Ankkalinnan ärsyttävimmät hahmot?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Listataanpas tänne nyt sitten ärsyttävimmät hahmot, joita Ankkalinnasta löytyy.

Tämä ei ole sama, kuin omahyväisin hahmo.

- Roope Ankka, haluaa aina vaan rahaa, eikä välitä silloin kenestäkään muusta. Lisäksi ei koskaan halua antaa muille yhtään mitään, joten hyi, en pidä.

- Mikki Hiiri, aina kun on joku tarina, jossa Mikki ja Hessu seikkailevat, tarina kulkee nimellä Mikki Hiiri, eikä Mikki ja Hessu. Niin kuin joku jo mainitsikin toisessa Topicissa, rikostenratkomisissa Hessu aina möhlää ja Mikki on aina oikeassa.

- Teppo Tulppu, ärsyttää Akua välillä syyttä suotta ja omaa harvinaisen ruman pärstän.

- Kaikki professorit, huomioivat yleensä vain Mikin ja kehottavat Hessua olemaan hiljaa, jos tämä sanoo jotain. Tuntevat Mikin, mutta kutsuvat Hessua vain nimellä ''ystäväsi''.

- Poliisimestari Simo Sisu, ei osaa ratkaista mitään itse, vaan tarvitsee aina Mikin apua.

- Suurpää, vihaan sitä hänen hampaat irvessä-ilmettään.

- Hannu Hanhi, itserakas kerskuri, ei kunnioita Akua yhtään.

- Tupu, Hupu ja Lupu, ärsyttäviä aina silloin, kun ikään kuin kertovat lukijalle, mitä Aku on tehnyt, tai kun valittavat jostain.

- Heluna Ammu, haukkuu/pilkkaa aina miehiä ja satun edustamaan kyseistä sukupuolta.

- Minni, puhuu koko ajan Mikistä ja puhuu pahaa miehistä Helunan kanssa.

Pyydän anteeksi kaikilta edellämainittujen hahmojen faneilta.

- HHH.

Off-Topic: Miten voin kirjoittaa viestiejä niihin topiceihin, joita en itse ole aloittanut? Taidan kuulostaa aloittelijalta.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

hannu on todella ärsyttävä välillä koska ei viitsi tehdä mitään ja silti saa Iineksen pauloihinsa, vaikka Aku raataa kymmenen sentin tuntipalkappa 20h per päivä.

Vierailija

Lainaus:
Re: Ankkalinnan ärsyttävimmät hahmot?

innokas Roope-fani - 13.06.11 10:43 (ID 772673)

hannu on todella ärsyttävä välillä koska ei viitsi tehdä mitään ja silti saa Iineksen pauloihinsa, vaikka Aku raataa kymmenen sentin tuntipalkappa 20h per päivä.

Olen täysin samaa mieltä.

JeFe1552
Seuraa 
Liittynyt2.7.2010

Lainaus:
Re: Re: Ankkalinnan ärsyttävimmät hahmot?

salainen =) - 13.06.11 11:44 (ID 772755)
Lainaus:
Re: Ankkalinnan ärsyttävimmät hahmot? innokas Roope-fani - 13.06.11 10:43 (ID 772673) hannu on todella ärsyttävä välillä koska ei viitsi tehdä mitään ja silti saa Iineksen pauloihinsa, vaikka Aku raataa kymmenen sentin tuntipalkappa 20h per päivä.
Olen täysin samaa mieltä.

Samaa mieltä!

Lainaus:
Re: Re: Re: Ankkalinnan ärsyttävimmät hahmot?

JuMa - 13.06.11 12:27 (ID 772831) Tälläsiä topickeja on on jo varmaan tuhat, älä viitti enää tehä tällästä.

Mutta myös tässä olen samaa mieltä!

Ansku2001
Seuraa 
Liittynyt8.6.2011

Akussa melkeinpä kaikki on ärsyttävää. Hän piiskaa ankanpoikia,on kamala tyhjäntoimittaja,ankanpojat ja joskus Roope joutuu pelastaa sen vaikka sitä ei ansaitstekkaan ja käski poikia jopa palvemaan häntä eräässä tarinassa. Tuntuu kuin Aku ois pahis....ja sitten vielä niuhottaja-Iines.

Vierailija

Lainaus:
Ankkalinnan ärsyttävimmät hahmot?

Hessu Hopo Hopolasta - 13.06.11 08:13 (ID 772579)

Listataanpas tänne nyt sitten ärsyttävimmät hahmot, joita Ankkalinnasta löytyy.

Tämä ei ole sama, kuin omahyväisin hahmo.

- Roope Ankka, haluaa aina vaan rahaa, eikä välitä silloin kenestäkään muusta. Lisäksi ei koskaan halua antaa muille yhtään mitään, joten hyi, en pidä.

- Mikki Hiiri, aina kun on joku tarina, jossa Mikki ja Hessu seikkailevat, tarina kulkee nimellä Mikki Hiiri, eikä Mikki ja Hessu. Niin kuin joku jo mainitsikin toisessa Topicissa, rikostenratkomisissa Hessu aina möhlää ja Mikki on aina oikeassa.

- Teppo Tulppu, ärsyttää Akua välillä syyttä suotta ja omaa harvinaisen ruman pärstän.

- Kaikki professorit, huomioivat yleensä vain Mikin ja kehottavat Hessua olemaan hiljaa, jos tämä sanoo jotain. Tuntevat Mikin, mutta kutsuvat Hessua vain nimellä ''ystäväsi''.

- Poliisimestari Simo Sisu, ei osaa ratkaista mitään itse, vaan tarvitsee aina Mikin apua.

- Suurpää, vihaan sitä hänen hampaat irvessä-ilmettään.

- Hannu Hanhi, itserakas kerskuri, ei kunnioita Akua yhtään.

- Tupu, Hupu ja Lupu, ärsyttäviä aina silloin, kun ikään kuin kertovat lukijalle, mitä Aku on tehnyt, tai kun valittavat jostain.

- Heluna Ammu, haukkuu/pilkkaa aina miehiä ja satun edustamaan kyseistä sukupuolta.

- Minni, puhuu koko ajan Mikistä ja puhuu pahaa miehistä Helunan kanssa.

Pyydän anteeksi kaikilta edellämainittujen hahmojen faneilta.

- HHH.

Off-Topic: Miten voin kirjoittaa viestiejä niihin topiceihin, joita en itse ole aloittanut? Taidan kuulostaa aloittelijalta.

Sisu ja ankanpojat asioissa olen erimieltä :D

Adiel
Seuraa 
Liittynyt1.12.2009

Suurpää on ärsyttävä.

??????????????????????????????????? ???????????????????????????????????

???????????????????????????????????

Siinä lukee CHOCOLATE.

Vierailija

Mielestäni Ankkalinnassa ei sinänsä ole mitenkään erityisen ärsyttäviä hahmoja. Tietysti Hannu on rasittava suurisuinen kerskuri, mutta ajatelkaapas, jos häntä ei olisikaan Ankkalinnassa. Ketä aku silloin ärsyttäisi? kenen kanssa hän kilpailisi Iineksen suosiosta?

Ainoa hahmo, josta en oikeastaan kamalasti pidä, on Mikki Hiiri. Mikki ratkoo aina vain rikoksia ja tarinoissa ei ole mielestäni mukana lainkaan huumoria. (ei ainakaan paljoa) Sellaiset tarinat vielä menevät missä Mikki seikkailee Akun kanssa, mutta muuten en niistä oikein pidä. Aku Ankan taskukirjoissakin saatan jättää väliin nuo kyseiset Mikki Hiiri-tarinat. Tietysti on Mikissä jotain hyviäkin puolia ja aina välillä saattaa sitten löytyä aivan mahtava Mikki-tarina.

H. A

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat