Mitä mieltä ootte näistä sivuista

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kertokaa mitä mieltä ootte näistä sivuista

Kommentit (8)

Vierailija

Mun mielestä tosi kivat ja hauskat, täällä on mukavia käyttäkiä jne.

Yksi miinus on se että profiili nimeä ei voi vaihtaa.

Vierailija

Lainaus:
Re: Mitä mieltä ootte näistä sivuista

innokas Roope-fani - 30.05.11 05:49 (ID 761985)

Mun mielestä tosi kivat ja hauskat, täällä on mukavia käyttäkiä jne.

Yksi miinus on se että profiili nimeä ei voi vaihtaa.

Sama juttu.

Vierailija

No enkai minä täällä sivuilla aktiivisena seisoskelisi jos AA:n sivut olisivat surkeat? :D No Aku Ankan sivut on vallan mainiot, mutta muutama miinuspuoli löytyy =) Pelejä on tarpeeksi ja sudenpentumitalit on hienoja, keskusteluaiheita on runsaasti ja kauppakin löytyy. Mitä vielä ankka voisi toivoa? :D

No nyt niihin miinuksiin, pakko mennä vaikka ikävä aihe tämä onkin. Eli ei olisi pahitteeksi jos nimeä voisi vaihtaa tai oman viestin poistaa :)

-MummoAnkka123

*jätski mielessä, koulu pielessä!*

Vierailija

Taso laskenut melkoisesti. En enää välitä täällä olemisesta, joten ei-hauska.

Kysely:

Mitä järkeä täällä käymisessä on?

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Siis itse sivusto ulkoasultaan on mukavan selkeä ja tyyliltään omintakeinen, ja sieltä löytyy kaikkea mielenkiintoista tietolaarista aina peleihin asti. Keskuteluosio on sinänsä hyvä keksintö, että saa vaihtaa ajatuksiaan muiden ankistien kanssa. Mutta valitettavasti keskustelun taso on huonontunut.

nupu ankka
Seuraa 
Liittynyt1.3.2011

Lainaus:
Mitä mieltä ootte näistä sivuista

Vince - 01.06.11 08:20 (ID 763730) Siis itse sivusto ulkoasultaan on mukavan selkeä ja tyyliltään omintakeinen, ja sieltä löytyy kaikkea mielenkiintoista tietolaarista aina peleihin asti. Keskuteluosio on sinänsä hyvä keksintö, että saa vaihtaa ajatuksiaan muiden ankistien kanssa. Mutta valitettavasti keskustelun taso on huonontunut.

Niin, olisi kivaa jos AA sivuilla olisi Chatti, ja ne viestit jotka lähetetään ilmestyy Tietolaarin vieraan "Viesti" osiona.

T:Nupu Ankka

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat