Netti-liigat

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Elikkäs. Tämä ei ole samanlainen topic kuin Liigafutis 1. Pelin idea on se että luodaan joukku- eet kausille joko "Herkkusieni liiga" "Eka pallo" ja "Tokat" Voit siis aloittaa huipulta Herkkusieni liigassa , hakea onnea Ekasta pallosta tai lähteä ihan alusta Tokat liigasta. Saat keksiä joukkueeseen itse pelaajat. Joukkueen nimi voi olla melkein huom melkein mikä vain kunhan se ei ole oikean joukkeen nimi tai jo olemassa olevan joukkueen.

SÄÄNNÖT

-Minä teen liigakaavion ja ottelutulokset (arvon numerot summanmutikassa)

-Joukkueessa on pelaajia vähintään 11(ei laskettu mokkeja mutta niitä ent 3)

-Liigassa on paikkaa enintään kahdeksalle joukkueelle(siis kaikiissa liigoissa kahdeksan)

Siinä hän ne oli. Voit halutessasi tehdä myös joukkueen johdon nimet. Voit ehdotaa toiselle joukkueelle pelaajavaihtoa. Voit muutta oikean pelaajan nimen joksikin muuksi. Siirtouutiset minä varmistan tekemällä siirtouutiset topicin (linkki tulossa kohta). Liigat:

Herkkusieni liiga, Eka pallo, Tokat

1 1 1JePS

2 2 2

3 3 3

4 4 4

5 5 5

6 6 6

7 7 7

8 8 8

Pelien pisteytys menee näin:Voitto maalilla 3p. tasapeli 1p molemmille, voitto jatkoajalla 2p, voitto rankkareilla 1p.

Minun joukkueeni.(kaupunki on keksittävä itse)

Nimi:JePS (Jeron PalloSeura(Jero on oman mielikuvitus maani pääkaupunki.))

Manageri: Manager Schratzer

Pelaajat:

Maalivahdit:Tero Torjuja,Late Liimanäppi

Puollustajat:Sami Stoppi,Pate Pysäyttäjä,Simo Sieppaaja,Teemu Torjuja,Mikko Mokensuojaaja,Pekka Pallonnappaaja.

Keskikenttä:Aku Antaja,Harri Heittäjä

Hyökkääjät:Heikki Häkki,Max Maalaaja,Tero Tarkka,Martti Maalintekijä(C*),Manu Maalaaja jnr.

Värit:vihreä,valkoinen,hopea.

Voit halutessasi tehdä joukkueen kapteenin kuvan ankallistettuna galleriaan ja jos teet muista laittaa logasi. Liigojen "Eka pallo" ja "Tokat" paras joukkue on ns, liigakarsinnoissta vastassaan huonoin ylemmän liigan joukkue.

Tulosveikkaus toimii melkein samalla tavalla kuin oikeassa elämässä. Mutta siitä lisää tulosveikkaus topicissa.

Pokaalit menevät näin:

Sieni-Cup(Herkkusieni liiga)

Runko-cup(runkosarjan paras joukkue syystä esim kolme häviötä. Herkkusieni,Eka pallo,Tokat.

Ball-Cup(Eka pallo)

Goal-cup(Tokat)

Alaitan itse alusta eli Tokat liigasta.

Ottelu kaaviot tulevat sitten kun osallistujia on tarpeeksi.

-Duck-

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat