Kesäloma Ankkalinnassa

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Jos voisit vietää kesäloman Ankkalinnassa mitä tekisit? Menistkö sudenpentuleirille hankkimaan mitaleja vai sukeltelisitko Roopen kolikoissa?!

Mä varmaan söisin niitä jättimäisiä jäätelöannoksia ja huitelisin Pellen keksintöjen avulla jossain ihanissa paikoissa!

HYVÄÄ KESÄÄÄÄÄÄ!! T:K.E

Kommentit (5)

Vierailija

Hmm...Vaikka mitä, Ankkalinnassa on niin paljon nähtävää että en oikein osaa päättää mutta varmaan kiertelisin kaikki nähtävyydet ja söisin jäätelöö!!!:]

Vierailija

Jos viettäisin kesän Ankkalinnassa, kävisin kyläilemässä Roopen rahasäiliöllä ja moikkaamassa sudenpentuja. Menisin uimaan, menisin Akun luo kyläilemään ja söisin jossakin kivassa kuppilassa jäätelöä. Menisin myös Hannu Hanhen luo tekemään haastattelua hänen uskomattomasta onnestaan ja ottaisin jokaiselta Aku Ankan hahmolta nimmarin. Tietysti ostaisin myös matkamuistoja =)

Kiva tämä topic, saa käyttää mielikuvitusta!

Vierailija

Minä menisin käymään Roopen Rahasäiliöllä ja olisin Tupun,Hupun ja Lupun kanssa.Kiertelisin kaikki nähtävyydet ankkojen kanssa.

Vierailija

mä kiertelisin ankkalinnas ja hengaisin tupun,hupun ja lupun kaa ja sit reissaisin roopen ja muitten kaa ympäri maailmaa

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat