Kenet ottaisit naapuriksi Ankkalinnasta?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Otsikko kertoo kaiken!

-----------------------

Minä, ottaisin naapurikseni Ankkalinnassa Mummo Ankan! Jotenkin paras, hahmo. Lempeä ja kiltti. Mutta joissakin hän käyttää tussariaan!

"Ai, hei neiti Kaino-Vieno nyt puhuu Filippinos"-sanoo joku toimmittaja.

"Kohta, nyt puhuu minun tussarini!"

- sanoo Mummo.

- Kenet sinä ottaisit?

- Toiseksi minä ottaisin Hannu Hanhen, Aku Ankan tai upporikas Roope Ankan (haluan kokeilla kuin kivaa on kolikkosuihkussa)

- Jippes

Kommentit (15)

Vierailija

Ottaisin Mummon, koska hän on kiltti vanha rouva ja tekee hyvää piirakkaa, mutta eihän Mummo edes asu ankkalinnassa joten varmaan Pelle.

nupu ankka
Seuraa 
Liittynyt1.3.2011

Ottaisin Hannu Hanhen koska hänen onni voi auttaamua, Pellen koska hän tekee keksintöjä ilmaiseksi ja Mummo Ankan koska hän antaa naapureille piirakoita.

T:Nupu Ankka

Ankkari
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

En Roopea, sillä en kestäisi niitä murtosuojavekottimien aiheuttamaa melua. En Hannua, en kestäisi, koska se varmaankin tulisi ylpeilemään voitoillaan. En Touhoa, ties mitä se keksii naapurissa. Aku ja Pojat ehkä, sillä pojat ovat sudenpentuja ja minäkin olen partiossa joten tulisimme juttuun. EI MIKKIÄ, koska se on ärsyttävä. Joko Aku, Kaino-Vieno(eli mummo), Hessu tai Pelle.

Vierailija

Lainaus:

Ottaisin naapurikseni Roope Ankan,Aku Ankan tai Mummo Ankan!

Sama juttu, jonkun noista.

Roope Ankka olisi siksi hyvä, koska hänen säiliönsä on täynnä kaikkia salaisuuksia ja se on suuri. Olisi kiinnostava käydä katsomassa hänen rahalaariaan. Erittäin hyvä paikka. Naapurina hän olisi sellainen kuin nyt, välillä hyvä, välillä taas ei niin hyvä.

Aku olisi oiva naapuri, hänen veljenpoikiensa kanssa voisi olla ja leikkiä. Lisäksi näkisin läheltä hänen arkeaan ja sitä, kun Roope tulee viemään hänet kaikenlaisiin seikkailuihin. Hänkin olisi erittäin mahtava naapuri!

Mummo Ankka puolestaan olisi aivan ihana naapuri! Hänen maatilallaan voisi käydä joka päivä katsomassa eläimiä, maistamassa hyviä ruokia ja leivoksia ja auttaa häntä. Joskus Mummo vain käyttää tussariaan, mutta vain tarpeen tullen. Mummo olisi melkeinpä täydellinen naapuri.

-Scrooge McD, World the richest duck and King of the Klondike-

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Ottaisin varmmaan Ankanpojat. Ongelma on vain se, että pojat eivät asu yksinään, vaan"Jääräpää" Akun kanssa.

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

Vierailija

Ottaisin mieluiten Mummon. Pellen epäonnistuneet keksinnöt räjähtelee välillä ja Aku saattaisi haastaa riitaa;)

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Kenet ottaisit naapuriksi Ankkalinnasta?

sepittäjä - 13.06.11 10:43 (ID 772671) Mummon koska haluaisin asua maalla.

Samoin! Sitäpaitsi Mummo on kiltti ja ystävällinen.

PuhuvaKissa

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat