. (Pelkään että käyttäjätilini poistetaan.)

Mutta jos sinulla on pokkaa kertoa valmiita vastauksia olet TODELLA HYVÄ IHMINEN!

No omahan on mielipiteesi, mutta mä en ainakaan ymmärrä sitä mitä järkeä on siinä, että kerrotaan vastaukset suoraan? Mitä ihmeen ideaa sitä koko peliä on pelata ollenkaan, jos katsoo vastaukset foorumilta ja pääsee tällä tavalla pelin läpi? Eihän sen pelin tarkoitus ole sellainen! Koodinmurron tarkoitus on, että jokainen käyttäjä itse miettii ja ratkaisee ne tehtävät eikä se, että niitä paljastetaan suoraan. Mieti oikeassa elämässä vastaavaa tilannetta, annetaan sama tehtävä usealle henkilölle (vaikkapa johonkin soveltuvuuskokeessa, jossa testataan mitä osaat), joku tekee sen tehtävän nopeasti ja vaikkapa kirjoittaa ratkaisut johonkin paperille, toinen taas ei ole tehnyt yhtikäs mitään eli ei ole edes yrittänyt ja löytäisi tämän paperin ja kopioisi sen ratkaisun. Mitä hyötyä tälle kopioijalle siitä on myöhemmin? Hän ehkä voisi päästä töihin, mutta eihän hän osaisi tehdä ollenkaan niitä töitä, jos ei osaa eikä edes halua yrittää. Naurettavaa puuhaa enkä kannata tälläistä kopioimista missään tilanteessa.

Vastauksien paljastamisessa ei ole järkeä eikä se tee kestäkään hyvää ihmistä. Eikä vastauksien paljastaminen poista käyttäjätiliäsi vaan ainoastaan se viesti poistetaan, jossa vastaus on kerrottu.

No vinkkejä voi kysellä jatkossa täältä:

http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/17/viestiketju/23835/vinkkeja_ko...

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Vierailija

Teevee, koko Koodinmurron tarkoitus on laittaa omat aivonystyrät käyttöön! Jos kaikki kertoisivat toisilleen vastauksia, Koodinmurto olisi pikemminkin "Katso oikea vastaus foorumilta!" Kilpailussa ei ole mitään järkeä, jos toiset jakelevat toisilleen vastauksia. Ja vinkit vinkkejä koodinmurto 2011 -topaan.

&

Samaa juttua sinulle teevee: Ainakaan minusta ei ole MITÄÄN JÄRKEÄ tehdä samasta aiheesta miljoonia topiceja. Mutta teeveellä ja minulla on vain omat mielipiteet...

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Vinkkejä osaan 2

anoppi8 - 23.05.11 06:00 (ID 755437)

vastaus osaan 2 tehtävä 2 on ääni-imuri

Tiedäkkö 2 osan 3 tehtävän vastauksen antaisit edes vinnkejä siihen!! :@

Vierailija

ei siinä ookkaa mitää järkee kun jaellaan vastauksia mutta jos on joku vaikaa tehtävä katon vastauksen foorumilta :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat