Kuinka monta Aku Ankkaa luet tunnissa?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Minä ehkä, 2-3 ;). Riippuu kui, hyvä se on

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Sehän riippuu vähän, minkälaista Aku Ankkaa luen. Jos luen taskukirjoja, tulee niitä luettua 1-3 kpl tunnissa. Jos taas luen Aku Ankka lehtiä, saattaa niitä jopa 20 hurahtaa. Pokkareita tai muita jos luen, niitä menee noin 1-3. Roope-setiä saain luettua melkeinpä seitsemän kappaletta.

Kaikkihan riippuu siitä, minkälainen kyseinen julkaisu on ja minkälaisia tarinoita niissä on. Jos on tylsiä, en pakosti lue niitä. Se riippuu ihan myös minustakin, kun joskus luen hitaasti, joskus nopeasti. Aika paljon riippuu erilaisista tekijöistä.

-Scrooge McD, World the richest duck and King of the Klondike-

Vierailija

lehtiä voi mennä jopa kymmenisen kappaletta, ropsuja 2-3 ja taskukirjoja ehkä 1½. Kesällä kun ei ole tekemistä niin jumboja voi hurahtaa melkein 2.

(ja kaikki tämä siis yhdessä tunnissa)

Vierailija

No kuulkaas,

mulla lähtee 10 lehtee likoon tunnissa! (Anteeksi huudahdus, jos se haittaa... :()

PS.10, jos ei oo mitää tekemist. Sulaudun lukemisee. :)

Vierailija

Täh? Kysymys on epäselvä.

Luetko sinä, PuhuvaKissa, muka 26-30 Aku Ankka lehteä tunnissa? Enpä oikein usko. Sitten varmaan katsot pelkästään kuvat.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Kuinka monta Aku Ankkaa luet tunnissa?

AkutykkääIineksestä - 09.06.11 10:59 (ID 769145) Täh? Kysymys on epäselvä. Luetko sinä, PuhuvaKissa, muka 26-30 Aku Ankka lehteä tunnissa? Enpä oikein usko. Sitten varmaan katsot pelkästään kuvat.

Kuvien katsominenkin voi olla mahdollista mutta koska olen kova lukuintoilija sanon että pystyisin tuohon itse luulisin, riippuen tietenkin siitä kuinka paljon tekstiä lehdessä on.

Taskukirjoja pystyn tunnissa lukemaan ehkä vain 3-6 mutta taas riippuu taskarin koosta ja kuinka paljon siinä on luettavaa.Erityis paksuja kirjoja saatan lukea tunnissa vain ´1-3 riippuen jälleen koosta.

?: Best_Ankka

raivo_ankka
Seuraa 
Liittynyt10.11.2009

Vaikka kuinka monta! En ole koskaan sen enempää laskenut lukemieni Ankkojen määrää mutta kyllä niitä varmasti yli parikymmentä menee. Olen äärettömän nope lukemaan ja luenkin usein paksun romaanin yhdessä päivässä. Kun on nope lukemaan, ei edes tajua kuinka monta akkaria meni hetkessä.

-r_a, kohta 300 plakkarissa-

Vierailija

Tääh!?

Siis olen itse aina kuvitellut olevan liian nopea lukija, mutta kaipa luen hitaasti. Saisin ehkä yhden taskarin tunnissa luettua, en enempää.

Mutta päivässä saisin varmaan ehkä joku 5 000 sivua tai enemmän luettua, kunhan olisi hyvää syötävää vieressä, terassi ymsyms : D

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

hä?

Ompa täällä nopeita lukioita, minä kerkiän lukea vain 2 Akkaria tunnissa. Yksi luokkakaverini on nopea lukemaan! En ymmärrä miten jotkut voi lukea niin nopeasti. Minunkin luokka kaverini oli lukenut jo koko sivun kun minä olin vasta lukenut kaksi ruutua kuudestatoista ruudusta.

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Kuinka monta Aku Ankkaa luet tunnissa?

AkutykkääIineksestä - 09.06.11 10:59 (ID 769145) Täh? Kysymys on epäselvä. Luetko sinä, PuhuvaKissa, muka 26-30 Aku Ankka lehteä tunnissa? Enpä oikein usko. Sitten varmaan katsot pelkästään kuvat.

Tarkoitan vain, että luen 26-30 Aku-lehteä tunnissa, jos niissä ei ole 50 sanaa joka ruutu.

PuhuvaKissa

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat