Korri ja muut epähuomioon jääneet lemmikit

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Moikka!!

Oon täsä lukenut lehtiä ja ihmetellyt, miksi Korri ja esim. Pulivari jäävät aina taka-alalle. Ne on ihania haamoja mutta niitä pitäisi näyttää useammin:) Korri on mun mielestä ihan supersympaattinen ja hauska. Sillekkin voisi perustaa oman sarjakuvan :))) :D

Coktail2

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Ei ne lemmikit välttämättä tarvis omaa sarjakuvaa, mut on ne tosi ihania ja ne vois tulla sarjoissa enemmän esille.

Cammi
Seuraa 
Liittynyt17.6.2010

Niin Pepillähän on joskus oma pieni sarjakuva Aku Ankassa. Yhdessä lehdessä Iinekselläkin oli kissa. Jotkut Aksan lemmikit vain tulee ja menee joka on mielestäni kummallista. :D

Mikael McDonald
Seuraa 
Liittynyt6.5.2011

Mutta tätä nykyään esim. Korri ja jotkut muutkin lemmikit ovat saaneet lisä jalansijaa ja roolia Akkarijulkaisuissa vaikkei voidakkaan ihan puhua päähahmoista.

Mutta olisikohan se liian radikaalia tuoda nuo hahmot yht'äkkiä päivänvaloon kun siinä saattaisi jäädä muita (tärkeitä?) hahmoja epähuomioon jos nämä lemmikit ottaisivat siiveniskun ryysyistä rikkauksiin.

Vierailija

Lainaus:

Ei niistä välttämättä tarvitse mitään päähenkilöitä tehdä, mutta olisi kiva jos niitä tuotaisiin edes vähän enemmän tai/ja useammin esille.

Juu, ei ne omaa sarjakuvaa tarvitse. Täytyy kyllä myöntää, että Daniel Brancan parissa tarinassa Pulivari on ollut aika tärkeässä roolissa auttamassa Akua. Sama pätee Korriin. Joskus lemmikkit ovat etualalla, joskus eivät.

-Scrooge McD, World the richest duck and King of the Klondike-

Vierailija

Lainaus:
Korri ja muut epähuomioon jääneet lemmikit

Coktail2 - 25.05.11 04:17 (ID 756925)

Moikka!!

Oon täsä lukenut lehtiä ja ihmetellyt, miksi Korri ja esim. Pulivari jäävät aina taka-alalle. Ne on ihania haamoja mutta niitä pitäisi näyttää useammin:) Korri on mun mielestä ihan supersympaattinen ja hauska. Sillekkin voisi perustaa oman sarjakuvan :))) :D

Coktail2

Samaa mieltä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija

Itse en pidä siitä että lemmikit saisivat kunniaa,mutta onhan noitakin tarinoita joissa lemmikit saavat hieman näyttäytyä. Esimerkkiä en voi tästä voi samantien kertoa,mutta kyllähän niitä tosiaan on. Tämä asia riippuu myös Käsikirjoittajasta, ja siitä miten hän suhtautuu lemmikkeihin.

Vierailija

Tuli lemmikeist mieleen, eiks Akulla joskus ollut se toisenlainen koira, ei siis Pulivari eikä mikään yhden tarinan koira(esim se puhuva koira). Musta sil oli joskus eri.

Voi kyl olla et muistan harhoja:)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat