oon ihan pulassa

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

ääh. oon tosi huono täs. oon pelannu tunnin ja oon ensimmäisen toises osas.ne morset ratkasin jo mut sitä mis roistot on ollu??? äh. liekeniskö vinkkejä???

Kommentit (5)

Vierailija

tarvitsen apua osassa 3 ja tehtävässä 2. siinä missä pitäis päästä ampumaan ilmalaivaa?

Miten pääsen sitä pelaamaan, kun kone estää avautumisen.

Mulla on ollut myös muita samankaltaisia tehtäviä, mutta olen saanut ne jotenkin muuten ratkottua. olen käyttänyt kääkleä ja aku ankan nettisivuja.

Auttakaa.

Vierailija

Lainaus:
oon ihan pulassa

epa567 - 25.05.11 05:20 (ID 757129) ääh. oon tosi huono täs. oon pelannu tunnin ja oon ensimmäisen toises osas.ne morset ratkasin jo mut sitä mis roistot on ollu??? äh. liekeniskö vinkkejä???

itse löysin vastauksen tähän palapelistä.

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
salapoliisit: tarvitsen apua osassa 3 ja tehtävässä 2. siinä missä pitäis päästä ampumaan ilmalaivaa? Miten pääsen sitä pelaamaan, kun kone estää avautumisen. Mulla on ollut myös muita samankaltaisia tehtäviä, mutta olen saanut ne jotenkin muuten ratkottua. olen käyttänyt kääkleä ja aku ankan nettisivuja. Auttakaa.

Eikö peli siis avaudu, vaikka menisit suoraan peliin linkistä: http://koodinmurto.akuankka.fi/2011/ankkanoid/ ? Jotkin pelit taitaa vaatia toimiakseen adobe flash player ohjelman eli siinäkin voi olla syy ettei peli toimi. Myös selaimen versiolla taitaa olla merkitystä eli kannattaa ladata se uusin versio käyttämästäsi selaimesta. Tietenkään en voi tietää mikä on oikeasti syynä, mutta noita kannattaa kokeilla nyt ensimmäisenä. : )

Koodinmurtoon vinkkejä kysellään edelleen yhdessä topicissa eli ei tehdä uusia topiceja jatkuvasti. Tänne siis kysymään vinkkejä:

http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/17/viestiketju/23835/vinkkeja_ko...

//Niin ja tuplapostaaminen eli monen viestin peräkkäin lähettäminen ilman kenenkään muun kirjoittamista väliin on kiellettyä. Muokkaa edelliseen viestiin, jos tulee jotakin uutta asiaa. Muokkaa viestiä painikkeella se onnistuu. : )

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat