Mikä on suosikki Aku tarinanne?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

No niin ilmoittakaa minulle jos tämmöinen on jo. Itse en löytänyt.

Eli täällä voitte kertoa suosikki Aku tarinanne. En tiedä onko tämä suosikkini, mutta yksi parhaista varmasti. Oma suosikkini on Aku Ankka Itsehillinnän jalo taito.

Tomppu97 kesälomaa odotellessa:]

Kommentit (10)

Vierailija

Lainaus:
Re: Mikä on suosikki Aku tarinanne?

Eduski - 26.05.11 02:53 (ID 757624)

Kaikki don Rosan tarinat on parhaita

Samat sanat:]:]:)(6)(6):]

(6)V-A:]

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Mikä on suosikki Aku tarinanne?

viittaalexi - 26.05.11 03:33 (ID 757675)

Lainaus:
Re: Mikä on suosikki Aku tarinanne?

Eduski - 26.05.11 02:53 (ID 757624)

Kaikki don Rosan tarinat on parhaita

Samat sanat:]:]:)(6)(6):]

(6)V-A:]

niin. juu.

Vierailija

No, kyllä ne Barksin ja Rosan tarinat ovat aina olleet suosikkejani. Täytyy kyllä myöntää, että myös Marso Rotan seikkailulliset sarjat ja Vicarin perus-sarjat ovat olleet todella mukavia lukuelämyksiä. Myös Romano Scarpan, Giorgio Cavazzanon, Daan Jippesin, Tony Stroblin ja vanhojen Ankka-piirtäjien tarinat ovat aivan mahtavia. Oikeastaan kaikenlaiset Ankka-sarjat kelpaavat, mutta tuossa niitä kivoimpia.

-Scrooge McD, World the richest duck and King of the Klondike-

Vierailija

Niin minunkin oli vaikea sanoa sitä parastatarinaa, mutta laiton tuon, koska luin sen muutama päivä sitten ja se oli hyvä.

Olen kyllä samaa mieltä teidän kanssanne siitä, että Don Rosan tarinat ovat hyviä. Etenkin Sammon Salaisuus.

Tomppu97 kiittää ja kuittaa:]

Vierailija

Hmmm.. :)

on paljon hyviä Aku- tarinoita, mutta ehdottomasti suosikkini on se, missä Roope käy Jonen kuppilassa, ja Jone yrittää hätistää Roopea erilaisilla keinoilla. En muista sen sarjan nimeä :( ja lehtikin on hävinnyt, missä se on.

Muistan kun luin sitä pienenä ja söin pitsaa :D muistoja, paljon hyviä muistoja! :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat