Kokenein käyttäjä

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli kertokaa millon ootte rekisteröitynyt näille sivuille ja voittaja on se kenellä on vanhin käyttäjä.Omani on 18.4.2011

Kommentit (13)

nupu ankka
Seuraa 
Liittynyt1.3.2011

Vanhin käyttäjä ei tarkoita, että se on kokeinut käyttäjä Aku Ankassa, useimmat käyttäjät ovat olleet pari kuukautta poissa ja ne tulee sitten takaisin.

T:Nupu Ankka

Vierailija

[quote]Re: Kokenein käyttäjä

nupu ankka - 28.05.11 04:03 (ID 759777)

Vanhin käyttäjä ei tarkoita, että se on kokeinut käyttäjä Aku Ankassa, useimmat käyttäjät ovat olleet pari kuukautta poissa ja ne tulee sitten takaisin.

samaa mieltä

Vierailija

Kokenein käyttäjähän ei takoita sitä, kellä on eniten viestejä, eikä se, kuka oli ensimmäinen rekistöröint (ensimmäinen on Anttis_Q). Ja sen näkee, mones rekistöröitynyt käyttäjä olet, näkyy, kun klikkaat jonkun käyttäjän nimimerkkiä, niin se näkyy numerosarjasta, joka on osoitekentässä, minulla se on 14654, eli olen sivuston 14 654 rekistöröitynyt käyttäjä : )

Ja tämä topic tästä vaan lukkoon : )

Vierailija

Lainaus:
joni:klikkaat jonkun käyttäjän nimimerkkiä, niin se näkyy numerosarjasta, joka on osoitekentässä, minulla se on 14654, eli olen sivuston 14 654 rekistöröitynyt käyttäjä : )

siis missä? ei sitä ole...

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
didgeriduu: rekisteröintiaikaa ei tarvitse sanoa, sillä sen näkkee, profiilikuvan alapuolelta.

Ei näe kaikilla, koska meillä aivan sivuston alkuaikoina rekanneilla ei tuota päivää näy. Ne jotenkin hävisi kesän -09 uudistuksien jälkeen.

Kokenein ei tosiaan ole se, joka on rekannut sivuille ekana. En tiedä onko Anttis_Q edes rekisteröintinsä jälkeen käynnyt näillä sivuilla eli mikään kokenein hän ei ole. Jos otetaan näillä sivuilla kauimpaan ollut kokeneimmaksi niin varmaankin se on Wondy tai Loordi, jotka on pyörinyt täällä alusta asti.

akuknakna: Esimerkiksi painan nyt tuota sinun nimimerkkiäsi ja osite riviin ilmestyy osoite:

http://www.akuankka.fi/profiilit/104126 Sinä olet näiden sivujen 104 126. rekisteröityjä eli tuosta osoitteen lopusta sen näkee.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Aku Vankkis
Seuraa 
Liittynyt9.7.2008

Minähän kuulun näihin sivuston ensimmäisimpiin käyttäjiin, koska rekisteröidyin tänne samana päivänä kun sivut avattiin aamuseitsemältä. Kyseistä käyttäjätunnusta en enää käytä, koska siinä nimessä oli ensinnäkin kirjoitusvirhe ja koska olen jo unohtanut mitä sähköpostia ja salasanaa sen tunnuksen yhteydessä käytin. Tämä nykyinen käyttäjäni on tehty samana vuonna (2008) mutta pari kuukautta myöhemmin. Mutta en silti voi sanoa olevani läheskään sivuston kokeneimpia käyttäjiä, koska kunnolla aktivisoiduin vasta viime vuoden keväällä.

Paapoja
Seuraa 
Liittynyt17.12.2009

Minäkin olen tänne alunperin rekisteröitynyt vuonna 2008, se on niitä aikoja, jona rekisteröityneiden rekisteröitymispäivä ei näy. Tuli sitten kuitenkin siinä lopettettua täällä käyminen sillä käyttäjällä. Sitten, kun tulin takaisin, oli salasanani unohtunut, enkä voinut tilata uutta sähköpostiini, koska se oli vaihtunut, joten tein uuden käyttäjän, tämän, jolla nytkin kirjoitan. Sitten tuli tälläkin pidettyä taukoa (kai, en ole varma, ehkä ei tullutkaan...), mutta yli vuoden olen kyllä täällä sitten "aktiivisesti" käynyt, vaikka niitä viestejä ei kamalasti ole tullut lähetettyä.

//:Tuli sitten tuossa viimevuonna mieleen, että voisi ottaa ylläpitoon yhteyttä asiasta, ja sainkin sitten siihen uuden salasanan. Nyt pystyn siis silläkin käyttäjällä kirjoittelemaan, mutta en sillä kirjoittele, koska yksi käyttäjä riittää mainiosti.

Save me from the dark.

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
AV: Minähän kuulun näihin sivuston ensimmäisimpiin käyttäjiin, koska rekisteröidyin tänne samana päivänä kun sivut avattiin aamuseitsemältä. Kyseistä käyttäjätunnusta en enää käytä, koska siinä nimessä oli ensinnäkin kirjoitusvirhe ja koska olen jo unohtanut mitä sähköpostia ja salasanaa sen tunnuksen yhteydessä käytin.

Muistan kyllä, kun kävit MacDuckilla kirjoittamassa ainoan viestisi. Eipä tuo Mac nyt niin paha virhe olisi, että sitä pitäisi sen takia olla sitä profiilia käyttämättä. Muutenkin, vaikka olisi unohtanut sekä salasanan että sen sähköpostin niin silloinkin voi vielä saada sen käyttöön. Tämähän onnistuu ihan sillä, että ottaa yhteyden ylläpitoon ja kertoo mikä on tilanne. Toki nyt ei enää kannata, mutta tuolloin tuo olisi kannattanut niin sekään ei olisi ollut este. Tosin, jos et muista edes mikä sähkiksen osoite on niin sitten ehkä ei olisi ollut mitään tehtävissä.

Huvittavaa kuinka silloin kirjotit sillä profiililla ainoassa viestissäs ettet oo osallistunut VM:ään, koska et kuitenkaan pärjäis siinä. : D

Niin ja mun kokemushan ei tosiaan vedä vertoja Wondylle ja Loordille, mä toki rekkasin ekojen joukossa (alle 5000 oli silloin rekannut), mutta aktiiviseksi rupesin vasta joulukuussa 2008, mutta on mulla sentään melko pitkä kokemus näistä sivuista. : )

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat