Aa.fi:n rauhansopimus

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Hyvät käyttäjät! Näillä sivuilla on koettu yhdessä paljon hyvää ja paljon vähän vähemmän hyvää. On oltu sovussa ja on riidelty. Sopuisia kausia on niitäkin riittänyt -varsinkin ennen, mutta nyt nykyään on alkanut olla erilaisia riitoja eri käyttäjien välillä milloin mistäkin syystä. Vaikka toisaalla on oltukin sovussa, niin Off-Topic 2 ainakin on sellainen paikka jossa on riitoja helposti syntynyt.

Minä muistan tähän mennessä (sunnuntai 5.6.2011 kello 18.30) olleen näillä sivuilla alle vuodessa ainakin neljä isoa riitaa, joista kaksi on ollut ihan reilun kuukauden sisään. Se on liian paljon sivujen käyttäjien välisen sovun kannalta mielestäni.

Minä ainakin olen valmis lopettamaan riitelemiset nyt tähän, sillä niin moni käyttäjä on lähtenyt kokonaan näiltä sivuilta tai pitää pitkää taukoa, tai sitten muuten käy hyvin harvakseltaan. Toisin sanoen riitojen olisi loputtava, jotta käyttäjien mielenkiinto taas palaisi entiselleen näitä sivuja kohtaan.

Tämän rauhansopimuksen allekirjoittajat tahtovat riitelyn loppuvan ja eivät itse riitele. Jos joku rauhansopimuksen allekirjoittanut käyttäjä joskus rikkoo tämän sopimuksen, niin se on hänen oma nolo moka. Ja tällä topicilla on sitten pelkästään hyvä tarkoitus.

Tähän topicciin siis allekirjoitukset sekä vetoomukset aa.fi:n rauhan puolesta.

Allekirjoittaneet nyt:

-Donald-91-

Tapsa99

Kalamies

touhoaaja

tupu, hupu, lupu ja rupu

Libel-97

aku 274

Linnunpelätin

Gabi-47

innokas Roope-fani

JeFe1552

gh3 fani

akuottoetana

Scrooge McD

Tri £uromie$

Vilkku10

igerman tigerman

T_uke

Vince

Nupu Ankka

Pate 11

AkutykkääIineksestä

Daniel10

aw

Ms. Emily Quackfest

pappis mies

Daniel10

best ankka

Veli Huilu

Spektro99

Jac

PuhuvaKissa

salainen =)

Löllökebab-98

didgeriduu

Ansku2001

akuknakna

-Rankka Ankka-

Transvaanin tuittupää

akselipoika

Pop&Rock Ankka 99

Henrietta Hanhi

akkari0000

Rock & Roll

tatsari

Best_Ankka

Pompsu

alak

DeGe

Nöösi

Mikael McDonald

JKP

xx-roope-keräilijä

-OP- RuFFy

Aku-98

Mummo Ankka123

melkor

Espanjan Erikoinen

guru33

Hannu Hanhi00

Ton Roza

D-on Ros-a

kuukupööpötin

Internet-Aku

Tööttöhattu

odo98

Education

Aape McRonkka1

Tomppu97

petepesusieni

Kia K

etsivä789

//: Aika moni aktiivikäyttäjä siis haluaa riitelyjen loppuvan. Eiköhän olisi siis aika lopettaa riitely? 67 käyttäjää jo allekirjoittanut.

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Sivut

Kommentit (199)

Vierailija

pistetään sitten nimi listaan, koska ei täällä ole hauska olla jos on riitoja

Touhoaaja - AA.fi:n teräspalleissa ja pelihalleissa, mutta ajaa ohuot ja touhuaa ja tuhoaa jopa ruoat.

Vierailija

Mä en ole oikein kuivilla vesillä mitä hyötyä tästä on. Eli laitetaan nimi listaan ja yritetään olla mahdollisimman hyvä käyttäjä? Hmmmmm...

No mä laitan nyt puumerkkini listaan, saapa nähdä miten käy.

// Unohda, taisin ymmärtää jo.. Kai.

Vierailija

Minunkin nimeni voi laittaa listaan. Ja yritän parhaani mukaan noudattaa tätä sopimusta. Toivottavasti en petä teitä. No ei vaiskaan...

Vierailija

nimeni voi laittaa listaan, mitä muuten tehdään esim jos joku nimensä listaan antanut tyyppi alkaa käyttäytyä huonosti.

Vierailija

Mun erittäin asiallinen viesti poistettiin äsken, luultavasti siinä olleen Capsin takia, mutta eipä tuo mitään. Totesin vain, että riitoja ja erimielisyyksiä syntyy väistämättä joskus, koska ihmiset eivät ajattele tai tunne samalla tavalla. Tietysti jos tahallaan yrittää synnyttää riitoja, niin se on asia erikseen. Ja jotkut ovat henkisesti niin kestämättömiä, että lopettavat heti, kun vähän tulee riitaa jonkun kanssa. Tietenkin jos ihmiset teeskentelevät olevansa jotain tai ajattelevansa jotenkin muuten kuin mitä he ovat/miten he oikeasti ajattelisivat, niin silloin kaikki elisivät täällä sulassa sovussa. Ja Donald saisi sitä kaipaamaansa rauhaa.

Vierailija

Allekirjoitan. Topicceja on paljon mukavempi lukea kun niissä ei ole riitoja. Itse en tietääkseni ole riidellyt enkä toivottavasti tule riitelemään.

Vierailija

Lainaus:

En tuu mukaan koska mun mielestä riiteleminen on hauskaa. Pitäähän toimintaaki olla.

No, onhan se jossain määrin hauskaa varmaan, mutta riitelyiden takia sivuilta lähteekin paljon ihmisiä. Minun nimeni voi laittaa sinne listaan.

Muuten, erittäin loistava topic Donald-91! Hienoa toimintaa, täällä on ollut kaikenlaisia riitoja mm. Parin käyttäjän kanssa. Toivotaan, että tämä topic saa edes hieman rauhaa aikaan.

-Scrooge McD, World the richest duck and King of the Klondike-

Vierailija

Eli tällainen puumerkki listaan:

Tri £uromie$

Koska:

Lähdin itsekin melkein pois näiltä sivuilta sen takia,koska täällä riideltiin todella paljon ja koska täällä spämmärit olivat saaneet kunnon otteen näistä sivuista.Päätin kuitnkin lähteä pelkästään tauolle ja tulla katsomaan mitä on tapahtunut.Ja tässä sitä nyt ollaan.

Se ettei riitele on niin onnekas asia ettei ole muuta sanottavaa.Kuinkakohan moni muistaa vielä taukoni?? Se on siinä! XD

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat