vastaa...

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

eli tämä on topic jossa vastataan toisen kysymykseen...

Lainaus:
käytäjä1:miksi olet aku ankassa mukana?

käytäjä 2: koska se on hauskaa

ja niin pois päin...

voi myös aravata jotain.

minä alotan: miksi olet habbossa?

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Varmaankin hyvän idean innoitamana, mutta tämä topic on tuottanut spämmiä, joten eikö alettaisiin tekemään sitä mitä kuuluukin, eli pelataan tätä "peliä"

NEXT: Kuka on lempi piirtäjäsi, sano myös perustelut.

-Onni-

Vierailija

Don Rosa ja Carl Barks. Don Rosa on siksi, että hän osaa hyvin piirtää yksityiskohdat ja Barks siksi, että hänen tarinansa on loistavia. Nxt: Haluaisitko Iines lehden takaisin? Perustele.

raivo_ankka
Seuraa 
Liittynyt10.11.2009

Haluaisin Iines-lehden takaisin, koska siinä oli enemmän tarinoita Ankkalinnan naisista kuin vaikkapa Aku Ankassa. Ankkalinnan naishahmot ovat yhtiä suosikeistani, joten olisi kiva jos tulisi takaisin.

Next: Keräiletkö seinällesi Aku Ankka Julisteita??

tupu,hupu,lupu ja rupu
Seuraa 
Liittynyt8.2.2011

Uida,olla näillä sivuilla(tietenkin),matkailla perheen kanssa ympäri Suomea,olla mökillä,olla kotona,nukkua serkkujen kanssa teltassa,lukea Aku Ankkaa,syödä jäätelöä ja ehkä käyn myskin Disney Landissa.Next: Miksi valitsit juuri tuon profiilkuvan?

raivo_ankka
Seuraa 
Liittynyt10.11.2009

Se kuvastaa oiken, Oikein paljon luonnettani. Olen hieman äkkipikainen, ja ankka sana tuli Suuresta Ankka-fanituksestani.

Pidätkö nimimerkistäsi??

-r_a, vielä vartti aikaa-

tupu,hupu,lupu ja rupu
Seuraa 
Liittynyt8.2.2011

Koska koitin aluksi tupu,hupu ja lupu nimimerkkiä,mutta sitä ei voinutkaan ottaa,joten mietin uutta nimimerkkiä ja mieleeni muistui nimi Rupu.Siitä minä sitten keksin tämän aika tylsän nimimerkin.Next: Onko wii mielestäsi hyvä?//Oho,raivo_ankka pääsi edelleni//

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat