Aku Ankka toisilla kielillä

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Lukeeko kukaan Aku Ankkaa toisella kielellä? MInä luen suomeksi (Aku ankka), ranskaksi (Donald), hollanniksi(Donald Duck) ja englanniksi (Donald Duck). Olen myös lukenut saksaksi(Donald Duck), mutta en ymmärtänyt siitä paljoakaan.

PuhuvaKissa-Osaa viittä eri kieltä

Kommentit (10)

Vierailija

luen sitä ruotsiksi, koska äidinkieleni on ruotsi. tai äidinkieleni on oikeastaan suomi mutta ''isänkieleni'' ruotsi. ja luen niitä suomeksi myös. ja tilaan roope setää tai oikeastaan veljeni. itse tilaan suomeksi aku ankkaa.

Vierailija

Lainaus:
Aku Ankka toisilla kielillä

PuhuvaKissa - 11.06.11 01:17 (ID 771199) Lukeeko kukaan Aku Ankkaa toisella kielellä? MInä luen suomeksi, ranskaksi, hollanniksi ja englanniksi. Olen myös lukenut saksaksi, mutta en ymmärtänyt siitä paljoakaan. PuhuvaKissa-Osaa viittä eri kieltä

Sama, mutta en lue Hollaniksi! Italiaksi ja Venäjäksi päälle vielä!

Vierailija

oon lukenu vaa jonki verra enkuks, mutta nyt vois taas alkaa lukee. miten te osaatte jotain hollantia tai jotain muuta outoja kieliä?

Vierailija

Isäni puhuu hollantia ja äitini suomea. Keskenään he puhuvat enkkua, ja muuten, asun ulkomailla Sveitsissä, missä koulussa puhutaan ranskaa ja opetellaan saksaa. Siksi osaan niin monta kieltä.

Lainaus:
Re: Aku Ankka toisilla kielillä

Jippes - 11.06.11 01:44 (ID 771240)
Lainaus:
Aku Ankka toisilla kielillä PuhuvaKissa - 11.06.11 01:17 (ID 771199) Lukeeko kukaan Aku Ankkaa toisella kielellä? MInä luen suomeksi, ranskaksi, hollanniksi ja englanniksi. Olen myös lukenut saksaksi, mutta en ymmärtänyt siitä paljoakaan. PuhuvaKissa-Osaa viittä eri kieltä
Sama, mutta en lue Hollaniksi! Italiaksi ja Venäjäksi päälle vielä!

Osaatko siis puhua Ranskaa? Sehän on kiva! Mehän voidaan kirjoitella viestejä Ranskaksi. Eiku, vitsi! Mutta jos oot kiinnostunut, niin voidaan tehdä niin, kunhan pannaan suomennos viestin jälkeen.

T:PuhuvaKissa

Gabi47
Seuraa 
Liittynyt2.6.2010

Luen akkaria suomeksi, kreikaksi ja englanniksi. Kreikaksi minulla on 2 akkaria, enkuksi 4 ja suomeksi varmaan yli 100.

Otsikko on muuten hiukan harhaan johtava, koska luulin aluksi että täällä kerrotaan mikä Aku Ankka on esim. espanjaksi.

~Gabi~

Vierailija

Tälläinen topic on jo. Se nimi oli muistaakseni: Millä kielillä luet Aku Ankkaa?

No, itse luen vain suemeksi ja englanniksi. Olen kyllä noita murteita joskus selaillut ja muutaman kerran jotain ruotsia... Jälkimmäisestä en kyllä ymmärtänyt lähes mitään. Olen kylläkin vasta 10-vuotias, joten enkku ja suomi riittävät toistaiseksi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat