Apua! Jos joku voisi auttaa?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Moiks.

Elikkäs, mulla olis sellainen ongelma, kun rekisteröidyin vähän aika sitten, ja keksin nimen äkkiä (juuri äsken lukemastani taskarista...) Ja nyt haluaisin vaihtaa sen, mutta nimeähän ei voi vahtaa enää - ymmärrän. Mutta kysymys kuuluu: Miten voin poistaa 'tilin' vai miksi tätä nyt sitten ikinä sanotaankaan? Eli, kiitos jos autatte. :)

Kommentit (7)

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Apua! Jos joku voisi auttaa?

Aku-98 - 22.05.11 01:41 (ID 754715)

Ja nyt lukkoon!

Ärsyttäiä noi tyypit(Kuten tämä Aku-98), jotka ensin löytää tälläisen yhden kysymyksen foorumin, sitten oottaa etää joku vastaa kysymykseen (ei vielä, ei vielä, NYT!), ja sitten vaihtavat profiilikuvansa vihaiseksi ja sitten tulevat häiriköimään että JA NYTTEN LUKKOON!. Tälläisiä tyyppejä on harmittavan paljon.

Aku-98, mietitköhän ihan loppuun asti viesiäsi? Olet nimittäin menettänyt hyvän käyttäjän maineen.

Toivottavasti otat opiksesi.

Vierailija

Kyllä, olen samaa mieltä kanssasi. Ei tarvitse tulla laittamaan viestiä aiheeseen, että "lukkooon" kyllä se ylläpito laittaa turhat aiheet lukkoon!

Vierailija

Eihän sitä tarvitse välttämättä kysyä, jos haluaa poistaa tilin.

Teet vain uuden sähköpostiosoitteen ja rekistöröidyt - näin minä olen tehnyt..

Vierailija

Enpä ole kuullut tuollaisesta. Tällä foorumilla saa olla useampia tiliä, kyllä minua oltaisiin jo rankaistu aika päiviä sitten..

Joku modeista voi ehkä selventää?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat