ADRESSI: toimituksen nakki!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

eli toimitus ''paiskasi meitä nakilla'' ja ne toimituksen lupaamat asiat eivät vieläkään ole käynnistyneet.

tässä linkki mitä toimitus on luvannut: http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/8/ketju/7427/kokous_nettisivujen...

ja jos jotakin nyt sattuisi niin tässä on toimituksen viesti:

Lainaus:
Hei, ankistiaktivistit!

Saimme muutaman mutkan kautta kokoamanne adressin sivujen toiminnan juohevoittamiseksi ja aluksi kaunis kiitos siitä. Kosolti hyviä ajatuksia, joita lupaamme tuoda käytäntöönkin.

1. Kaipasitte UKK:ta ja paiskaammekin teitä nakilla. Naputelkaa yhdessä mieleisenne, niin rakennamme sille loogisen paikan. Käyttäjämoderaattoreita olemme jo kauan harkinneet ja siirrymme pian aikeista tekoihin. Aikarajan pidennämme piakkoin ehdottamaksenne 7.00–22.00. Hymiötkin pyrimme siirtämään valikoksi, ehkä niiden yllätyksellisyyden alkuviehätys on jo vähän kulunut...

2. Vastaa topiciin -linnki on hyvä uudistus, minkä laitamme hetimmiten työn alle, samoin viestien signeerausta vastaan meillä ei ole mitään periaatteellista, toiminnallisuus profiiliin lienee paras tapa toteuttaa se. Paikallaolijoiden galleria voisi näyttää myös kivalta, panemme mietintämyssyyn!

Muita ehdottamianne yksityiskohtia pohdimme vielä, älkää siis heittäkö kirvestänne kaivoon niiden suhteen ja uusia ideoita otamme ilomielein vastaan!

Terveisin

Aki

Akkarin toimitus

eli kootaan adressi niin ne ehkä tulevat nopeammin!!

lista:

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

Kommentit (2)

nupu ankka
Seuraa 
Liittynyt1.3.2011

Luulen, että topimituksella ei ole aikaa vielä tehdä kaikkea mitä lupasivat. Ja muutenkin on tosi hankalaa johtaa AA sivuja. Toimitus on varmaan tekemässä suunitelmaansa mutta siinä vain kestää. Ei tarvitse hoputella ylläpitäjiä. Mutta mä luulen, että kohta ne niiden luvatut asiat tulevat tänne.

Voisin antaa silti ääneni tänne.

Ps. olisi kivaa saada pidemmän aika-rajoituksen.

T:Nupu Ankka

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Toimituksen paiskaama nakki oli UKK, joka odottelee nyt vain sitä, että se laitettaisiin esille johonkin.

Lainaus:
a123: toimituksen lupaamat asiat eivät vieläkään ole käynnistyneet.

Kyllä nyt pari kohtaa on jo toteutettu eli aikarajat ja käyttäjämodet on saatu sivuille. Musta nää oli ne kaikkein tärkeimmät ja kiireellisemmät asiat silloin ja ihan hyvä, kun ne on saatu tehtyä.

Lainaus:
eli kootaan adressi niin ne ehkä tulevat nopeammin!!

Lainaus:
Nupu ankka: Luulen, että topimituksella ei ole aikaa vielä tehdä kaikkea mitä lupasivat.

Edelleen, toimitus ei tee uudistuksia vaan niiden tekemisestä vastaa koodarit, jotka eivät siis liity toimitukseen millään tavalla.

Uudistusten tuleminen ei nopeudu tällä tavalla yhtään, koska niissä menee aina oma aikansa ja nämä koodarit ei työskentele ainoastaan tämän sivun koodareina vaan he koodaavat koko sanoma magazinen sivuja eli eivät ole vielä uudistuksia ehtineet tehdä. Uudistukset tulevat kunhan ne ehditään tehdä, me ei niihin pystytä vaikuttamaan mitenkään.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat