Suomi tunnetusti ankkahullujenmaa.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Miksi juuri suomi on tunnetusti maailiman ankkahulluinmaa? Miksi suomessa luetaan niin kovin paljon aku ankkaa.

Kommentit (10)

Vierailija

En oikein tiedä, mutta tämä on kyllä kiinnostava topic. On kyllä totta, että Suomi on maa, jossa on eniten Aku Ankka-faneja. Ehkä se johtuu siitä, että se on yksi suurimmista sarjakuvista, jota myydään Suomessa.

PuhuvaKissa

Vierailija

Lainaus:

En oikein tiedä, mutta tämä on kyllä kiinnostava topic. On kyllä totta, että Suomi on maa, jossa on eniten Aku Ankka-faneja. Ehkä se johtuu siitä, että se on yksi suurimmista sarjakuvista, jota myydään Suomessa.

PuhuvaKissa

Niin, olen aika samalla kannalla. En tiedä paljoa muita sarjakuvia, jotka ovat yhtä suosittuja kuin Aku Ankka. Kaupoissakin näkyy oikeastaan vaan Aku Ankan taskukirjoja ja sitten joitain manga pokkareita.

Kaiken lisäksi kun kävin toukokuussa Belgiassa, missään kaupoissa saati kukaan ihminen ei tuntenut Aku Ankkaa. Ainakin siltä vaikutti. Onko belgiaksi käännetty yhtään Aku Ankka -lehteä, vai onko niin ettei se ole suosittu siellä?

Minulla on myös norjalainen kirjekaveri, jonka sain 5-6. luokalla koulusta. Hän vihaa Aku Ankkaa, mutta luulen että Norjassa Aku Ankka on aika suosittu.

Yhdysvalloissakaan, vaikka Aku Ankka on sieltä kotoisin, ei hahmo ole niin suosittu kuin meillä Suomessa.

Ehkäpä Suomi arvostaa hauskuutta ja veikeitä hahmoja enemmän, kuin muut maat. Me ajattelemme, ettei ankka sarjakuvassa ole mitenkään ihmeellostä, kun muualla mailmassa se voi olla ihan toisin.

Mutta voin todeta, että Suomi on täynnä Aku Ankka-faneja.

-Scrooge McD, World the richest duck and King of the Klondike-

Vierailija

Suomi on ihan selvä Ankka-fanien kotimaa. Täällä ei oo varmaan melkein ketään, joka ei tiedä, kuka on Aku Ankka tai mikä on Ankkalinna.

Tosiaan, kaupassa on lehtihyllyillä ainakin puolet sarjakuvista taskareita!

Täällä on myös suomenkieliset Aku Ankka-sivut. :)

No se nyt ei niin kovin ihmeellistä ole.

Kirjakaupoissa ja kirjastoissakin on kaiken maailman Ankka-kirjoja.

Ankkafanit asuvat Suomessa!

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Suomi tunnetusti ankkahullujenmaa.

alak - 16.06.11 01:05 (ID 776412)

Suomi on ihan selvä Ankka-fanien kotimaa. Täällä ei oo varmaan melkein ketään, joka ei tiedä, kuka on Aku Ankka tai mikä on Ankkalinna.

Tosiaan, kaupassa on lehtihyllyillä ainakin puolet sarjakuvista taskareita!

Täällä on myös suomenkieliset Aku Ankka-sivut. :)

No se nyt ei niin kovin ihmeellistä ole.

Kirjakaupoissa ja kirjastoissakin on kaiken maailman Ankka-kirjoja.

Ankkafanit asuvat Suomessa!

Jep!

On myös hyvä kun Midthun tekee tarinoita joissa ankat seikkailevat suomessa ja muissakin pohjoismaissa, vaikka onhan hän pohjoismaalainen muutenkin.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Suomi tunnetusti ankkahullujenmaa.

Ansku2001 - 16.06.11 09:21 (ID 776730)

Mun serkku ei tiiä,mikä ON Aku Ankka:)

Täh! : 0 Sun serkkus ei tiedä mikä on Aku Ankka! : 0

"Suomi on tunnetusti ankkahullujenmaa."

Tottakai Suomi on! Olemme perineet sen jo esi-isiltämme. ;D (Heh heh)

Ne, kun ankat ovat pohjoismaissa, ne seikkailut tapaa olla tylsiä. Ainut huono puoli. : (

Vierailija

Lainaus:
Suomi tunnetusti ankkahullujenmaa.

Rock & Roll - 17.06.11 08:17 (ID 776805)

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Suomi tunnetusti ankkahullujenmaa.

Ansku2001 - 16.06.11 09:21 (ID 776730)

Täh! : 0 Sun serkkus ei tiedä mikä on Aku Ankka! : 0

"Suomi on tunnetusti ankkahullujenmaa."

Tottakai Suomi on! Olemme perineet sen jo esi-isiltämme. ;D (Heh heh)

Ne, kun ankat ovat pohjoismaissa, ne seikkailut tapaa olla tylsiä. Ainut huono puoli. : (

Häh, eikö se oikeesti tiie, mikä on Aku Ankka?

T: A.K(U)

Vierailija

Lainaus:

Asiahan riippuu iästä. Jos serkkusi on pieni, niin tuskin hän sen kummemmin Aku Ankasta mitään tietää. Jos hän taas olisi vaikka kuinka iso, niin eihän se haittaa vaikka ei tiedä Aku Ankkaa. Jos on koko elämänsä ajan lukenut muuta kuin Aku Ankkaa eikä ole nähnyt sitä, voi olla ettei tiedä mikä Aku Ankka on.

-Scrooge McD, World the richest duck and King of the Klondike-

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat