# Write Your Story # Kirjoita oma tarinasi #

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Otsikko kertoo kaiken!

---------------------:

Kun olet kirjoittanut tarinasi niin laita loppuun "Loppu" tai "(Jatkuu ensinumerossa)", joku toinen voi kirjoittaa siitä jatkoosan. Mutta hänen pitää kirjoittaa "Jatkoa VIIMENUMEROSTA" ei tarvitse isoilla kirjaimilla. Tahtoin vaan että saatte siihen huomion. Tarina voi olla kuin pitkä tahansa muttei liian pitkä! Voi olla myös yksisivuinen!

Minä aloitan!

Aku Ankka ja supervoimat.

"Huh, Taikaviitan työ ei ole helppoa!"- sanoo Aku (taikaviitta)".

"No kunm urotyö on tehty voin vihdoinkin mennä lempiharrastukseeni!"-sanoi Aku.

"Aah, mikä rauha! Ei yhtään, meteli.... (PRINNG, PRINGG) "ÄÄK"-huutaa Aku ja menee raivoissaan vastaamaan puhelimeen!.

"Haloo, öykkäri?!"-sanoo Aku

"Hei, Aku! Minä tässä Hannu! En soittanut turhaan vaan, menen Iineksen kanssa Roope-sedän Vesiviukseen, vakoilemaan Milla Magiaa!"

"Ahaa, jääräpää, minäkin tulen mukaan!"-sanoi Aku.

"Etpäs, voi. Roope-setä sanoi että "Sitä tolvanaa ei saa tuoda mukaan, hän on pelle!" No,, uskotko jaa.. jos ihmettelet että miksi Iineskin tulee mukaan niinhän tulee siksi koska hän osaa hypnotisoida!"- Heh! -sanoi Hannu.

"ÄRRÄÄÄÄÄYH!!! MINÄKIN TULEN!"-sanoi Aku raivoissaan!.

"Öhöm,öhöm! Me saadaan olla siellä ilmaiseksi ja SINÄ ET joka sekuntti 4 euroa!

"Tiesin että kitupiikki tekee noin!"-sanoi Aku.

"Haloo! Haloo!"-sanoo Hannu ja yhtäkkiä Aku sammuttaa puhelimen!.

"Jos, hekin menevät sitten minäkin menen!"

"Pelle osaa auttaa minua!"

1 TUNNIN KULUTTUA!

Tarvisin supervoimia ja...

"Sinähän olet, Taikaviitta et tarvitse enään!"

"PELLE MUISTA OTTAA, UHKAPILLEJÄ!" No nyt asiaan tahdon supervoimat...

20 MINUUTIN KULUTTUA!..

"Öh, valmis"-sanoi Pelle Peloton.

"Kiitos, Pelle mutta ensin pitää tuhota ... HANNU HANHI MUAHAHAHAAA!" Ja saan tietty käpyseni Iineksen! MUAAHAHHAHA"-sanoi SuperDuperAnkka

"Ja nyt popsit ne pillerit, JA HETI!"

"Selvä"-sanoi Pelle Peloton.

"JA KOHDE NUMERO 1 ON.. TUHOTA HANNU ..."-sanoi SuperDuperAnkka!

(Jatkuu ensinumerossa)

- Jippes osaa piirtää!

Kommentit (2)

Ansku2001
Seuraa 
Liittynyt8.6.2011

Tässä omani. Joku muu saa jatkaa sinun.

Lianan tarina

Kaikki alkaa siitä,kun Liana syntyy rikkaaseen perheeseen. Mutta Liana saa toimia palveliajana siskoilleen Essille ja Mirandalle. Liana kuitenkin karkaa 4-vuotiaana. Myöhemmin,kun Liana on teiniiässä,hän yrittää koko ajan karata moponsa kanssa tien päälle. Mutta Lianan täti suojelee häntä niin,että ei päästä häntä minnekkään. Myös täti on rikas,ja Lianalla on 34 suloista koiranpentua-jokainen ainoaa laatuaan. Mutta Liana silti tahtoo karata. Niinpä hänen kamunsa Tiffany,avaa portit yöllä vapauteen. Jatkuu.....Jos oikein tajusin.

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Miksi laitat otsikoihin # merkit?

Sitten huomautuksia.

Älä laita jokaista topicia tänne julkaisuihin. Mieti mihin osioon haluat topicin pistää, esimerkiksi tämä topic kuuluisi peleihin ja leikkeihin. Sinun siis olisi pitänyt mennä pelit ja leikit osioon ja painaa siellä sitä "aloita uusi keskustelu" nappia, silloin se menee oikeaan osioon eikä sitä tarvitse enää modejen alkaa vaihtamaan oikeaan osioon. Laita siis topic aina sille kuuluvaan osioon, näin säästät muilta pikkasen työtä, jonka voi helposti välttämään.

Käytä myöskin hakua ennen topicia tehdessä, koska monesta aiheesta on jo topic. Tästäkin löytyy jo topic: http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/12/viestiketju/18744/tarinat

Tämä siis menee lukkoon kunhan joku mode ehtii lukottamaan ja siirtämään topicin oikeaan osioon.

//Niin ja lue tämä: http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/8/viestiketju/10615/ohjetopic_to...

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat