# Mihin osioon teet enimmikseen topiceja?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

OTSIKKO KERTOO KAIKEN!

------------------------

Minä teen TASKAREIHIN ja nyt PELIT JA LEIKIT OSIOON! Taskareitta oon ihan vähä kirjoitellu mutta pelit ja leikit osioon enimmikseen.

- Fantom

Kommentit (1)

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Mitäs sillä nyt on merkitystä mihin osioon tulee tehtyä eniten topiceja? Jokaisen ei edes tarvitse tehdä topiceja.

Miksi muuten laitat # merkin otsikoihin? Sehän on aivan turha siinä eli jätä se mielummin pois niin otsikkokin on hieman siistimmän näköinen.

Kato muutenkin mihin näitä topiceja teet. Teit tuon Don Rosaa liittyvän kysymyksen, tämän ja McD topicin aivan väärään osioon. Mene aina siihen osioon, johon meinasit topicin laittaa, tuskin kuitenkaan ajattelit tämän topicin liittyvän jotenkin julkaisuihin? Ollessasi siinä oikeassa osiossa paina vasta sitten sitä aloita uusi keskustelu nappia niin se topic menee sinne oikeaan osioon. Moderaattorit joutuvat kuitenkin siirtämään nämä topicit niille tarkoitettuihin osoihin, joten älä tee modeille lisää työtä ja laita jo itse ne topicit oikeisiin osoihin.

Lue myöskin tämä: http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/8/viestiketju/10615/ohjetopic_to...

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat