# Duckbook

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tervetuloa, Duckbookiin!

Ensimmäiseksi teidän pitää rekistöröidä, eli tässä ohjeet! Ensimmäiseksi kirjoita kommenttiisi "Käyttäjä - Jippes rekisteröityy"

Vastaa näihin kysymyksiin, (info-juttuja). Ellet tahdo kirjoittaa infollesi mitään niin, hyppää toiseen rekistöröimis-ohjerastiin!

Mutta tässsä, kysymykset voit toki keksiä lisääkin kysymyksiä infoosi!

esim näin:

Mitä harrastat?: Harrastan, Aku Ankan lukemista.

( jos et halua kirjoittaa siihen kohtaan, niin laita tämä "-"-merkki.

Mistä kirjoista pidät?

Mikä on suosikki elokuvasi?

Suosikki harrastuksesi?

Suosikki pelisi?

Parhaat ystäväsi, Duckbookissa?

Suosikki ohjelmat?

3. Vahvista sähköposti eli näin "KIRJOITA SÄHKÖPOSTISI: esim: jippes@duckmail.kääk.

Kun olet kirjoittanut sähköpostisi (vahvistanut oikeastaan)

4. NIMET:

Voit vaihtaa nimeäsi, vaikka minun nimeni on Jippes ja voit vaihtaa sen vaikkapa esim: Phillip (voit myös keksiä sukunimenkin) McKlanc. - EI SAA OLLA, KAHTA SAMAA NIMIMERKKIÄ!

5. MUUT:

Voit keskustella täällä tai puhua mitalleistasi jotka olet saanut pelaamalla. Voitte puhua myös, kirjailioista ja sen muista!

Ja nyt vain, Duckbookiin rekistöröimään!

Jos, joku käyttäjä tekee jotakin pahaa sinulle kirjoita lyhyt viesti että näkisin sen helposti kuin pitkästä viestistä. Alhaalla kaikki kolme tärkeää asiaa!

5. APUA!

ERÄÄT KÄYTTÄJÄT

Eräs käyttäjä, kiusaa minua:

Eräs käyttäjä, puhuu seksistä täällä:

Eräs käyttäjä, lähettää turhia viestejä tänne!

Jos, joku muu harmittaa KIRJOITA se eli

"Mikä muu sinua vaivaa?" - ei turhia apuvastauksia!

6. VARAPOMO DUCKBOOKISSA - KILPAILU!

Kesäkuun kahdeksas-päivänä alkaa Varapomo Duckbookissa-kilpailu. En ehdi katsoa kommenttejanne niin, joku rehellinen, avulias, vahtiva saa, varapomo paikan! Jos, joku ei tottele häntä niin hänet erotetaan DUCKBOOKISTA-jos hän tekee kolmesti saman tempun tai kolmesti jotakin - siitä seura paha juttu!

Joitakin VARAPOMOJA! 6 paikkaa jäljellä!

1. Nupu Ankka

7. Kilpailut: - viikossa neljä kilpailua!

TÄNÄÄN

Musakilpailu:

Valitsette suosikki musiikkityylin, ja se joka on saanut eniten pisteitä ne 7 pääsee Duckbookin pomoiksi! (ei varapomoiksi) 2 PÄIVÄKSI! Ja, jos esim: 20 ottaa saman musiikkityylin joka voittaa, kaikkia käyttäjiä ei voida OTTAA! Joten minä valitsen sieltä vain seitsemän!

TÄSSÄ TULEE MUSIIKKITYYLIT!

Rock

Hevi

Metallic

Klassinen musiikki

Pop

Rock and Hevi

Tuutulaulu

----------

VOITTAJAT SELVIÄVÄT LAUANTAINA TAI SUNNUNTAINA! TÄNÄÄN KELLO 21.00 ÄÄNESTYKSET!

Onnea!

Muistutamn vielä, tässä esimerkit silti miten rekistöröidyt:

esim:

"Käyttäjä - Jippes on rekistöröinyt"

" Jippes, vaihtaa nimeä Philppiksi ( ei ole pakko"

" Vahvista sähköpostiosoite, ja sitten olet VALMIS!"

Voit kommenttoida, jonkun profiilikuvaam tai sen sellaista! Mutta älä missään nimessä, TEE MITÄÄN PAHAA!

- Jippes McKlanc DuckBookis-pomo

TÄSSÄ TULEE MUSIIKKITYYLIT!

Kommentit (10)

nupu ankka
Seuraa 
Liittynyt1.3.2011

Lainaus:
Re: # Duckbook

steen1 - 07.06.11 03:05 (ID 767700) Tää on täys kopio duckebookista. Vain yksi kirjain eroa. Mee piiloon.

Mene itse!

Luulen, että tämä saa pysyä tällä paikalla sillä tässä on paljon eri muutoksia ja juttuja kuin entisessä Duckbookissa.

T:Nupu Ankka

nupu ankka
Seuraa 
Liittynyt1.3.2011

Lainaus:
Re: Re: # Duckbook

Ms. Emily Quackfaster - 07.06.11 04:00 (ID 767761) Tälläinen topic on jo. Voisit hieman katsoa, ennenkun alat kopio topiccii tekeen.

Näin Jippensin viestin aijemmassa Duckbookissa, luulen ´, että hänelle tuli mieleen uusia ideoita ja sen takia teki uuden Duckbookin. Mutta kyllä mun mielestä tämä topic saisi pysyä paikallaan.

T:Nupu Ankka

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: # Duckbook

nupu ankka - 07.06.11 04:16 (ID 767787)
Lainaus:
Re: Re: # Duckbook Ms. Emily Quackfaster - 07.06.11 04:00 (ID 767761) Tälläinen topic on jo. Voisit hieman katsoa, ennenkun alat kopio topiccii tekeen.
Näin Jippensin viestin aijemmassa Duckbookissa, luulen ´, että hänelle tuli mieleen uusia ideoita ja sen takia teki uuden Duckbookin. Mutta kyllä mun mielestä tämä topic saisi pysyä paikallaan. T:Nupu Ankka

Höhöö, oot oikees Nupu! kylä mä siel olin ja sain uusii ideoit! tajuutteks te ( joo yritän esittää hessu hopoa :( ). Della Ankka, en oikein tiedä antaisinko mutta olkoon tällä kertaa kokonaiset 3 vuotta varapomona! onneks olkoo nupu oot 3 vuotta VARAPOMONA ja POMONA ... SITTE KU en oo paikalla :Dd heh hööhöö, muistas rekistöröidä höhöö!

Vierailija

MUISTAKAA REKISTÖRÖIDÄ ENNENKUIN ALATTE TEKEMÄÄN JOTAIN.

Rekistöröijät: Varapomot/Pomo

Della T. Ankka Nupu Ankka (ensimmäiset!)

Vierailija

Lukkoon nyt tää topic! Suora kopio Duckebookista. Ei tarvita kun yksi ankkaversio facebookista. Ja olisithan voinu mennä ehdottamaan noita juttuja Xrokelle, tän topan tekijä (en muista nimee : DD).

Vierailija

Lainaus:
Tämä on parempi versio!

No olkoot. Mutta Duckebook on jo olemassa, ei tarvita mitään Duckbookkeja enää. Ja olishan Jippes voinu ehdottaa noita juttuja Xrokelle, joten tää lukkoon ja nopeasti. Aivan turha topic.

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat