Nimipäivän kunniaksi...!

Seuraa 
Liittynyt1.3.2011

Eli kun on jonkun Ankanlinnlaisen nimipäivä niin voitte kirjoittaa hänelle esim. Onnea sinulle, tai En toio sinulle mitään! Ja sitten katsotaan kuka on saanut parhaimmat nimipäivä tervehdykset koko kuukautena? Muistakaa, että tämä on äänestys jos joku ei tykkää siitä hahmosta niin ei ole pakko tervehtiä/äänestää.

Eka kuukausi:

7.6 (Roope Ankan nimipäivä. Äänet: 5)

8.6 (Suuren päälikön nimipäivä. Äänet: 3)

9.6

10.6

11.6

12.6

13.6

14.6

15.6

16.6

17.6

18.6

19.6

20.6

21.6

22.6

23.6

24.6

25.6

26.6

27.6

28.6

29.6

30.6

Eli katsotaan kuka on saanut eniten ja parhaimmat äänet?

Aloitetaan.

Ps. Sanokaa jos tämä on turha topic.

Ps.2.Tämä on äänestys.

T:Nupu Ankka

Sivut

Kommentit (17)

nupu ankka
Seuraa 
Liittynyt1.3.2011

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nimipäivän kunniaksi...!

tupu,hupu,lupu ja rupu - 07.06.11 01:06 (ID 767507) Paljon onnea vanha kunnon kitupiikki!Jo neljä ääntä koossa!

OK, minäkin aijon tervehtiä, Paljon onnea Klondyken keisari, Julmanmaan jehu, Kuparikukkulan kuningas ja Ankanlinnan kitupiikki!

Viisi ääntä.

Ps.Tupu,Hupu,Lupu ja Rupu sinä olet Igerman tigermanin kanssa johdolla äänestäviikon käyttäjä topicissa XD

T:Nupu Ankka

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Nupu: älä kirjoita viestejä, jossa lukee pelkästään nosto! koska se on pelkkää spämmiä. Topiciin vastataan, jos jollain on siihen asiaa, kaikki topicit ei pysty aina olemaan ensimmäisellä sivulla. Tämä ei ollut edes ehtinyt tippua paljoa eli turhaan nostit.

Eikä mun mielestä tässä topicissa nyt ole oikein ideaa. Se kuinka paljon joku saa onnittelijoita riippuu vain päivästä eli milloin nyt sattuu olemaan pikkasen enemmän onnittelijoita eikä mistään muusta. Muutenkin koko topic tulee vain täyteen turhaa onnea sille! viestejä eli täyttä spämmiä on nekin, ei Ankkalinnan hahmoille tarvitse toivottaa onnea.

Muutenkin tämä on leikki eli tämä kuuluisi peleihin ja leikkeihin eikä pulinoihin.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

nupu ankka
Seuraa 
Liittynyt1.3.2011

Lainaus:
Re: Nimipäivän kunniaksi...!

"Hiidenkirnu" - 07.06.11 04:03 (ID 767766) Nupu: älä kirjoita viestejä, jossa lukee pelkästään nosto! koska se on pelkkää spämmiä. Topiciin vastataan, jos jollain on siihen asiaa, kaikki topicit ei pysty aina olemaan ensimmäisellä sivulla. Tämä ei ollut edes ehtinyt tippua paljoa eli turhaan nostit. Eikä mun mielestä tässä topicissa nyt ole oikein ideaa. Se kuinka paljon joku saa onnittelijoita riippuu vain päivästä eli milloin nyt sattuu olemaan pikkasen enemmän onnittelijoita eikä mistään muusta. Muutenkin koko topic tulee vain täyteen turhaa onnea sille! viestejä eli täyttä spämmiä on nekin, ei Ankkalinnan hahmoille tarvitse toivottaa onnea. Muutenkin tämä on leikki eli tämä kuuluisi peleihin ja leikkeihin eikä pulinoihin.

Voidaanko sitten ideaa vaihtaa sillein, että tämä on äänestys kilpailu?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat