Minkä ankkahahmon osaat piirtää parhaiten?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Minä ainakin osaan piirtää parhaiten aku ankan.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Minkä ankkahahmon osaat piirtää parhaiten?

Pate 11 - 06.06.11 03:43 (ID 766768) Minä osaan Akun ja Roopen. - Pate 11 Roope Ankka :o -

aku ja roope ovat minullekin helpoimpia hahmoja piirtää.

Vierailija

Mitäköhän tällainen sunnuntaitöhertelijä nyt edes osaisi piirtääkän...

No, asiaan:

Minulta sujuu helpoiten ehkä... Akun piirtäminen. Olihan tämä sentään ensimmäinen ankkahahmo ikinä, josta olen jonkunlaisia kuvia töherrellyt. Kyllähän ne muutkin sujuvat jotenkuten, joista erityisen hyvin ankanpojat, Roope ja Tuplanolla. Tosin viimeksi mainittu lähtee samalla tavalla kuin Akun piirtäminen, vaatteitahan siinä vain pitää muuttaa, yksinkertaista ja etenkin helppoa!

raivo_ankka
Seuraa 
Liittynyt10.11.2009

No Aku Ankka taitaa olla se helpoin. Piirsin Akua aluksi läpi piirtämällä. Sen jälkeen opettelin piirtämään mallista ja nyt tiedän miten joka osa ankassa piirretään, enkä periaatteessa tarvitse enää edes mallia. Vastakin piirsin kesälomaksi ystävilleni kortteihin Aku Ankan, Mikki Hiiren ta Superhessun, kaikki ilman mallia. Tässä asiassa taitaa päteä sanonta "Harjoitus tekee mestarin" No en kyllä ole mikään mestari, mutta kuitenkin. En missään nimessä aio koskan lopettaa piirtämistä. Se on suosikkiharrastukseni Koripallon ohella. Kun pidän piirrustustaitoa yllä, se ei pääse unohtumaan ja kuvan laatu vain paranee. Olen tyytyväinen piirrostaitooni, ja kuvieni laatuun. Suurinkiitos kuuluu suosikkipiirtäjilleni, Don Rosalle, Carl Barksille ja Kari Korhoselle! Heidän tarinansa minua alun perin innostivat piirtämään. Nyt ankkojen piirtäminen alkaa olla jokapäiväinen rutiini. Aku on kaikkei helpoin piirtää, koska Akussa ei ole paljo mitään pikkuhärpäkettä, kuten silmälaseja, sormuksia yms.

-r_a, innostui selittämään-

Vierailija

Aku,Iines,Roope ja taikaviitta ovat helpoimpia piirtää,koska ne ovat lempihahmojani siksi niitä tulee piirrettyä eniten.Ankanpojat ovat vaikeimmat tai mikki tai Hessu

~wulffi~
Seuraa 
Liittynyt30.7.2011

Piirrän yleensä Akua ja Millaa.Onhan Kultuakin kiva piirtää muttei oo hyvää mallia ja teini ankanpoikia ja niihin ei oo yhtään mallia.Noi helpompia mitkä ihan alussa mainitsin ja minulla tulee pian kuva galleriaan.

-wulffi

Vierailija

Varmaan helpoin on minustakin Aku, kun en paljoo muita oo piirtänyt. Oon mä joskus piirtänyt myös Roopeja ja jotain muita, mutta kyllä aku on varmaan helpoin, koska oon harjoitellut sitä eniten. Ja mikä on mun harjoittelun määrä varmaan joku viis kuvaa. en siis kauhesti piirtele. Ennen se oli musta hauskaa ja tuntu siltä että musta vois tulla ankkapiirtäjä, mutta nykyään ei vaan jaksa. Silloin tällöin tekee mieli piirtää, mutta tulos ei itsestäni ainakaan ole mitään kympin luokkaa.

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Kai se on tuo vana kunnon Aku, sitä tulee välillä piirrettyä ja aika hyvin se on onnistunut. Mulla olisi tarkoitus piirtää muitakin ankkahahmoja, siis ihan harrastuksena ja kerätä niitä talteen. Niitä voisi ehkä tännekin lähettää... jos mä vaan saan mitään aikaiseksi.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat