Kesämiitti Helsingissä

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

//LISÄYS 9.7. 21:39: kuva tapaamispaikasta:

//i232.photobucket.com/albums/ee86/Awyer/Sekalaiset/ScreenShot182.jpg

Aurinkorasvat ja viltit esiin, seuraava miitti vietetään keskellä Helsingin suvea!

Räpylänjälkien jälkitohinoissa ajatus seuraavasta miitistä hyrähti välittömästi käyntiin, ja mikäs olisi sopivampi ajankohta kuin kesäloma. Alustaviin aikatauluihin ja ohjelmasuunnitelmaan saa ja pitää ottaa kantaa, mikäli on mahdollisesti miittiin tulossa - jos ei aio tulla, niin on turha ilmoittaa, että haluaa miitin Ivaloon takapihalleen. Yleinen Miitti-topic sopii sellaiseen, tämä käsittelee vain Helsingin-miittiä.

Miittipäivä: 10.7.

Tapaamispaikka: Helsingin Sokoksen (Sokos Hotel Vaakuna, lähellä Rautatieasemaa) edusta

Tapaamisaika: klo 14.30

Ohjelma: ostosreissu S-Marketissa, piknik Kaivarissa ja jonkinlainen hölmöhkö kilpailu (sadesään varaohjelma: Räpylänjälkiä-näyttely, jonkinlainen hölmöhkö kilpailu ja Mäkkäri)

HUOM! Tapaamispaikka on säästä riippumatta sama!

Osallistujat:

_wonderlust_

Yukonin Hyinen Liekki

AkeMake

Sohvaperuna

Akuhullu97

MummoAnkka123

Veli Huilu

N.Äsäviisas

DeGe

Mattiii

touhoaaja

tuplanolla 2

akuottoetana

DONUONTYHMÄ

DJ Rela

Spektro99

kuukupööpötin

Libel-97?

best ankka?

Aku&Iines 96?

akuknakna?

ToTa 12?

a123?

Viiru?

axu ankka?

//TARKKA TAPAAMISPAIKKA

Sokos Hotel Vaakunan (erittäin suurikokoisen) katoksen alla. Kohta on Sokoksen rautatieaseman puoleisella sivulla, joten jos tulet metrolla (Rautatientorin pysäkiltä pääsee ulos vähän mistä sattuu), kierrä tarvittaessa rakennusta niin kauan, että näet rautatieaseman. Tällöin eksyt väistämättä myös Vaakunan katoksen alle. Vaakunan ovien toisella puolella on Mäkkäri ja toisella joku kahvila/ravintola.//

MITÄ MIITISSÄ TEHDÄÄN?

Jos sää on kaunis, tapaamme Sokoksen edessä ja siirrymme siitä läheiseen S-Markettiin ostamaan miittieväitä. Ostosten jälkeen lähdemme ratikalla Kaivariin piknikille, jossa syöminkien ja toivottavasti rupattelun ohella järkkäämme jonkinlaisen pienen kilpailun. Miitissä täytyy (kyseessä on ehdottomasti velvollisuus: P) kierrättää miittilappua, johon kirjoitetaan nickit ja piirrellään jotakin, mitä nyt haluaa. Jotain korrektia.

Jos sää näyttää epävakaiselta, ikävältä tai hyytävältä, menemme Räpylänjälkiä-näyttelyyn. Koska osa on sen jo nähnyt, tällä kertaa kehittelemme sinne aktiviteettia. Maken kanssa suunnittelimme jonkinsorttista hölmöä kilpailua, jonka palkinto ei ole ihan omakotitalotontti tai luksusauto vuodeksi, mutta kutakuinkin samaa kaliiberia (tai sitten ei). Kisan luonteesta ei tosin ole mitään hajua vielä, mutta jonkinlainen pikku kisailu olisi tarkoitus järjestää. Piknikin korvaajana voimme siirtää itsemme Mäkkäriin kiskaisemaan lohdutukseksi annoksen rasvamättöä. Miittilappu kuuluu asiaan tässäkin vaihtoehdossa.

MITÄ MIITTIIN TARVITSEE MUKAAN?

-rahaa; rahan tulee riittää S-Markettiin/Mäkkäriin JA ratikkalippuihin

-matkakortin, mikäli sellaisen omistat

-lippiksen/hatun/huivin/grillikatoksen/muun suojan, mikäli tiedät saavasi auringonpistoksen vähemmästäkin porotuksesta

-itsesi

-positiivista asennetta ja mukavaa mieltä

Kiinnostuneita? Osallistujia? Kysyttävää? Sana on vapaa.

Sivut

Kommentit (419)

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Olen kyllä tulossa ehdottomasti.

Lainaus:
Ajankohta

Varmaankin olen osan heinäkuuta jossain muualla kuin Helsingissä, mutta mitään tarkempia päivämääriä en pysty sanomaan tässä vaiheessa, mutta luulisin, että toi heinäkuun alku ei ehkä käy.

Lainaus:
Lisäksi pitää miettiä, missä tapaamme

Jossain mihin kaikki varmasti osaavat. En tiedä, että olisiko parempi tavata ihan keskustassa ja sitten siirtyä siitä yhdessä Kaivariin vai mitä.

Lainaus:
ja käymmekö yhdessä kaupassa etsimässä miittimuonaa, vai tuovatko kaikki omat safkansa paikan päälle.

Itse olen kyllä sillä kannalla, että käydään kaupassa. Ellei joku nyt sitten välttämättä halua tuoda jotain kotoaan, mutta helpommalla pääsisi, kun käytäisiin vain kaupassa..=)

Vierailija

Voisin minäkin tulla nyt miittiin, kun se Räpylänjälkiä-miitti jäi väliin. En kuitenkaan aivan välttämättä pääse.

Lainaus:
Pottu: Itse olen kyllä sillä kannalla, että käydään kaupassa

Niin minäkin.

~Spekkis, magic ninetynine~

DONUONTYHMÄ
Seuraa 
Liittynyt11.7.2010

Juu, itse olen tietty tulossa, mikäli ajankohta on sopiva. Tapaamisajaksi ehdotan mieluiten tuota heinäkuun puoliväliä (7.-18.7).

Lainaus:
Re: Kesämiitti Helsingissä

nupu ankka - 09.06.11 03:37 (ID 769520)

Laita mut osalistuoihin.

Nupu, ei tämä ole mikään virtuaalitapaaminen/leikki. Oletko siis oikeasti tulossa Helsinkiin tähän tapaamiseen? :/

Veli Huilu
Seuraa 
Liittynyt4.1.2010

nyyh!! minä niin haluaisin tulla, ja minut voikin laittaa ?-tyypeiksi. mutta en voi tulla jos se on ennen 10.7! joten minulle kävisi 3-10.7.2011!!

-VH

//: eli meinaan siis sitä että voisitko mitenkään edes harkita että miitti olisi ennen 10.7? Kun en sinne räpylänjälkiin päässyt niin haluaisin tänne...

Kalamies
Seuraa 
Liittynyt22.6.2008

Ikävä kyllä en pääse sinne koska hesaan on meiltä jotain n. 300km, mutta asiasta toiseen, miksi kaikki miitit pidetään Hesassa? Olisihan sinne kiva tulla mutta milläs tulet kun lähin rautatieasema on Porissa ja niin ederlleen. Olisi kiva jos miittit olisi vaikka Porin kirjurissa tai Tampereella jossain, mutta miiteissä täytyy ajatella että jokaisella molisi mahdollista tulla miittiin tapamaaan "golleekojaan".

Kalamies aina kalastamassa.

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
Veli Huilu: mutta en voi tulla jos se on ennen 10.7! joten minulle kävisi 3-10.7.2011!!

Siis kumpi sulle nyt käy, ennen 10.7. vai sen jälkeen?

Lainaus:
//: eli meinaan siis sitä että voisitko mitenkään edes harkita että miitti olisi ennen 10.7? Kun en sinne räpylänjälkiin päässyt niin haluaisin tänne...

Ei ole vain mun päätännässä nämä päivät. Eilisen sorvauksen jälkeen tultiin siihen tulokseen Liekin ja Maken kanssa, ettei ole järkevää ennen juhannusta miittailla (juhannus käy harvalle ja ennen sitä tulee liian lyhyellä varoitusajalla), ja töiden ynnä muun takia tuosta 3.7. alkaen voidaan päättää sopiva päivä.

Lainaus:
Kalamies: Ikävä kyllä en pääse sinne koska hesaan on meiltä jotain n. 300km, mutta asiasta toiseen, miksi kaikki miitit pidetään Hesassa?

Olisikohan siksi, että täällä asuu halukkaita miittailijoita, täällä on hyvät kulkuyhteydet ja täällä on ollut sopivia tapahtumia (kirjamessut ja näyttely). Mun puolesta saa aivan vapaasti suunnitella miittiä vaikka mihin kuuseen, mutta koska itse asun Hesassa, mulla ei ole intressejä järkätä miittiä muualle.

Päivittelen aloitusviestiä kommenttienne perusteella, kiitos teille.: ) Kauppareissu laitetaan siis ohjelmaan.

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Lainaus:
Ikävä kyllä en pääse sinne koska hesaan on meiltä jotain n. 300km, mutta asiasta toiseen, miksi kaikki miitit pidetään Hesassa? Olisihan sinne kiva tulla mutta milläs tulet kun lähin rautatieasema on Porissa ja niin ederlleen. Olisi kiva jos miittit olisi vaikka Porin kirjurissa tai Tampereella jossain, mutta miiteissä täytyy ajatella että jokaisella molisi mahdollista tulla miittiin tapamaaan "golleekojaan".

Tuolla miitti-topassa on ollut puhetta ties mistä miiteistä ja on suunniteltu ja muuta, mutta sitten suurin osa niistä suunnitelluista miiteistä, jotka on lopulta toteutuneet ovat olleet nimenomaan näitä Helsingin miittejä. On turha valittaa, että kaikki miitit ovat Hesassa. Tehkää asialle jotain! Järkätkää miitti jonnekin: Tampereelle, Turkuun, Ouluun, Seinäjoelle..mihin haluatte. Eihän täällä ole mitään sääntöä, että: "Kaikki miitit järjestetään Hesassa ja vain Hesassa." Ja minusta on ihan itsestäänselvyys ettei kaikki voi päästä jokaiseen miittiin. En minäkään pääsisi täältä johonkin Oulun miittiin tms. jos sellainen nyt satuttaisiin järjestämään.

Kuitenkin nämä Hesan miitit näyttävät olevan ainoita, jotka eivät lyssähdä siihen suunnitteluvaiheeseen.

Joten mikäli haluatte järjestää miittejä jossain muualla kuin vain Hesassa, niin tehkää asialle jotain. En minä ainakaan voi alkaa puhumaan, että: "Järjestetäänkö Tampereelle miitti" tms, kun en itse edes asu siellä päin.

Veli Huilu
Seuraa 
Liittynyt4.1.2010

tarkoitan, että MINULLE käy vain päivämäärät ennen 10.7! eli 3.7-10.7!

//: kaivari kävisi mulle. vaikuttaa mielenkiintoiselta paikalta. ja jos päivää saa ehdottaa...ehdottaisin 8.7.2011

Vierailija

Mikä tahansa päivämäärä sopisi minulle heinäkuussa melkein, mutta en ensinäkään uskalla tulla enkä saisi kyytiä edes paikan päälle.. Ehkä sitten joskus 10v kuluttua kun on oma ajokortti jne voisin tulla. : )

Vierailija

Lainaus:
Mikä tahansa päivämäärä sopisi minulle heinäkuussa melkein, mutta en ensinäkään uskalla tulla enkä saisi kyytiä edes paikan päälle..

Samat asiat mulla. Ei oo mitää menoja heinäkuussa, olen arkapieru ja en saa kyytiä. Jos ois kyyti voisin tulla sinne miittiin. Kuulostaa ainakin mukavalta. =) Katotaan nyt jos saisin kyydin..

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat