# Onko modernaattorit kirjoittanut topiciisi? #

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Minun, ei mutta toivon :).

En, tiedä onko teidän!

- Jippes osaa piirtää!

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

On. Jos selaa minun Aamun ensimmäinen ja illan viimeistä -topicia, sieltä pitäisi löytyä joko Wondyn tai AkeMaken viesti. Muistaakseni se oli tosin Wondyn.

Vierailija

Ehkä... Ehkä ei, enmä muista. Mutta kyllä oon Jonin kanssa samaa mieltä, että lukkoon tää kannattais laittaa... Onko mitään järkeä vain vastata "on" tai "ei"...

~Hissu

Vierailija

Lainaus:
McJuoru - Mun on :D Kummatki. Sillo ku ne on vastannu nii ne ei oo ollu viel modeja.

Miten niin kummatkin? On moderaatoreita enemmäkin kuin wonderlust tai AkeMake. Olen kuukupööpöttimen kanssa samaa mieltä siitä että siinä ei ole mitään hienoa että moderaattori on käynyt omassa topicissa.

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
kuukupööpötin: Mitä siinä on ihmellistä muka jos mode kirjoitta omaan topiciin? Onhan ne ihan vapaita käyttäjiä!

Tässä kyllä komppaan täysin. Modet ovat kuitenkin ihan tavallisia käyttäjiä, joilla vain on erikoisoikeudet foorumilla. Ei Make ja Wondy ole sen ihmeellisimpiä käyttäjiä, joskin ovat välillä hieman hiljaisia eli ei niitä uusia topiceja tule vastailtua kuin lukottaessa.

Lainaus:
Allu Uskomaton: Yleensä ne kirjoittaa teidän topicceihin selityksen niiden lukottamisiin.

Tämä on aika usein totta uusimpien kohdalla, aika useasti niissä topicien lopussa on se moden viesti, joka neuvoo ja ilmoittaa topicin menevän nyt lukkoon.

No vastataan nyt kuitenkin, että kyllä on Make ja Wondy ainakin vastannut minun tekemään topiciin, kuten myös toimituskin.

Niin ja se on moderaattori eikä modernaattori. ; )

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Vierailija

Lainaus:
Mitä siinä on ihmellistä muka jos mode kirjoitta omaan topiciin? Onhan ne ihan vapaita käyttäjiä!

niin mitä väliä?

mutta en muista onko...

akuknakna

hernikki
Seuraa 
Liittynyt16.7.2010

Lainaus:
Onko modernaattorit kirjoittanut topiciisi?

akuknakna - 13.06.11 10:06 (ID 772626)

Lainaus:
Mitä siinä on ihmellistä muka jos mode kirjoitta omaan topiciin? Onhan ne ihan vapaita käyttäjiä!

niin mitä väliä?

mutta en muista onko...

akuknakna

niin minulla on käynyt(lukottamassa).

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat