mikä on hyvin disneyn elokuva

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

mun mielestä fantasia

Kommentit (15)

Ottovirtanen
Seuraa 
Liittynyt13.5.2011

tiedoksi hyvin on sana mutta sitä ei voi käyttää tuossa kohdassa esom mikä on hyvin disneyn elokuvassa se ei käy mutta minulla meni eilen kisat hyvin niin siihen se sopii:)?

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: mikä on hyvin disneyn elokuva

Ottovirtanen - 29.05.11 12:21 (ID 760665)

tiedoksi hyvin on sana mutta sitä ei voi käyttää tuossa kohdassa esom mikä on hyvin disneyn elokuvassa se ei käy mutta minulla meni eilen kisat hyvin niin siihen se sopii:)?

Siihen se kyllä sopii, mutta ei tuossa otsikossa.

Vierailija

Hmm, on monia Disney elokuvia, joita olen katsonut. Noista piirretyistä parhaimpia on kai Ankronikka -Kadonneen lampun metsästäjät, Tuhkimo ja Topi ja Tessu 1-2. Jos piirretyt otetaan pois, nousevat parhaiksi Pirates of the Caribean elokuvat ja Valkohammas. Tuo viimeisenä mainittu on todella koskettava elokuva, pidän siitä kovasti. Ja nuo Pirates of the Caribeanit ovat erittäin jännittäviä ja hauskoja elokuvia.

-Scrooge McD, World the richest duck and King of the Klondike-

Vierailija

minä pidän kyllä eniten Pirates of the Caribbean-elokuvista. varsinkin siitä uusimmasta POTC On Stranger Tides-elokuvasta. kävin katsomassa sen ensi-illassa ja se oli aivan uskomattoman hyvä elokuva. siitä löytyi jännitystä ja huumoria mukavasti.

Vierailija

Fantasiassa on monet elementit hyvin kohdillaan, se on mielestäni paras. :D

Mutta erityisen lämpimiä muistoja mielessäni herää elokuvista, jotka pääsin lapsuudessani katsomaan elokuvateatteriin, kuten Prinsessa Ruusunen, Kaunotar ja Kulkuri sekä 101 Dalmatialaista (1961) ja Viidakkokirja (1967).

raivo_ankka
Seuraa 
Liittynyt10.11.2009

Olen aiina rakastanut Lumikki ja seitsemä kääpiötä-elokuvaa! Niin ihana ja kaunis rakkaustarina. Lumikille syötetään myrkkyomenaa ja kirouksen voi purkaa vain tosirakkauden ensisuudelma. Muistan, ja äitini on useasti kertonut, että aina kun saimme katsoa elokuvaa, niin halusin katsoa Lumikin. Pidän siitä vieläkin ihan älyttömästi ja katsoin sen pikkuveljeni kanssa toissa päivänä.

Toinen niin ihanista Disneyn elokuvista on Pieni merenneito. Pienenä kävin itkemään elokuvan alussa, kun Ariel ihastui ihmiseen ja luulin, että he eivät saakkaan toisiaan. Tarina on ihana ja loppu on onnelinen. Pidän myös Pieni merenneito 2 elokuvasta. Siinä Arielilla on lapsi, joka rakastaa mertaja ui siellä, kielloista huolimatta. Pian hän toivoo voivansa olla merenneito ja toive toteutuukin. Mutta onko se pysyvää?? Elokuva oli kaamean pelottava vielä joskus ihan pienenä.

Rakastan Disneyn elokuvia! Meillä on niitä vaikka kuinka paljon, ja jokainen ilmestyvä ostetaan.

-r_a, Disneyn puolesta-

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat